ارسالها: 5,251
موضوعها: 280
تشکر Received:
22,276 in 4,723 posts
تشکر Given: 14,850
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
24,851
عجب!!!!!!!
آزاده نزادیـم کـه آزاد بمیریـم
با گریه بزادیم و به فریاد بمیریم
با جبر و جهالت به جهان پای نهادیم
تا عاقبت از این همه بیداد بمیریم
ارسالها: 627
موضوعها: 0
تشکر Received:
2,709 in 516 posts
تشکر Given: 3,776
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
2,787
آره متأسفانه اینجوریه که نوشتم، یعنی گفتن اون پولیپ باعث دردت نیست اگه عمل هم کنی و برش داری اون درد هست، من اینارو برام گفته مامانم چون بخاطر بارداریم باهاش دکتر نرفتم ،
حتما زنگ زدم سوال میکنم ممنونم نونا
باردارم ۳۷ هفته م ، الان نمیدونم فکرمو تمرکزم رو بذارم رو خودم و زایمانم یا مامانم!
نه رز جان ارجاع نداده
ارسالها: 8,455
موضوعها: 1
تشکر Received:
30,661 in 6,991 posts
تشکر Given: 20,214
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
35,278
ستی جان حتما لازمه یه دکتر خوب ایشونو ببینه شما که تمرکزت رو زایمانت باشه اما اگر میتونی هماهنگیا رو بکن مامانت با بابات یا خواهر برادر ( اکه داری) بیان تهران
ارسالها: 627
موضوعها: 0
تشکر Received:
2,709 in 516 posts
تشکر Given: 3,776
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
2,787
ممنونم نونا جان
ایشالا بعد از زایمانم حتما پیگیری میکنم،الان بخاطر من نمیره تهران که وقت زایمانم اینور اونور شه پیشم باشه
همین که یه دکتر حاذق بهم معرفی کردی خوش کلی لطف بزرگیه ،ممنونم واقعا
ارسالها: 35
موضوعها: 0
تشکر Received:
77 in 30 posts
تشکر Given: 49
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
77
یوتاب جان منم بعد زایمان این مشکل برام پیش اومد دقیقا ی جایی بین ناف و پهلو سمت راست شکمم
سونوی کامل شکم دادم سالم بود که دکترم گفت از روده هاته و برام قرص تحویزکرد که شکر خدا بهتر شدم
ارسالها: 10,766
موضوعها: 9
تشکر Received:
29,064 in 7,956 posts
تشکر Given: 44,430
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
33,733
ممنونم مونای عریز که گفتی بهم
خودمم حس میکنم همینطوریه
حتلا شاید هفته اینده برم سونو ببینم چیه
ارسالها: 347
موضوعها: 0
تشکر Received:
1,746 in 329 posts
تشکر Given: 1,609
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
1,996
سلام صنوبر جان من چون مادرم سرطان سینه گرفته بود سونوگرافی رو میرم البته نه منظم.یکی دو ماه دیگه هم ماموگرافی میرم.مادرم که سالی یکی دوبار بسته به جواب آزمایشش سونوگرافی انجام میده.ولی مثلا مادرشوهرمم با اینکه مشکلی نداره و سابقه خانوادگی ندارن سالی یه بار انجام میده و چک میکنه
ارسالها: 1,251
موضوعها: 0
تشکر Received:
6,781 in 1,210 posts
تشکر Given: 4,526
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
6,935
ستی جان دکتر زمانی ۱ تا ۶ تو مطبه وقت گرفتن هم نمیخواد بری بشینی ویزیت میکنه ، شلوغه ولی وقت میذاره
حتماا زود پیگیری کنین
زنگ بزن مطب قبلش چون از شهرستان میاین