ارسالها: 7,835
موضوعها: 7
تشکر Received:
20,184 in 5,383 posts
تشکر Given: 8,760
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
24,667
پائولا ،پس اینکه میگن بچه ممکنه با پرش دست و پای خودش ،یهو بترسه و از خواب بیدار شه چی؟
من تو فکر بودم از این قنداق چسبی ها بگیرم ،جنسشون تریکو مانند بود،نازک و نرم
گوش کن! نبض دلم زمزمه اش با تو یکیست ♥︎
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• youtab، رخشید، پری
ارسالها: 929
موضوعها: 0
تشکر Received:
2,618 in 585 posts
تشکر Given: 753
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
3,787
۱۴۰۱/۱۱/۱۶، ۰۲:۲۶ عصر
(آخرین ویرایش: ۱۴۰۱/۱۱/۱۶، ۰۲:۲۶ عصر، توسط Paula.)
نسمه پاهاش رو میتونی آروم با یه ملفحه کوچیک بپوشونی که البته من اون کار رو هم نکردم
ولی دست رو زیاد شنیدم که نباید بست
قنداق من دست نخورده موند
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• youtab، رخشید
ارسالها: 7,835
موضوعها: 7
تشکر Received:
20,184 in 5,383 posts
تشکر Given: 8,760
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
24,667
رخشید ما هم امکان نداره کولر رو لحظه ای خاموش کنیم
همیشه رو ۱۶ درجه هم هست اسپیلت
حالا بخاطر بچه شاااااید به ۲۱ درجه رضایت بدم
گوش کن! نبض دلم زمزمه اش با تو یکیست ♥︎
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• youtab، رخشید
ارسالها: 929
موضوعها: 0
تشکر Received:
2,618 in 585 posts
تشکر Given: 753
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
3,787
رخشید دختر من به شدت گرمائیه. دستکش هاش رو از همون بیمارستان کند و گم شد
پری درست میگه پتو خطرناکه
اگه بچه قبول کنه کیسه خواب خیلی خوب و ایمنه
ارسالها: 7,835
موضوعها: 7
تشکر Received:
20,184 in 5,383 posts
تشکر Given: 8,760
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
24,667
بچه ها ولی یادمه رز و نونا میگفتن بچه رو نباید زیاد پوشوند
مخصوصا جوراب و کلاه رو یادمه
گوش کن! نبض دلم زمزمه اش با تو یکیست ♥︎
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• Rose، youtab، رخشید
ارسالها: 6,736
موضوعها: 0
تشکر Received:
9,540 in 3,759 posts
تشکر Given: 5,949
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
16,116
اره متخصص های اطفال میگن نباید زیاد پوشوند
پتو رو که مطمئنا استفاده نمیکنم ولی من شنیدم دستاش بسته بشه توسط قنداق مشکلی نیست ولی لگن و پاها باید آزاد باشه
آخه بچه ها خیلی دستشون تکون میدن و با حرکات دست بیدار میشن
ارسالها: 5,251
موضوعها: 280
تشکر Received:
22,276 in 4,723 posts
تشکر Given: 14,850
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
24,851
رخشید در مورد لباس و اینا، پوشوندن سر و دست و پا رد شده... اصلا لازم نیست اونم توی تابستون...
لباس هم بخصوص که توی فصل گرم به دنیا میاد، خیلی گرمشون میشه...استاندارد دما برای نوزاد 18 تا 21 درجه اس... کمتر سردشون میشه، بیشتر عرق می کنن که دیده نمیشه و از بدنشون تبخیر میشه برای همین امکان کم آبی داره... چون ترموستات بدنشون

هنوز تنظیم نیست، ما باید خونه رو متعادل نگهداریم...
من کلا یه دونه مانتو داشتم، اونم تا همون چند روزی که بندنافش بیفته استفاده کردیم... بعدش دیگه بادی زیردکمه دار بود که همونم خیلیییی وقتا اذیتش می کرد... شلوارم که توی تابستون تقریبا فقط موقع بیرون رفتن می پوشید... توی خونه فقط یه زیردکمه دار نازک کارترز و تمااام... هر چی دیگه می پوشید از خواب می پرید و اذیت میشد... کولر هم روشن می شه کرد فقط بادش مستقیم نباید باشه وگرنه برای متعادل نگهداشتن دمای خونه توی تابستون از اوجب واجباته، نگران نباش... کلا دمای 18 تا 21 رو توی ذهنت داشته باش، دمای استاندارد بچه اس... اگه هنوز پیج ظریفی رو ندیدی و نخوندی، تا وقت داری زودتر شروعش کن که خریدات رو هوشمندانه انجام بدی و بدونی چی لازمه چی نه، چی به کار میاد چی نه... بچه بیاد دیگه کلی خرید اشتباه ممکنه کرده باشی و وقت هم نمی کنی که چک کنی... اینجور نیست که بیاد بگه مثلا لباس ال بخر ال نخر، کلا میگه دمای استاندارد 18-21 هست، یا مثلا چرا بچه رو توی گرما قنداق و قنداق فرنگی می کنید یا پتو می کشید وووو... خودت متوجه میشی چه خریدی اضافیه... که نخری...
آزاده نزادیـم کـه آزاد بمیریـم
با گریه بزادیم و به فریاد بمیریم
با جبر و جهالت به جهان پای نهادیم
تا عاقبت از این همه بیداد بمیریم