ارسالها: 1,293
موضوعها: 1
تشکر Received:
2,239 in 609 posts
تشکر Given: 7,655
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
4,973
۱۴۰۲/۳/۲۳، ۰۴:۵۰ عصر
(آخرین ویرایش: ۱۴۰۲/۳/۲۳، ۰۴:۵۴ عصر، توسط خانم فسقلی.)
خانم های هنرمند و خیاط عزیز
من امروز کلاس خیاطی ثبت نام کردم استادم گفتند پارچه ام باید آهار دار باشه
از کجا باید تهیه کنم همچین پارچه ای و جنسش چیه؟ هفته بعد کلاس شروع میشه
سوال بعدی
چرخ خیاطیم ژانومه مدل ۱۸۲۰ هست
https://www.digikala.com/product/dkp-106...D9%84-1820
این شکلیه
منتها خرداد ۹۹ خریدم اصلا زنگ نزدم شرکتشون بیان راه بندازنش و کارت گارانتیشم نمیدونم کجاست الان باید چطوری این رو راه اندازی کنم؟ چون نمایندگی خودش باید مثل اینکه انجام بده.
موفقیت هایی که نصیب افراد صبور می شود
همان هایی هستند که توسط افراد عجول رها شده اند
“آلبرت انیشتین”
ارسالها: 4,073
موضوعها: 1
تشکر Received:
13,899 in 2,545 posts
تشکر Given: 6,772
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
15,327
۱۴۰۲/۳/۲۵، ۱۰:۲۵ صبح
(آخرین ویرایش: ۱۴۰۲/۳/۲۵، ۱۰:۲۷ صبح، توسط Donya.)
ماهرخ جان برای شروع به شما پارچه ترگال یا جین کاغذی پیشنهاد میکنم.
هم ارزونه هم چالشی برای دوختنش نخواهی داشت.
برای چرخت هم، من خودم به یک پیجی تو اینستا تماس میگیرم به اسم i.s.machine آقای مهدوی میاد کارهای چرخ مو انجام میده بزن ببین میاد.
گل پسر ۳۰ ماهه.
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• خانم فسقلی
ارسالها: 1,293
موضوعها: 1
تشکر Received:
2,239 in 609 posts
تشکر Given: 7,655
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
4,973
دست گلت درد نکنه دنیا جان
موفقیت هایی که نصیب افراد صبور می شود
همان هایی هستند که توسط افراد عجول رها شده اند
“آلبرت انیشتین”
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• Donya
ارسالها: 836
موضوعها: 0
تشکر Received:
2,048 in 549 posts
تشکر Given: 695
تاریخ عضویت: شهر ۱۴۰۰
اعتبار:
2,464
۱۴۰۲/۳/۲۷، ۰۳:۰۰ صبح
(آخرین ویرایش: ۱۴۰۲/۳/۲۷، ۰۳:۰۲ صبح، توسط miss shin.)
سلام خانوم های هنرمند میشه ی کم منو راهنمایی کنید
من میخوام بدونم برای دوختن رویه این ساحلی ها باید جوار کنم؟؟به نظر خودم دو تا مستطیل هم اندازه به هم دوخته شدن درز پایین هم دوخته شده؟؟درسته؟؟میشه بگید باید چطور اندازه بزنم طول مستطیل ها با چی باید برابر باشه؟چقدر پارچه نیازه؟؟؟
کلی دعاتون میکنم راهنماییم کنید خخخ
https://s8.uupload.ir/files/screenshot_۲...m_rd0g.jpg
من خود به چشم خویشتن دیدم که جانم میرود...
ارسالها: 4,073
موضوعها: 1
تشکر Received:
13,899 in 2,545 posts
تشکر Given: 6,772
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
15,327
میس شین جون برای تمرین، اول دو تا شال که تقریبا جنس نخی طور داشته باشند و هم سایز باشند بردار.
قسمت یقه رو از وسط یکی علامت بزن و ندوز.
بجز قسمت یقه از یک ضلع بزرگ تر دوتا شال رو بهم بدوز.
بنداز تنت.
اولا ببین فهمیدی که چکار کنی؟
دوما ببین اصلا بهت میاد؟
این مدلها به کسایی که خیلی قد بلند هستند و کسایی که سینه شون خیلی برجستگی داره اصصصلا نمیاد.
به خود من از وقتی سینه هام بزرگتر از سایز 80 شد نمیاد. خاله ام هم خییلی قد بلنده تو تنش یه چیز بلاتکلیفی میشه.
اگر بهت میومد، این شال ها رو بشکاف و بذار کنار.
حالا پارچه بخر بدوز
قسمت یقه ای که دوخت نمیخوره را باید در مدل اصلی حالت یقه دربیاری. یعنی جلو را گودتر و پشت یقه را کمتر گود کنی. بعد دور تا دور سجاف یقه بزنی.
گل پسر ۳۰ ماهه.
ارسالها: 1,293
موضوعها: 1
تشکر Received:
2,239 in 609 posts
تشکر Given: 7,655
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
4,973
سلام خانم های خیاط
میخوام برم امروز پارچه ترگال بخرم
برای دامن چند متر باید بخرم؟ و اینکه واسه خودم میخوام بدوزم فکر کنم چند مدل دامن میخواد یادم بده ترم اول
رنگ متفاوت میخوام واسه همین اگر زحمتتون هست بگید برای هر دامن حالا با توجه به مدل این ها که اطلاع ندارم چند متر میخواد؟
( انقدر ذوق دارم واسه این کلاس های هنری که میرم انگار روز اول مدرسه و مهرماه که آدم کلی کتاب و دفتر جدید میخره ذوق مدرسه داره)
موفقیت هایی که نصیب افراد صبور می شود
همان هایی هستند که توسط افراد عجول رها شده اند
“آلبرت انیشتین”
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• Donya
ارسالها: 836
موضوعها: 0
تشکر Received:
2,048 in 549 posts
تشکر Given: 695
تاریخ عضویت: شهر ۱۴۰۰
اعتبار:
2,464
ممنونم دنیا جان از توضیحت کاملا متوجه شدم پس دوختش مثل پانچه تقریبا
ممنون الهام جان خیلی خوب توضیح دادی فقط قسمت استین چطور آماده میشه باید درز پایین رو بدوزم ؟صاف یا هلالی؟بعد میشه بعش مچ داد؟؟؟
من خود به چشم خویشتن دیدم که جانم میرود...
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• elham
ارسالها: 4,073
موضوعها: 1
تشکر Received:
13,899 in 2,545 posts
تشکر Given: 6,772
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
15,327
۱۴۰۲/۳/۲۷، ۰۵:۱۴ عصر
(آخرین ویرایش: ۱۴۰۲/۳/۲۷، ۰۵:۱۵ عصر، توسط Donya.)
میس شین جون من الا بختکی میدوزم راجع به مچ نظر نمیدم الهام جون راهنمایی کنه.
ماهرخ جان برا هرجور دامنی ترگال مناسب نیست.
شما برا دامن تنگ و دامن پیلی دار و مانتو ترگال بگیر. برا بقیه دامن ها پارچه ریزش دار بگیر من چون کلاس نرفتم نمیدونم به مبتدی ها با چه پارچه هایی آموزش میدن.
برا دامن تنگ یک قد یعنی از کمر تا هرجا قد دامنت میخواهی بعلاوه ده سانت پارچه بگیر.
برا پیلی دار هم من همینقدر میگیرم. چون باسنم کوچکه. نمیدونم شاید کم بیاد برا دیگران.
برا مانتو باندازه قد مانتو از سرشانه تا هرجا که میخواهی باضافه یک متر پارچه بگیر.
من خودم نود سانت قد و شصت سانت برا آستین یعنی یک متر و نیم پارچه مانتویی می گیرم ولی فکر کنم شما قدت بلنده بین یک و هشتاد تا دو متر پارچه مانتویی لازم داری.
گل پسر ۳۰ ماهه.
ارسالها: 836
موضوعها: 0
تشکر Received:
2,048 in 549 posts
تشکر Given: 695
تاریخ عضویت: شهر ۱۴۰۰
اعتبار:
2,464
۱۴۰۲/۳/۲۷، ۰۶:۲۰ عصر
(آخرین ویرایش: ۱۴۰۲/۳/۲۷، ۰۶:۲۰ عصر، توسط miss shin.)
ی دنیا ممنونتم الهام جان
الان این عکس درز رو لب به لب دوخته تا بالا ی چند سانت ندوخته که آستین دربیاد بعد کش دوخته درست میگم؟؟؟یعنی انگار دو تا مستطیل رو بزاری روی هم عرض رو از پایین ساده لب به لب بدوزی تا بالا منهای اندازه ی درومدن دست درست گفتم؟؟؟
من خود به چشم خویشتن دیدم که جانم میرود...
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• elham
ارسالها: 1,293
موضوعها: 1
تشکر Received:
2,239 in 609 posts
تشکر Given: 7,655
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
4,973
دنیا جون
رفتم دو تا پارچه ترگال با عرض ۹۰ و از هر کدوم دو قد خریدم واسه دامن های اولیه حالا تو جزوه اش نوشته بود عرض ۱۵۰ و یک قد ولی اگر عرض کمتر باشه دو قد پارچه میخواد
رنگ صورتی و رنگ کرمی خریدم
دامن اولی که میخواد آموزش بده تنگ هست
موفقیت هایی که نصیب افراد صبور می شود
همان هایی هستند که توسط افراد عجول رها شده اند
“آلبرت انیشتین”
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• Donya