ارسالها: 869
موضوعها: 0
تشکر Received:
2,743 in 754 posts
تشکر Given: 2,040
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
3,021
عطر پینک دفکتو نسبت به قیمتش ماندگاری و پخش بوی خوبی داره.
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• Donya، Rose، آفرین، شیدا
ارسالها: 4,989
موضوعها: 27
تشکر Received:
8,188 in 2,973 posts
تشکر Given: 5,966
تاریخ عضویت: مهر ۱۴۰۰
اعتبار:
12,564
۱۴۰۲/۸/۲۴، ۰۱:۴۳ عصر
(آخرین ویرایش: ۱۴۰۲/۸/۲۴، ۰۱:۴۴ عصر، توسط شیدا.)
مرسی رز جون:*
مبارکا باشه چه همه عطرای خوبی گرفتی^_^
*__* ❤️❤️
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• Rose
ارسالها: 4,073
موضوعها: 1
تشکر Received:
13,899 in 2,545 posts
تشکر Given: 6,772
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
15,327
بنظر من از لحاظ رد بو
الین و ورساچه مشکی خیلی خوبن.
چه خوب اینقدر عطر معرفی کردین، کاش بشه برم هایلند بوهاشو تست کنم
حیف آه در بساط ندارم.. وگرنه ورساچه رو حتما می خریدم.
گل پسر ۳۰ ماهه.
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• Rose، آفرین، شیدا
ارسالها: 4,989
موضوعها: 27
تشکر Received:
8,188 in 2,973 posts
تشکر Given: 5,966
تاریخ عضویت: مهر ۱۴۰۰
اعتبار:
12,564
۱۴۰۳/۴/۱، ۱۰:۰۳ عصر
(آخرین ویرایش: ۱۴۰۳/۴/۱، ۱۰:۰۷ عصر، توسط شیدا.)
بچهها خوبین؟؟ هستین ؟ زنونه ترین عطری که داشتین و بازخورد خوبی گرفتین کدوم بوده؟
یه عطر خفن و فوق العاده زنونه و جذاب به من معرفی میکنید
از اونا که تو ذهن اطرافیان بمونه
یعنی رد بو هم داشته باشه
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• mahtakhanoum
ارسالها: 4,073
موضوعها: 1
تشکر Received:
13,899 in 2,545 posts
تشکر Given: 6,772
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
15,327
شیدا جان من هی همین عطرهای زیر و تمدید میکنم یعنی همش تکراری میزنم:
1- الین
2- ورساچه بنفش
3- لانکوم لاویه بله ( اونی که شیشه ش شطرنجی نیست)
4- ایفوریا بنفش
5- شنل چنس صورتی
گل پسر ۳۰ ماهه.
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• خانم فسقلی، شیدا
ارسالها: 4,073
موضوعها: 1
تشکر Received:
13,899 in 2,545 posts
تشکر Given: 6,772
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
15,327
شیدا گرلن نه تست نکردم...
ولی اومدم بنویسم که برا تولد دوستم لیبره خریدم همینطور چشم بسته و بدون تست. آقااا بازش کرد یه پیس زد بوی بهششششت میداد خیلی شیک و خوشبو.
من خودم شیرین نمی پسندم ولی این عالی بود.
اینجام یه عطر خنک لویی ویتون باسم پاسیفیک تست کردم 30 یورو، خیلی خیلی بوش عالی بود. بقیه چیزهایی که بو کردم اصلا خوشم نیومد از جمله ویکتوریا سکرت بامشل یا لالیک لامور خیلی قدیمی بودند.
گل پسر ۳۰ ماهه.
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• rama، شیدا
ارسالها: 5,251
موضوعها: 280
تشکر Received:
22,276 in 4,723 posts
تشکر Given: 14,850
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
24,851
(۱۴۰۳/۶/۲، ۰۸:۴۴ عصر)شیدا نوشته است: (۱۴۰۲/۸/۲۳، ۰۸:۲۷ عصر)Rose نوشته است: (۱۴۰۲/۸/۲۲، ۱۰:۰۱ عصر)شیدا نوشته است: بچه ها عطر جدید تست نکردین؟ نظری نقد و بررسی ای چیزی؟ 
شیدا من این مدت چند تا دستریز گرفتم که از اینا راضی بودم خیلی:
زرجوف لاتوسکا عالی
زرجوف بوکت متوسط رو به بالا و بیشتر رسمی و سنگین
لانکوم لانویت ترزور
رز جون لانکوم لانویت ترزور چطور بود؟
بعد اینکه میگن لاتوسکا بوی مایع لباسشویی اکتیو میده درسته؟:|
عطر اس آی جیورجیو آرمانی رو کسی داشته؟
لانویت که عالی بود... به نظرم حتی وایب سک.سی هم داره

، به نظرم فوق العاده شیک و باکلاس و سنگینه.
لاتوسکا رو من والا این بو رو حس نکردم، فقط یه خاطره ی خوش ازش توی ذهنم مونده... و مناسب استفاده ی روزانه و بیرون و دانشگاه و اینها... سبک و خوب بود خیلییییی...
هر دوتای این عطرا رو حتما فول سایزشون رو می خوام که بخرم... از نظر من که فوق العاده بودن.
اس آی رو هم تست نکردم.
آزاده نزادیـم کـه آزاد بمیریـم
با گریه بزادیم و به فریاد بمیریم
با جبر و جهالت به جهان پای نهادیم
تا عاقبت از این همه بیداد بمیریم