ارسالها: 1,993
موضوعها: 3
تشکر Received:
7,356 in 1,540 posts
تشکر Given: 9,421
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
9,288
۱۴۰۲/۲/۲، ۰۷:۲۱ عصر
(آخرین ویرایش: ۱۴۰۲/۲/۲، ۰۷:۲۲ عصر، توسط ستیلیته.)
والله منم ساعتشنیام، کاپم هم DD هست، تازه اضافه وزنم دارم، ولی همه لباسی بهم میاد. البته اعتماد به نفسمم یه کم زیادی بالاست. البته کلاً لباسِ فیت تن برای ما ساعتشنیها بهتره. ولی من لباس اورسایز معتدل هم زیاد میپوشم و اگر یه قد خاصی رو داشته باشن کوتاه هم نشون داده نمیشم. اما مهمه که اون قده رو رعایت کنم.
آهان، اینم مهمه که اگر بالاتنه اورسایز بپوشیم، پایینتنه رو باید فیت فیت بگیریم که چاق نشون داده نشیم. من اینو رعایت میکنم از نظر خودم حله.
ترگل هر وقت بودی بگو، من سوال خیاطی دارم ازت!
ارسالها: 2,127
موضوعها: 0
تشکر Received:
3,203 in 1,261 posts
تشکر Given: 2,037
تاریخ عضویت: مهر ۱۴۰۰
اعتبار:
4,721
من پاک میکنم ولی چرا خودت پاک نمیکنی؟
ارسالها: 4,073
موضوعها: 1
تشکر Received:
13,899 in 2,545 posts
تشکر Given: 6,772
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
15,327
مرسی الهام جونی خیلی خوب گفتی من فهمیدم.
فقط دوتا نکته برای اینکه گیج نشم فقط اولیشو ازت می پرسم.
ببین سرشانه اش انگار یه قسمت جداگانه داره. یعنی شما گفتی الگوهای سرشانه را مماس کن، انگار توی عکس از قسمت جلو و پشت لباس گرفته و سرشانه را جداگانه طراحی کرده درسته؟
اونکارم بهم راهنمایی کن. و اینکه یادت نره من کلا صفر صفرم تو خیاطی و همیشه با راهنمایی دوستای هنرمندی مث شما لباسهامو میدوزم از راهنمایی و توضیح زیاد برام دریغ نکن.
گل پسر ۳۰ ماهه.
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• elham
ارسالها: 4,073
موضوعها: 1
تشکر Received:
13,899 in 2,545 posts
تشکر Given: 6,772
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
15,327
ای من به فدات یعنی... حالا زانوم دوباره پر درد و ورم شده... اما پارچه مو میشورم.. امیدم به آخر هفته است.
بازهم متشکرم
گل پسر ۳۰ ماهه.
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• elham
ارسالها: 4,548
موضوعها: 48
تشکر Received:
15,678 in 3,399 posts
تشکر Given: 20,623
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
18,796
الهام جان دستت درد نکنه چه عالی توضیح دادی و مرتب ❤️
دنیا جان شرمنده دیر اومدم ولی الهام زحمتشو کشیده^__^
تا به کجا کشد مرا ، مستی بی امان تو
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• Donya، elham