ارسالها: 7,835
موضوعها: 7
تشکر Received:
20,184 in 5,383 posts
تشکر Given: 8,760
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
24,667
تو یه سری کارهای خاص کمک میکنه
مثلا تی زدن از اول با خودش بوده
من توی این ۴ سال ۱ یا ۲ بار فقط زدم
یا شستن سرویس ها
خدایی هم تمیز کردنش بیسته،نمیشه یه ایراد ازش گرفت
گوش کن! نبض دلم زمزمه اش با تو یکیست ♥︎
ارسالها: 2,413
موضوعها: 0
تشکر Received:
6,286 in 1,695 posts
تشکر Given: 7,257
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
7,851
خب دیگه.تو توی لیست قرار نمیگیری
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• youtab
ارسالها: 7,835
موضوعها: 7
تشکر Received:
20,184 in 5,383 posts
تشکر Given: 8,760
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
24,667
نسیم از این جهت گفتم ک همیشه ب نظرش
جا داره ک تمیز تر باشه همه جا
گوش کن! نبض دلم زمزمه اش با تو یکیست ♥︎
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• youtab، نسیم64
ارسالها: 7,835
موضوعها: 7
تشکر Received:
20,184 in 5,383 posts
تشکر Given: 8,760
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
24,667

اره گرخیدم
گوش کن! نبض دلم زمزمه اش با تو یکیست ♥︎
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• youtab، نسیم64
ارسالها: 10,766
موضوعها: 9
تشکر Received:
29,064 in 7,956 posts
تشکر Given: 44,430
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
33,733
نسیم منم گاهی اره و وقتی تمیز میکنه باید ببینی نتیجه رو
ببین انباری و بالکن کلا برای اونه، همه چیش
دلم میخواد بیای ببینی
4تا جعبه ابزار داره اگر یه دونه لک یا خاک توش پیدا کردی حایزه داری
اتباریمون حدود 4،5 متره اما جوری عین این گاراژای امریکایی تو فیلما چیده همه چیو که دیدنیه
والا منقل توی بالکن رو از تمیزی و مرتبی و نصبش و همه چیش واقعا تکه
به قول نسیمه به نظرش همیشه خونه جا داره که مرتب تر و تمیز تر باشه
مثلا مهمون اینا داریم یهو میبینه بچه چسبید به منو وقت نیست و کاری مونده دست به کار میشه و کارو تموم میکنه و خداییش خیلی تنیز و مرتبه
...
یادمه پسرم 4ماهش بود با دوستامون رفتیم شمال
یکیشون عقد کرده بود خانومش اومده بود بعد یه شب گفتن هوس سوسی تخم مرغ کردیم و اینا، همسر من گفت من درست میکنم
بعد دختره یوتش به شوهذش گفت کاش من میرفتم یا یه خانوم که تمیزیم
همه گفتن ببین از... تمیز تر نداریم
قشنگ رفت دستاشو شست، دستکش دست کرد با دقت همه چیو هم اندازه خورد و سرخ و...
انگار از کارخونه اوردی خخخ
اشپزیشم عااالیه
اما خب دیگه 100 سال یه بار یه حرکتی میزنه کلا کسی روش زیاد نشه خخخخ

پسر دو ساله من
ارسالها: 1,293
موضوعها: 1
تشکر Received:
2,239 in 609 posts
تشکر Given: 7,655
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
4,973
۱۴۰۲/۴/۱، ۰۹:۳۶ صبح
برنامه امروز:
آبیاری گل هام
شستن راه پله
شستن عمقی دیوارهای تراس و خود تراس با اسکاچ و فرچه
شستن دیوارهای راه پله ها
تمیز کردن عمیق پنجره های راه پله و اتاق خواب و اشپزخانه
شستن سرویس توالت و حمام و با اسکاچ و فرچه دیوارهاشون بشورم
دستمال کشی کابینت ها
تمیز کردن کشوهای زیر گاز و جمع کردن وسایلای روی کانتر
شستن کوهی از ظرف برای اشپزی و بعد خوردن صبحانه و ناهار و شام
گردگیری
جاروبرقی
طی کشیدن زیر فرش و مبل بعدم یک دور بخارشوی بزنم
کشیدن الگوی جدید
مرتب کردن وسایلای طراحی برای ترم جدید
کلی درس تلنبار شده که امروز باید خونده بشه!
شستن لباس ها
شستن روبالشی ها و جلد تشک ها
اتو کشی لباس های خشک شده و رو بالشی ها
دستمال کشی اینه ها
تمیز کردن کلید و پریزها
شستن سینک عمیق
تمیز کردن عمقی گاز و چدن ها
تمیز کردن پشت گاز
تمیز کردن هود عمقی
تمیز کردن قاب ها و ساعت دیواری
این وسط صد تا کار پیش بینی نشده ام پدید میاد
موفقیت هایی که نصیب افراد صبور می شود
همان هایی هستند که توسط افراد عجول رها شده اند
“آلبرت انیشتین”
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• mahtakhanoum
ارسالها: 3,962
موضوعها: 0
تشکر Received:
9,981 in 2,583 posts
تشکر Given: 21,346
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
11,807
یوتاب بابا باز دمش گرم بالکن و انبارب رو گردن میگیره.
نسیمه همسر تو هم.
خداشاهده شوهر من لیوان جلوی پاشو برنمیداره.انباری مون الان درشو بازکنی همه چی میریزه رو سرت!! دوساله هی میگه مرتب میکنم،هنوز همونطوره..ماشین داره میمیره از کثیفی ولی نه تمیز میکنه نه میبره کارواش،بعد همین ادم همش به کثیفی خونه و بهم ریختگی ش گیرمیده
فاطمه هستم
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• Neda28
ارسالها: 711
موضوعها: 0
تشکر Received:
2,397 in 502 posts
تشکر Given: 1,956
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
2,663
تو اینستا زده بود: شوهرم بهم میگه چرا خونه هیچوقت تمیز نیست وقتی صبح تا شب خونه ای؟
منم بهش گفتم چرا ما پولدار نیستیم وقتی صبح تا شب سرکاری؟
ارسالها: 1,293
موضوعها: 1
تشکر Received:
2,239 in 609 posts
تشکر Given: 7,655
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
4,973
دیروز:
خونه ی مامان: دو مرتبه سرویس شستم و ضدعفونی کردم
صبحانه و ناهار و شام درست کردم و ظرفارو شستم
شونصد مرتبه بهم ریختگی های دخترم مرتب کردم و باز هم ریخت!
جارو و گردگیری و طی کشیدم
کابینت هارو دستمال کشیدم
سه تا کیسه زباله لباس هایی که دیگه سایزم نبودن و حتی یکبارم وقت نشده بود بپوشم دادم بیرون. ( خدا خیر سحری بده بابت سوالش تو تاپیک سوال و جواب تلنگر و انگیزه ای بود)
کمد لباسا مرتب شد اساسی
امروز:
صبحانه حاضر کردم و ظرف هاش رو شستم
ناهار از شب قبل مونده بود خوردیم و ظرفارو شستم
کلی لاک خشک شده ریختم دور مابقی رو جمع کردم ببرم خونه ام با دخترم لاک بزنیم!
مامانم رو بردم دکتر و خودمم چکاپ رفتم گفت کرونای خفیف گرفتید.
خونه خودم: کوهی لباس نشسته دارم و اتوکشی
خریدارو باید بشورم و بسته بندی کنم.
شامم حاضری بخوریم
دخترو ببریم پارک
موفقیت هایی که نصیب افراد صبور می شود
همان هایی هستند که توسط افراد عجول رها شده اند
“آلبرت انیشتین”