بسلامتی سوفی، ایشالا تا قبل از عید جمع و جورش میکنی و اکسپتشم میگیری
یوتاب جون همه مثل همیم تقریبا به جز این شیطون خانم
که اونم نوش جونش
آقا مهد خوب به نظرم
اول اینکه ایمن باشه
تمیز و بهداشتی
تعداد بچه ها هم خیلی زیاد نباشه
و مربی و کادر با صبر و حوصله
یوتاب جون همه مثل همیم تقریبا به جز این شیطون خانم
که اونم نوش جونشآقا مهد خوب به نظرم
اول اینکه ایمن باشه
تمیز و بهداشتی
تعداد بچه ها هم خیلی زیاد نباشه
و مربی و کادر با صبر و حوصله


![[-]](http://khanumha.com/images/collapse.png)