ارسالها: 344
موضوعها: 0
تشکر Received:
3,639 in 339 posts
تشکر Given: 2,630
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
3,681
من انقدر تو کرونام سوپ خوردم دیگه اسم سوپ میاد کهیر میزنم

ولی دوست دارم تو سفره باشه مخصوصا سوپ شیر.
فسنجون هم خودم کلا با گوشت قلقلی دوست دارم.
مرسی بچه ها از همگی، بوس به همتون
| امید رهایی نیست
وقتی همه دیواریم |
ارسالها: 344
موضوعها: 0
تشکر Received:
3,639 in 339 posts
تشکر Given: 2,630
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
3,681
| امید رهایی نیست
وقتی همه دیواریم |
ارسالها: 4,457
موضوعها: 1
تشکر Received:
9,621 in 3,200 posts
تشکر Given: 3,566
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
13,735
بانو جان برات تو اینستاگرام فرستادم
ارسالها: 4,550
موضوعها: 0
تشکر Received:
10,841 in 2,956 posts
تشکر Given: 5,609
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
13,403
سلام
بچه ها منو تولد پیشنهاد بدین
میخوام عصر باشه و جمع دوستانه هستن خانم ها وبچه هاشون
ارسالها: 1,062
موضوعها: 1
تشکر Received:
4,332 in 825 posts
تشکر Given: 464
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
4,470
سالاد الویه، سالاد ماکارونی، اسنک، پان اسپانیا
ارسالها: 179
موضوعها: 0
تشکر Received:
1,296 in 182 posts
تشکر Given: 987
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
1,486
سالاد ماکارونی، تهچین، لازانیا، بورک، کشک بادمجون، الویه، سوپ، کیک مرغ
میتونی چند مدل انتخاب کنی و فینگر فود سرو کنی
ارسالها: 4,548
موضوعها: 48
تشکر Received:
15,678 in 3,399 posts
تشکر Given: 20,623
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
18,796
مری جان من باشم اینارو رو میز میچینم :
سوپ خامه و قارچ
سالاد کلم و هویج و خیار شور و ذرت و نخودفرنگی
بورک قارچ و گوشت یا خمیر آماده پیراشکی بگیری مایه چرخکرده رو بپیچی تو اون خمیرا یا لازانیا رولی
سالاد ماکارونی با مرغ و سیب زمینی و خیارشور و هویج و فلفل دلمه ای و ذرت
کوکوی لوبیا تک نفره تو قالب مافین
خاگینه کیکی یا خاگینه هویج
پاناکوتا یا پان اسپانیا
تا به کجا کشد مرا ، مستی بی امان تو
ارسالها: 4,550
موضوعها: 0
تشکر Received:
10,841 in 2,956 posts
تشکر Given: 5,609
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
13,403
مرسی بچه ها
آلما منوی خیلی خوبیه فقط خییییلی زحمت داره دختر
میخوام تا حد امکان راحت باشه چون خودم تنهام و کمکی ندارم
سالاد الویه (سه تا ظرف + نون ساندویچی مینی، خیارشور سس)
لازانیا ( سه تا ظرف)
آش (رشته یا کشک)
ژله تک نفره رنگین کمانی
کیک تولد
پاپ کورن
شربت
خوبه بنظرتون؟