ارسالها: 4,550
موضوعها: 0
تشکر Received: 10,841 in 2,956 posts
تشکر Given: 5,609
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
13,403
۱۴۰۱/۱۱/۲۲، ۰۲:۲۹ صبح
(آخرین ویرایش: ۱۴۰۱/۱۱/۲۲، ۰۲:۳۰ صبح، توسط Mari90.)
حس مادر را کسی درک نمیکنه واقعا
من گریه میکردم شوهرم با تعجب نگاهم میکرد !
میگفت روزگار برات نذاشته بود تا مینشستی می اومد سراغت الان واسه چی گریه میکنی؟!
سلین پسرت ابرومندانه برخورد کرده خخ
خوبه جشن هم گرفتی همون خداحافظی میشه
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• Celin، nona، youtab، پری
ارسالها: 2,661
موضوعها: 0
تشکر Received: 6,105 in 1,845 posts
تشکر Given: 4,176
تاریخ عضویت: تير ۱۴۰۰
اعتبار:
7,856
مری من تا یه مدت میرفتم پیش مامانم گریه میکردم
خواهرم با تعجب نگاه میکرد مامانم دعواش میکرد مادر نشدی نمیفهمی چی میگه
من جای خوابش رو هم جدا کردم تا یه مدت شبا با بغض میخوابیدم
حرصمو سر همسرم خالی میکردم
به نظرم روانپزشک لازمم
ارسالها: 869
موضوعها: 0
تشکر Received: 2,743 in 754 posts
تشکر Given: 2,040
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
3,021
۱۴۰۱/۱۱/۲۲، ۰۲:۳۷ صبح
(آخرین ویرایش: ۱۴۰۱/۱۱/۲۲، ۰۲:۳۸ صبح، توسط مینو.)
(۱۴۰۱/۱۱/۲۲، ۰۲:۰۰ صبح)Targol نوشته است: نونا اصلا فکرشم نمیکردم قبول کنه. اصلا و ابدا… معلوم نیست چه مزه زهرماریای میداد خبر مرگش. کامنتهای دیجی هم انقد مثبت بود. همه میگفتن بچهشون دیگه ناخن نمیجوه. سمتش هم نمیرن )
حالا امشب نصف شب یه مرتبه باید بیدار شه. ببینم اونو چه میکنه..
لینکشو میذاری لطفا؟
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• nona، youtab
ارسالها: 2,661
موضوعها: 0
تشکر Received: 6,105 in 1,845 posts
تشکر Given: 4,176
تاریخ عضویت: تير ۱۴۰۰
اعتبار:
7,856
پری جان واقعا من وابسته تر بودم تا پسرم
برای شیر هم نظر دکتر ۲۴ ماهگی بود
اما بخاطر اسباب کشی و تغییر شرایطش مشاور گفت زوده آسیب میبینه بخواد تو یک ماه دوتا تغییر اساسی داشته باشه
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• nona، youtab، پری
ارسالها: 8,455
موضوعها: 1
تشکر Received: 30,661 in 6,991 posts
تشکر Given: 20,214
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
35,278
۱۴۰۱/۱۱/۲۲، ۰۲:۵۴ صبح
(آخرین ویرایش: ۱۴۰۱/۱۱/۲۲، ۰۲:۵۹ صبح، توسط nona.)
بچه ها دفعه بعدی با خبر از شیر گرفتن دخترم میام به حول و قوه الهی
سلین دقیقا مادر وابسته تره
پری جان البته نمیدونم شماکدوم کشوری تو کشورتی دیگه چون غذاهاشون غنیه دوره شیردهی رو پزشکا کوتاهتر توصیه میکنن ولی کلا who تا چند سال قبل ۲۴ ماه بود بعد کرد ۱۸ ماه باز یک ساله دوره شیردهی روکرده ۲۴ ماه اونم بخاطر وضعیت تغذیه ای و بهداشتی تو کشورهای جهان سوم احتمالا!
جای خواب هم که cdc میگه زیر یکسال اصلا انجام نشه جداسازی بخاطر احتمال دور از جون مرگ ناگهانی توصیه نمیشه از شش ماه تا یکسال با فاصله از مادر تو یک اناق ولی باید باشه
ولی علیرغم این توصیه ها منم کاملا موافقم بچه رو از شش هفت ماهگی جدا بخوابونی راحتتره بالای یکسال وضعیت بد و بدتر میشه بچه بعدی رو بیخیال سی دی سی میشم
ارسالها: 1,530
موضوعها: 0
تشکر Received: 5,620 in 1,211 posts
تشکر Given: 1,388
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
6,218
بچه ها ی سوال اینجوری سیاه کنیم نصف شب چی ؟اون موقع ک همونجوری خوابن اوف و سیاهی نمیبینن ؟
من روز زیاد مشکل ندارم مشکل اصلیم شب تا صبح
بعدم قبلا گقتم فک کنم من اصلا اینجوری احساساتی نیستم بعید میدونم ی قطره اشک بریزم
فک کنم جشن و پایکوبی بگیرم
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• youtab
ارسالها: 3,491
موضوعها: 0
تشکر Received: 6,006 in 2,143 posts
تشکر Given: 4,518
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۱
اعتبار:
8,229
الهام شبرتا صبح باید همسدت بغل کنه راه ببره احتمالا کل محل چند شب خواب ندارن
من اگه بچه ام روز کم میخورد و شب هم فقط یکبار بیدار میشد عمرا زیر دوسال میگرفتم
پسر ۱۹ ماه ❤
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• Elhamgoli، youtab
ارسالها: 1,530
موضوعها: 0
تشکر Received: 5,620 in 1,211 posts
تشکر Given: 1,388
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
6,218
۱۴۰۱/۱۱/۲۲، ۰۳:۰۷ صبح
(آخرین ویرایش: ۱۴۰۱/۱۱/۲۲، ۰۳:۰۸ صبح، توسط Elhamgoli.)
من روزا معمولا 3 بار شیر میدم مگه وقتایی گ این مدت مریض شده و همش چسبیده تا دوباره برگردیم سر ۳ بار طول کشیده
ولی شب تا صبح ک بیدار میشه اگه شیر ندم خیلیییی کولی بازی درمیاره گریه جیغ
روزم البته من چون سرکارم عادت کرده دیگه
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• Nedaaa28، youtab
ارسالها: 1,530
موضوعها: 0
تشکر Received: 5,620 in 1,211 posts
تشکر Given: 1,388
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
6,218
۱۴۰۱/۱۱/۲۲، ۰۳:۱۰ صبح
(آخرین ویرایش: ۱۴۰۱/۱۱/۲۲، ۰۳:۱۱ صبح، توسط Elhamgoli.)
اونجوری کلا بیدار میشه که 
دیگه نمیخوابه
ماری حالا چرا شب سوم شیر بدیم؟یهو دوباره فیلشون یاد هندوستون کنه چی ؟
.......
امشب یکی از دوستامون اومد خونمون دخترش ۴ ماه از دخترم بزرگتره
یعنی این بچه امشب فقط ضربه خورد هی بدو بدو کرد رفت تو پایه مبل
از تخت افتاد
پشت سرش خورد زمین
اعصابم خراب شد
بچه طفلی هی گریه کرد هی مامانش گریه کرد
ارسالها: 10,766
موضوعها: 9
تشکر Received: 29,064 in 7,956 posts
تشکر Given: 44,430
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
33,733
وای من دارم هی میخونمتون هی اشک میریزم گوله گوله فقط
بکگردم برای این بچه ها
 پسر دو ساله من
|