امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
تبادل نظر در مورد خرید گوشی
#1
Heart Heart Heart
آزاده نزادیـم کـه آزاد بمیریـم
با گریه بزادیم و به فریاد بمیریم
با جبر و جهالت به جهان پای نهادیم
تا عاقبت از این همه بیداد بمیریم
پاسخ
#2
به به من میخوام گوشی بخرم
بین گوشی های سامسونگ بعد از s22 که خیلی گرونه کدوم گوشی از همه بهتره
من اولویت برام قوی بودم دوربینشه
[-] کاربرانی که از این پست تشکر کردند
  • 2015
پاسخ
#3
سلام
دخترا کسی ایفون ۱۴ پرومکس خریده؟ یا اطلاعات داره درباره اش؟
موفقیت هایی که نصیب افراد صبور می شود
همان هایی هستند که توسط افراد عجول رها شده اند
“آلبرت انیشتین”
پاسخ
#4
سلام
ایفون 14 رجیستری نداره
مسیر جهان دوره گردیست
پاسخ
#5
ندای اینستا دیدم پیج هایی که انجام میدن و خیلی ازش دارن میخرن
قیمتشم ۶۰ خرده ای

اطلاع نداری کی از این فلاکت در میایم رجیستری میشه؟
موفقیت هایی که نصیب افراد صبور می شود
همان هایی هستند که توسط افراد عجول رها شده اند
“آلبرت انیشتین”
پاسخ
#6
نه ولی میدونم ک نیومده هنوز
مسیر جهان دوره گردیست
پاسخ
#7
ببخشید بچه ها من اینو جدی میپرسم.الان با این وضع رجیستری و نامعلوم بودنش و صد البته قیمت بالای ایفون و کاربرد محدودترش توی ایران، چه اصراریه آیفون ۱۴ خریداری بشه که مردم دارن میخرن؟ جدی برام سواله و میدونمم الان ترگل میگه ذهنت فقیره Smile)
[-] کاربرانی که از این پست تشکر کردند
  • Almam، mahtakhanoum، Paula
پاسخ
#8
من غلط بکنم. چون میگن حالا که داریم کلی پول بدیم اخرین تکنولوژی رو بخریم. اینام که مجبورن بالاخره رجیستر کنن.
با سپاس
[-] کاربرانی که از این پست تشکر کردند
  • Almam، خانم فسقلی، صنوبر۷۱، پری سیما
پاسخ
#9
مدیرم با کلی افه رفت 14 خرید ک پوز بقیه بزنه ولی روزی سه بار همکارا الکی بحث میکشونن به رجیستریش ک این حرص بخوره ما هم یواشکی میخندیم و دلمون خنک میشه
مسیر جهان دوره گردیست
[-] کاربرانی که از این پست تشکر کردند
  • Almam، Bonsai، Nedaaa28، پری سیما
پاسخ
#10
فری برد من s20 fe گرفتم ، فعلا که راضی ام دوربینش هم خوبه
۱۲۸/۸ گرفتم ساخت ویتنام از دیجی ۱۵/۲۰۰
s22 و اینا خیلی گرونن به نظرم گوشی انقدر وسیله ارزشمندی نیس که ۵۰ - ۶۰ تومن بخوایم هزینه کنیم -___-
تا به کجا کشد مرا ، مستی بی امان تو Heart
[-] کاربرانی که از این پست تشکر کردند
  • freebird، Paula، نسیم64، پری سیما
پاسخ


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان