ارسالها: 6,736
موضوعها: 0
تشکر Received:
9,540 in 3,759 posts
تشکر Given: 5,949
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
16,116
۱۴۰۱/۷/۲۸، ۰۸:۱۲ عصر
(آخرین ویرایش: ۱۴۰۱/۷/۲۸، ۰۸:۱۳ عصر، توسط رخشید.)
یوتاب علاوه بر حرفهای ایسان کرم پا یا وازلین هم بزن و جوراب بپوش
من یه سوهان دستی گرفتم از زمان کرونا که آرایشگاه نمی رفتم خیلی خوبه
الهام من از مکملمو نتیجه گرفتم
بیوتین یک سریا نتیجه میگیرن یک سری نه
ترجیحا المانیشو بگیر
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• Elhamgoli
ارسالها: 3,962
موضوعها: 0
تشکر Received:
9,981 in 2,583 posts
تشکر Given: 21,346
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
11,807
بچه ها شما موهاتون رو با چه روغنی چرب میکنین؟مخصوصا مویی که رنگ و دکلره شده و خشکه..
من معمولا روغن بادام و زیتون چرب میکنم ولی دیروز دیدم خ ش یه روغن مخصوص داشت،منم نپرسیدم ازش که چیه.
فاطمه هستم
ارسالها: 801
موضوعها: 0
تشکر Received:
2,761 in 620 posts
تشکر Given: 1,468
تاریخ عضویت: مرد ۱۴۰۰
اعتبار:
4,715
من با روغن ارگان بعد از حموم به ساقه موهام میزدم و شونه میکردم اصلا هم خشک نمیشد
الان یه روغن مخلوط هست از یه پیج میخرم که صابون و شامپو دست ساز گیاهی میفروشن که از محصولاتشون راضیم…
اینم خوبه فعلا یک هفته اس دارم استفاده میکنم
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• 2015
ارسالها: 10,766
موضوعها: 9
تشکر Received:
29,064 in 7,956 posts
تشکر Given: 44,430
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
33,733
مرسی بچه ها
من وازلین، کرم جی، کرم های مختلف پا، روغن زیتون با بو، روغن بادوم تلخ همه رو تست کردم
این ترکی که برداشته عمیق شده حالت یکم پینه شده

پسر دو ساله من
ارسالها: 132
موضوعها: 0
تشکر Received:
678 in 108 posts
تشکر Given: 1,004
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
760
یوتاب جون از کوکتل پدیکور استفاده کن بعدش سوهان و رنده بکش
کرم پای اوریفلیم برای من عالی بوده و اینکه همیشه مرطوب نگه دار و جوراب بپوش
ارسالها: 2,744
موضوعها: 2
تشکر Received:
9,057 in 2,138 posts
تشکر Given: 5,129
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
11,075
بچه ها من دوشنبه بوتاكس ايراني رو زدم و به نظرم واقعا عالي بود
باورتون نميشه از دو ساعت بعد تزريق ديگه نتونستم اخم كنم و دم ابروهام بالا رفت و يه ليفت خيلي خوب به صورتم داد
درصورتيكه توي ديسپرت و نوع كره اي چند روز بعد اين اتفاق ميوفتاد
حيف ايراني نيست ادم خارجي بزنه؟!
ارسالها: 4,989
موضوعها: 27
تشکر Received:
8,188 in 2,973 posts
تشکر Given: 5,966
تاریخ عضویت: مهر ۱۴۰۰
اعتبار:
12,564
۱۴۰۱/۸/۱۷، ۱۲:۴۳ عصر
(آخرین ویرایش: ۱۴۰۱/۸/۱۷، ۱۲:۴۵ عصر، توسط شیدا.)
بچه ها محصولات مویی که استفاده کردید و راضی یا ناراضی بودید رو معرفی میکنید؟
شامپو ، ماسک، سرم ، اسپری و ....
ارسالها: 4,073
موضوعها: 1
تشکر Received:
13,899 in 2,545 posts
تشکر Given: 6,772
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
15,327
شیدا جان من خیلی اهل این چیزها نیستم ولی دیدم کسی ج نداد می نویسم:
- اسپری ضد حرارت قبل اتومو Nelly
- شامپو نلی میزدم که خییییلی گرون شد، الان هداندشولدرز مدلی که روش گل صورتی داره میزنم ترکه.
- ماسک مو قبل سشوار میزنم مارک سینره یا فولیکا مو رو خوش حالت و پرپشت نشون میده.
- اگر مجبور شم زیاد دوش بگیرم و سشوار کنم، قبل سشوار از عطاری روغن آرگان گرفتم و اونو به موهام میزنم.
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• شیدا