ارسالها: 1,530
موضوعها: 0
تشکر Received:
5,620 in 1,211 posts
تشکر Given: 1,388
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
6,218
بچه ها من مانتوم ژاکارد قرمز طرحدار
شلوارم پارچه مشکی میخوام بگیرم
کیفم مشکی کفش مشکی میخوام بگیرم
بنظرتون شال مشکی بگیرم خیلی مشکی نمیشه؟شال چ رنگی بگیرم ؟
ارسالها: 4,550
موضوعها: 0
تشکر Received:
10,841 in 2,956 posts
تشکر Given: 5,609
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
13,403
۱۴۰۱/۱۱/۲۰، ۰۳:۲۶ عصر
(آخرین ویرایش: ۱۴۰۱/۱۱/۲۰، ۰۳:۲۹ عصر، توسط Mari90.)
صنوبر دقیقا منم همینطور بودم یعنی عکسای دبستانم میبینم همیشه موهام لخت لخت
همیشه خدا هم مدل موهام چتری بوده
بعد الان حالت دار شدن
مامانمم همینطور بود الان فر ریز قشنگی شدن
احتمالا منم همینطور میشم
الهام گلی شال کرم بخر به قرمزو مشکی میاد
ارسالها: 1,733
موضوعها: 0
تشکر Received:
5,711 in 1,176 posts
تشکر Given: 1,195
تاریخ عضویت: تير ۱۴۰۰
اعتبار:
6,043
۱۴۰۱/۱۱/۲۰، ۰۴:۰۹ عصر
(آخرین ویرایش: ۱۴۰۱/۱۱/۲۰، ۰۴:۱۰ عصر، توسط atefehjjjjjjj.)
یوتاب من ی پیجی دارم sogand.haircare
در مورد مو
کراتین نابود میکنه ب مرور
ریزش زیاد میاره
منم چون جنس موهام خوب نیس طرفش نمیرم
پروتئین تراپی اگر اتوکشی نداشته باشه خوبه
ولی در کل من موهام کمه لخت هم بشه ک کچل میشم ب کل
بمن بگین برای دخترم چ لباسی بخرم یا بدوزم؟
موندم بخدا
پینترست رو شخم زدم
دخترم ۱۸ماهه شد
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• miss shin، youtab
ارسالها: 10,766
موضوعها: 9
تشکر Received:
29,064 in 7,956 posts
تشکر Given: 44,430
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
33,733
اخه تو پینترستم پیدا کنی چیزی فقط باید بدوزی
...
برو مغازه هارو ببین یا پیجارو

پسر دو ساله من
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• atefehjjjjjjj
ارسالها: 1,733
موضوعها: 0
تشکر Received:
5,711 in 1,176 posts
تشکر Given: 1,195
تاریخ عضویت: تير ۱۴۰۰
اعتبار:
6,043
۱۴۰۱/۱۱/۲۱، ۰۲:۲۰ صبح
(آخرین ویرایش: ۱۴۰۱/۱۱/۲۱، ۰۲:۲۵ صبح، توسط atefehjjjjjjj.)
بچه ها ماسک مو استلو ک گفتین ۹۸ تومنه از کجا میتونم تهیه کنم ؟حضوری نمیتونم
شومیز سفید قیمت مناسبم اگ سراغ دارین پیج بدین ممنون
دخترم ۱۸ماهه شد
ارسالها: 4,073
موضوعها: 1
تشکر Received:
13,899 in 2,545 posts
تشکر Given: 6,772
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
15,327
۱۴۰۱/۱۱/۲۱، ۰۲:۲۸ صبح
(آخرین ویرایش: ۱۴۰۱/۱۱/۲۱، ۰۲:۲۹ صبح، توسط Donya.)
مینو جون روسری کلا ثانیا ای به سرم بند نیست با گل سر باید پیچ مهره کنم به موهام که بد میشه
بچه ها موی لخت خوب نیست کههه فقط حموم رفتنش راحته. مامان من موهاش مجعده و تا بحال رنگ نکرده، فوق العاده شیکه. مدل پلاتینه طبیعی. عین هنرپیشه هاست.
مانتوی من کتی نیست. من با این هیکل قلمبه و قد کوتاه کنی نمی پوشمممم بلنننند مثل قبای عمره
حامی جون مرسی پیج شو می بینم
عاطی بنظرم یه لباس گرم و راحت برا دخترت بگیر. پینترست چیه توروخدا. مگه دختر ده دوازده ساله است
ارسالها: 6,679
موضوعها: 0
تشکر Received:
20,555 in 4,948 posts
تشکر Given: 8,673
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
25,412
من یه روز بالاخره عکس نود دنیا رو پیدا میکنم ببینم از چی حرف میزنه..