۱۴۰۱/۱۰/۱۵، ۰۲:۵۵ صبح
(آخرین ویرایش: ۱۴۰۱/۱۰/۱۵، ۰۳:۰۳ صبح، توسط خانم فسقلی.)
(۱۴۰۱/۱۰/۱۴، ۰۵:۱۰ عصر)صنوبر۷۱ نوشته است:
ماهدخ جان ایناهاش.تو حالت دسکتاپ گذاشتم که کل صفحه رو ببینی توی یه عکس
شیدا جان صورتی هم میکنم همینه
نمایش صفحه هدایت کننده تیکش رو فعال کن
تنظیمات ساعتم روی گزینه ۴ ام بذار
![[تصویر: 31d730d9-7cf1-4c2e-a9be-2ab316ef1f87_o4dj.png]](https://s2.uupload.ir/files/31d730d9-7cf1-4c2e-a9be-2ab316ef1f87_o4dj.png)
موفقیت هایی که نصیب افراد صبور می شود
همان هایی هستند که توسط افراد عجول رها شده اند
“آلبرت انیشتین”
همان هایی هستند که توسط افراد عجول رها شده اند
“آلبرت انیشتین”


![[تصویر: screenshot_20230104-151001_chrome_r4ap.jpg]](https://s2.uupload.ir/files/screenshot_20230104-151001_chrome_r4ap.jpg)
![[-]](http://khanumha.com/images/collapse.png)