ارسالها: 5,251
موضوعها: 280
تشکر Received:
22,276 in 4,723 posts
تشکر Given: 14,850
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
24,851
والا ترگل جان چاره ای ندارم...
بعدشم دیگه خسته شدم... میخوام تموم کنم برم دنبال کار و پول درآوردن... خیلی ناراحتم که چرا بعد اینهمه تلاش و سختی، هنوز درآمد ندارم... چرا تهش فقط وام و کار دانشجویی و گرنت استاده (خلاصه کنم یه چندرغاز...).. وقتی می بینم که می تونم ساعتی 50-100 تومن دربیارم... حیف عمرم نیست مونده توی تزی که تهش هیچ فایده ای نداره؟ مگه اینکه بخوام از ایران برم و بتونم استفاده کنم... توی ایران که همه چی باند بازیه... ابدا امیدی به استخدام ندارم...
خسته شدم از اینکه 10-15 ساله توی محیط دانشگاه هستم که تنها چیزی که برای کسی ارزش نداره، دانشجو و توان و خواسته ی دانشجو هستش................
تموم شه بره من راحت شم و به اهداف دیگه م برسم... هر روزمو و شبمو به این هدف می گذرونم...
آزاده نزادیـم کـه آزاد بمیریـم
با گریه بزادیم و به فریاد بمیریم
با جبر و جهالت به جهان پای نهادیم
تا عاقبت از این همه بیداد بمیریم
ارسالها: 216
موضوعها: 0
تشکر Received:
1,530 in 222 posts
تشکر Given: 2,279
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
1,530
الهام جان من چند وقته یک نفر رو میارم.برای خونه من ۵ ساعت وقت میبره .تازه بدون تمیز کردن یخچال و تو کابینت ها.قشنگ اگر در حد خونه تکونی عید بخوای دو الی سه روز میشه.
ولی قبول دارم من خودم که تمیز میکردم زودتر میشد مثلا ۳ ساعت ولی خب من همزمان یه سری کارها رو میکردم شاید اینم بی تاثیر نبود.
ارسالها: 4,457
موضوعها: 1
تشکر Received:
9,621 in 3,200 posts
تشکر Given: 3,566
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
13,735
بچه ها کسایی که میارین چه کارایی رو میکنن؟ جاروبرقی و تی و گردگیری و شستشوی سرویس ها و بالکن؟ اگر بخوایم اتو کنن میکنن؟
ارسالها: 5,251
موضوعها: 280
تشکر Received:
22,276 in 4,723 posts
تشکر Given: 14,850
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
24,851
وای چه موضوع مهمی رو گفتید...
لطفا اگر تجربه دارید چه مثبت یا منفی و نکاتی که باید توجه کنیم رو بیاید به اشتراک بذارید...
من شدیدا حس می کنم باید کمک بگیرم... ولی اصلا آشنایی ندارم و احتمالا باید خودم یه دور قبلش تمیز کنم تا روم بشه به کسی بگم بیاد!!!!
درباره ی ساعت و هزینه ها، نکاتی که باید بگیم، توجه کنیم، نگران چی باشیم و نباشیم وووو... هم بگید اگر دوست دارید
آزاده نزادیـم کـه آزاد بمیریـم
با گریه بزادیم و به فریاد بمیریم
با جبر و جهالت به جهان پای نهادیم
تا عاقبت از این همه بیداد بمیریم
ارسالها: 1,530
موضوعها: 0
تشکر Received:
5,620 in 1,211 posts
تشکر Given: 1,388
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
6,218
۱۴۰۰/۹/۲۷، ۰۷:۵۵ عصر
(آخرین ویرایش: ۱۴۰۰/۹/۲۷، ۰۷:۵۶ عصر، توسط Elhamgoli.)
خونه ما بزرگه و قبول دارم وقت میبره ولی همین خانومو قبلا میاوردم تو ی روز خیلی بیشتر میرسید حالا خورد تو ذوقم نمیدونم برا عید از الان باهمین وقت بگیرم یا بگردم ی فرزتر پیدا کنم
صنوبر جون هر کاری بخوای انجام میدن
برا من مبل و فرشارو دستمال مبکشه، پنجره تمیز میکنه، جارو میکشه
تی میکشه
گردگیری
اشپرخونه گاز و سینکارو تمیز میکنه
کابینت و یخچالو ک هیچوقت نمیرسه
امروز نهایت رسید ی سرویس شست
رز جان اینجا ساعتی 45 میگیرن تهرانو نمیدونم
ارسالها: 7,835
موضوعها: 7
تشکر Received:
20,184 in 5,383 posts
تشکر Given: 8,760
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
24,667
۱۴۰۰/۹/۲۸، ۱۲:۳۵ صبح
(آخرین ویرایش: ۱۴۰۰/۹/۲۸، ۱۲:۳۶ صبح، توسط نسیمه جااان.)
منم خیلی دوس دارم حداقل ماهی یه بار یکی بیاد یه حال اساسی به خونه بده
من خودم هر روز تمیزکاری دارم یه قسمتو ،ولی تا بیای همه رو تمیز کنی یه جا دیگه کثیف شده و واقعا آدم لذت نمیبره ،هی بایدبشور بساب کنی
من اگه یه نفر رو پیدا کنم بیاد فقط توی کابینتا رو تمیز کنه ،سرویس ها رو اساسی بشوره برام کافیه،بقیه جاها همیشه خودم تمیز نگه میدارم
گوش کن! نبض دلم زمزمه اش با تو یکیست ♥︎
ارسالها: 1,433
موضوعها: 0
تشکر Received:
4,039 in 1,090 posts
تشکر Given: 9,315
تاریخ عضویت: شهر ۱۴۰۰
اعتبار:
4,832
خانومی که برا کمک میاد خونه ما خیلی وقته میشناسیمش خونه مامانمم میومد ولی باز منم طلا و پول رو قایم میکنم نمیخوام اگه یهو اون وسط گم شن فکرم بره که این خانومه ممکنه برداشته باشه، اول از شستنی ها شروع میکنه اگه پتویی قالیچه ای چیزی باشه، گردگیری خونه و لوستر و... دیوارای آشپزخونه و درای کابینت و هود رو میسابه، شیشه و پنجره ها رو تمیز میکنه با درهای اتاقا، فرش ها و مبل هارو تور میکشه بعد جارو و تی و در آخر سرویس بهداشتی ها و حموم رو میشوره. من اصلا دوس ندارم کسی داخل کابینت و یخچالمو دست بزنه همیشه اینارو خودم انجام میدم.