۱۴۰۱/۱۰/۲۷، ۰۲:۰۰ عصر
نونا جون دختر شما و پسر یوتاب جون با من نسبت دارن
منم تو بارداری ۳ ماهه اول فقط نون سنگک اونم تازه ؛با خیار و گوجه که کاملا سرد بود میخوردم
منم تو بارداری ۳ ماهه اول فقط نون سنگک اونم تازه ؛با خیار و گوجه که کاملا سرد بود میخوردم



![[-]](http://khanumha.com/images/collapse.png)