ارسالها: 10,766
موضوعها: 9
تشکر Received:
29,064 in 7,956 posts
تشکر Given: 44,430
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
33,733
نه چای ساز ستی
از این روی هم هاست

پسر دو ساله من
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• ستیلیته، مهرناز
ارسالها: 869
موضوعها: 0
تشکر Received:
2,743 in 754 posts
تشکر Given: 2,040
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
3,021
۱۴۰۲/۴/۱، ۰۱:۱۹ عصر
(آخرین ویرایش: ۱۴۰۲/۴/۱، ۰۱:۲۲ عصر، توسط مینو.)
جاروی منم همین مدل کویین بود که کلا تولیدش متوقف شده.مکشش عالی بود ولی موتورش بر اثر سهل انگاری سوخت .ظرفشویی م هنوزم عالی می شوره،امیدوارم چند سال دیگه واسمون کار کنه.
ستی جان
من از چایساز ناامید شدم،این دفعه فقط کتری برقی گرفتم.
بخارشوی من مارک بایترونه،در مجموع راضی نیستم.
شیدا جان
این اتوها خیلیم گرون نیستن،من تازگیا قیمت گرفتم.البته فروشنده گفت که برای چروک خیلی زیاد جوابگو نیستن.
ارسالها: 4,989
موضوعها: 27
تشکر Received:
8,188 in 2,973 posts
تشکر Given: 5,966
تاریخ عضویت: مهر ۱۴۰۰
اعتبار:
12,564
مینو درب کتری برقیت متصله یا جدا میشه ازش؟
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• youtab
ارسالها: 869
موضوعها: 0
تشکر Received:
2,743 in 754 posts
تشکر Given: 2,040
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
3,021
شیدا جان
درش جدا میشه ولی چون دما رو ثابت نگه نمی داره و خاموش میشه به درد این نمی خوره که قوری رو روش بذاری تا چای دم بکشه.
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• youtab، شیدا
ارسالها: 1,993
موضوعها: 3
تشکر Received:
7,356 in 1,540 posts
تشکر Given: 9,421
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
9,288
اتفاقاَ چایساز ریوالد هم میدیدم یوتاب. فکر کنم الان دیگه اصلش نباشه. ولی مطمئنم هر مارکی بگیریم خراب میشه. باید مثل مینو بیخیالش بشیم! ولی نمیشیم. ببین من مطمئنم مثلا خواهرشوهر و مامانی تو یه وقت مهمونی بیاد یا فوقش صبح به صبح روشنش میکنن، و دائمی روشن نیست. ما چون بیشتر از خونه کار میکنیم و کارمون پای کامپیوتره، هی زرت و زرت چای میخوریم و باید همیشه روشن باشه. خونه مامان بابام سماور و قوری روی گاز بود و اونا هی خاموشش میکردن من اذیت میشدم؛ کلاَ عروسی کردم که چاییمون همیشهی خدا به راه باشه. الانم همه خونهمون رو به این عنوان میشناسن که هر وقت بیان چای به راهه. میریم جای دیگه مهمونی و صابخونه طول میده تا چای حاضر کنه حرص میخوریم!
مینو ما همه چیزمون رو عین هم خریدیم چرا! هم علاقهی قلبی داریم به هم و هم سلیقهمون شبیهه.
بخارگر ایستاده همون بایترون داشتیم ما هم، اشتباه نوشتم بیترون. اتفاقاَ اول ازدواج چون ارزون بود گفتیم بذار اینو بخریم ببینیم کافیه یا نه، که به مرور فهمیدیم کافی نیست و اضافه کردیم.
ارسالها: 4,457
موضوعها: 1
تشکر Received:
9,621 in 3,200 posts
تشکر Given: 3,566
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
13,735
وای ستی خونت مثل خونه مامان بزرگاس که همیشه چای دارن... چه بانمک
من یادمه مامان بزرگم بچه بودیم همیشه زیر سماورش روشن بود و چای داشت.
ارسالها: 4,989
موضوعها: 27
تشکر Received:
8,188 in 2,973 posts
تشکر Given: 5,966
تاریخ عضویت: مهر ۱۴۰۰
اعتبار:
12,564
یوتاب آهان فهمیدم
چایساز منم روهمیه، دو حالته هم هست.
ولی ما چایخور نیستیم.
چای تو کابینتم مال سال ۹۸ ه:|
ولی چایسازم رو روزی چند بار روشن میکنم. به خاطر آب جوش و گاهی دمنوش
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• elham، youtab، مهرناز