ارسالها: 7,835
موضوعها: 7
تشکر Received:
20,184 in 5,383 posts
تشکر Given: 8,760
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
24,667
۱۴۰۱/۲/۱۱، ۰۹:۲۷ عصر
(آخرین ویرایش: ۱۴۰۱/۲/۱۱، ۰۹:۲۸ عصر، توسط نسیمه جااان.)
رز ،اسم دستگاه روش نوشته اونو حتما ببین و بپرس
سری جدا هم یه چیز پلاستیکی هست ک هزینه ش رو پرداخت میکنی بهت میدن،ک وصل میشه ب سر هندپیس واسه رعایت بهداشت و جلوگیری ازانتقال بیماری
کلا دستگاه خودش با پوستت در تماس نیس با فاصله شات میزنه
یه توصیه یه هم اینکه جاهایی ک واقعا موهات ضخیم نیس رو نزن
به هیچ وجه موی کرکی رو لیزر نکن،نتیجه عکس میگیری
در رابطه با بی حسی هم ازشون سوال کن ،ببینن نظرشون چیه
گوش کن! نبض دلم زمزمه اش با تو یکیست ♥︎
ارسالها: 5,251
موضوعها: 280
تشکر Received:
22,276 in 4,723 posts
تشکر Given: 14,850
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
24,851
سلام بچه ها
من بعد از عقب افتادن زمان لیزر، بالاخره اگه بشه دارم میرم لیزر...
زایلاپی رو گفتن اگه تحملت کمه خودت بگیر بزن قشنگ و فریزر بکش روش... توصیه ای در این زمینه دارید برام؟ برند خاصی بگیرم؟ استرس گرفتتم که یعنی چقدر درد داره!!
شیو هم روز قبل یا همون روز، شب قبل شیو کنم خوبه؟
آزاده نزادیـم کـه آزاد بمیریـم
با گریه بزادیم و به فریاد بمیریم
با جبر و جهالت به جهان پای نهادیم
تا عاقبت از این همه بیداد بمیریم
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• خانم فسقلی
ارسالها: 6,679
موضوعها: 0
تشکر Received:
20,555 in 4,948 posts
تشکر Given: 8,673
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
25,412
۱۴۰۱/۳/۲۸، ۰۲:۰۶ عصر
(آخرین ویرایش: ۱۴۰۱/۳/۲۸، ۰۲:۰۷ عصر، توسط Targol.)
رز جان زایلاپی یه پماد ارزونه. برند مرندش مهم نیست. لایه پر و پیمون بزن. نمیدونم کجاها رو میری اما ساق پا، پشت پا قسمت مچ، بیکینی رو بزن و نایلون بذار روش. همونطور که نسیمه گفت حتمااااا سری جدا و نو ازشون بخر. اگه بیکینی رو میری و میگه سری نو نداره اصلا لیزر نکن و برگرد.
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• Rose، خانم فسقلی
ارسالها: 4,457
موضوعها: 1
تشکر Received:
9,621 in 3,200 posts
تشکر Given: 3,566
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
13,735
۱۴۰۱/۳/۲۸، ۰۲:۲۱ عصر
(آخرین ویرایش: ۱۴۰۱/۳/۲۸، ۰۲:۲۱ عصر، توسط صنوبر۷۱.)
ترگل جان بعضی جاها دیدی میگن اصلا سری برخورد نمیکنه به بدن و این حرفا؟ اونارم باید بگیم نو بذارن؟
رز جان ببخشید من چون اطلاعی ندارم نمیتونم کمکی کنم بهت
ارسالها: 7,835
موضوعها: 7
تشکر Received:
20,184 in 5,383 posts
تشکر Given: 8,760
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
24,667
رز ،اگه شب قبل شیو کنی بهتره ،چون مو باید تو مرحله ی فعال رشد باشه و یه ذره کو چولو نوک زده باشه ،تا انرژی لیزر رو بهتر دریافت کنه
گوش کن! نبض دلم زمزمه اش با تو یکیست ♥︎
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• Rose، خانم فسقلی
ارسالها: 5,251
موضوعها: 280
تشکر Received:
22,276 in 4,723 posts
تشکر Given: 14,850
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
24,851
(۱۴۰۱/۳/۲۸، ۰۲:۰۶ عصر)Targol نوشته است: رز جان زایلاپی یه پماد ارزونه. برند مرندش مهم نیست. لایه پر و پیمون بزن. نمیدونم کجاها رو میری اما ساق پا، پشت پا قسمت مچ، بیکینی رو بزن و نایلون بذار روش. همونطور که نسیمه گفت حتمااااا سری جدا و نو ازشون بخر. اگه بیکینی رو میری و میگه سری نو نداره اصلا لیزر نکن و برگرد.
مرسی که گفتی عزیزم
همین الان زنگ زدم پرسیدم
گفتن سری نو میدن میاریم خونه و دفعه بعد می بریم با خودمون
گفتن 35 تا 40 دقیقه باشه، این مدت دقیقا زمانیه که من توی راهم تا برسم، خونه بزنم بعد اونجا بشورم خوبه؟ بیشتر بمونه چی میشه؟
خواهش می کنم صنوبر جان

مرسی از توجهت
آزاده نزادیـم کـه آزاد بمیریـم
با گریه بزادیم و به فریاد بمیریم
با جبر و جهالت به جهان پای نهادیم
تا عاقبت از این همه بیداد بمیریم
ارسالها: 5,251
موضوعها: 280
تشکر Received:
22,276 in 4,723 posts
تشکر Given: 14,850
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
24,851
(۱۴۰۱/۳/۲۸، ۰۲:۳۲ عصر)نسیمه جااان نوشته است: رز ،اگه شب قبل شیو کنی بهتره ،چون مو باید تو مرحله ی فعال رشد باشه و یه ذره کو چولو نوک زده باشه ،تا انرژی لیزر رو بهتر دریافت کنه
خیلی هم عالی مرسی که جواب دادی

آره شب قبل برام راحت تره
آزاده نزادیـم کـه آزاد بمیریـم
با گریه بزادیم و به فریاد بمیریم
با جبر و جهالت به جهان پای نهادیم
تا عاقبت از این همه بیداد بمیریم
ارسالها: 6,679
موضوعها: 0
تشکر Received:
20,555 in 4,948 posts
تشکر Given: 8,673
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
25,412
۱۴۰۱/۳/۲۸، ۰۲:۳۶ عصر
(آخرین ویرایش: ۱۴۰۱/۳/۲۸، ۰۲:۳۹ عصر، توسط Targol.)
صنوبر اره. چون اونم ممکنه بخوره. اصلا انقد نزدیک بدن میزنن که عملا به هر حال تماس پیدا میکنه چون دست یه اپراتوره دیگه. متاسفانه زگیل که الان خیلی هم شایعه از این طریق انتقال پیدا میکنه. واقعا ارزششو نداره.
رز معمولا تا ۲ ساعت میگن بیحسی میده. اره خونه بزن و فوری برو. بعد تو احتمالا اونجا یکم منتظر هم میمونی و تایم خود لیزر هم زمان میبره. بیشتر بشه اثر بیحسیش کم میشه.
ارسالها: 5,251
موضوعها: 280
تشکر Received:
22,276 in 4,723 posts
تشکر Given: 14,850
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
24,851
دو ساعت اکی هست فکر کنم چون گفتن ۴۵ مین بیشتر کار ندارم
آزاده نزادیـم کـه آزاد بمیریـم
با گریه بزادیم و به فریاد بمیریم
با جبر و جهالت به جهان پای نهادیم
تا عاقبت از این همه بیداد بمیریم
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• خانم فسقلی
ارسالها: 571
موضوعها: 0
تشکر Received:
2,320 in 320 posts
تشکر Given: 1,430
تاریخ عضویت: شهر ۱۴۰۰
اعتبار:
2,391
رز جان اره اوکیه خودشون بیشتر از ۴۵ مین نمیذارن بمونه ولی چرا لیزرهای دیگه مثل الکس و اینارو انتخاب نکردی که خودشون دستگاه خنک کننده داره من واسه یادآوری رفتم یه ذره درد هم نداشت تازه ۲ سال پیش.من سال ۹۵ لیزر کل بدن کردم یعنی هر بار یه قسمت رفتم بینهایت هم راضی بودم دستگاه الکس بود درد داشت ولی من هیچ وقت کرم نزدم .دردشو تحمل کردم الان راحت راحتم در هم نیومده خداروشکر.ولی ۴۵ مین اوکیه
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• Rose، خانم فسقلی