۱۴۰۱/۱۰/۳۰، ۰۱:۴۸ عصر
یازده روز دیگه واکسن هجده ماهگی دخترم باید بزنم
قطره استامینوفن پاراکید طعم توت فرنگی قبلش بدم یا بعدش؟ یا قطره ی بهتری هست؟
اصلا تب داره این واکسن؟ یا از چند هفته بعدش امکان تب هست؟
قطره استامینوفن پاراکید طعم توت فرنگی قبلش بدم یا بعدش؟ یا قطره ی بهتری هست؟
اصلا تب داره این واکسن؟ یا از چند هفته بعدش امکان تب هست؟
موفقیت هایی که نصیب افراد صبور می شود
همان هایی هستند که توسط افراد عجول رها شده اند
“آلبرت انیشتین”
همان هایی هستند که توسط افراد عجول رها شده اند
“آلبرت انیشتین”

