ارسالها: 347
موضوعها: 0
تشکر Received:
1,746 in 329 posts
تشکر Given: 1,609
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
1,996
سلام دوستان
ترگل جان،نونا جان و یوتاب عزیزم مادر شدنتونو تبریک میگم
ایشالله خدا نگهدار نی نی های خوشگلتون باشه و سلامت و شاد زیر سایه پدر و مادرشون بزرگ بشن
ارسالها: 627
موضوعها: 0
تشکر Received:
2,709 in 516 posts
تشکر Given: 3,776
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
2,787
مامانا شما خونه رو تو دوران بارداریتون صفر تا صد تمیز کردین؟
ارسالها: 65
موضوعها: 0
تشکر Received:
560 in 65 posts
تشکر Given: 1,051
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
560
منم فقط ظرفارو میشورم و ظاهرو تمیز میکنم
منتظرم اسباب کشی کنم واسه اون موقع تمیز کنم یا اگهنتونم عید!
اصلا خونم به دلم نمیشینه...همسرم میگه تمیزه که...ولی اون ظاهرو میبینه بنظر من اصلا تمیز نیست
ارسالها: 2,661
موضوعها: 0
تشکر Received:
6,105 in 1,845 posts
تشکر Given: 4,176
تاریخ عضویت: تير ۱۴۰۰
اعتبار:
7,856
یوتاب جان مبارک باشه عزیزم
انشاالله که گل پسرت هم زودتر مرخص میشه خیالت راحت میشه
از لحظه لحظه مادریت لذت ببر که زود میگذره و تا چشم بهم بزاری پسرت مردی شده
من که دلم میخواد یه بار دیگه به نوزادی پسرم برگردم خیلی زود بزرگ میشن ماشاالله
ارسالها: 8,455
موضوعها: 1
تشکر Received:
30,661 in 6,991 posts
تشکر Given: 20,214
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
35,278
یوتاب جون به خونه خوش اومدی ایشالا زود زود پسر گلتم میاد پیش خودت
برای شیر نگران نباش فقط پودر شیرافزای گالاتا نمیدونم چی چی رو بگیر بخور حتما من راضیم ازش
آب کله پاچه جیگر عالیه برای شیر، کاچی هم بگو برات بپزن هر روز یه کاسه کوچولو بخور
آب هویجم نه هر روز ولی دو سه روز یبار یه لیوان بخور عشقم
ارسالها: 1,251
موضوعها: 0
تشکر Received:
6,781 in 1,210 posts
تشکر Given: 4,526
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
6,935
منم قبلا خیلی عمقی تمیز میکردم همه جا برق میزد ولی الان در حد گردگیری معمولی و یه غذای ساده
جاروبرقی هم که هفته ای یه بار همسرم میکشه در حد ۵ دقیقه بیشتر شبیه بازیه
دیگه زدم به بیخیالی بچه هم بیاد وضع بدتره احتمالا
ارسالها: 216
موضوعها: 0
تشکر Received:
1,530 in 222 posts
تشکر Given: 2,279
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
1,530
یوتاب سینت رو هم زیر دوش اب گرم ماساژ بده.البته نمیدونم میتونی بری حموم یا نه
ارسالها: 1,458
موضوعها: 0
تشکر Received:
7,265 in 1,312 posts
تشکر Given: 5,338
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
7,874
دوستان یه اتفاقی افتاد که من خیلی نگرانم.
من برای سونوی سینه امروز باید میرفتم. که تو این مرکز ماموگرافی هم انجام میشه که اشعه داره
من موقع ورود ازشون پرسیدم که تو بارداری مشکلی نیست اینجا بمونم و گفتن درها سربیه و هیچ مشکلی نیست. تو سالن انتظار بشین
منم همونجا موندم
اما الان خیلی استرس دارم و حالم بده.
میگم نکنه اشعش اثر بزاره رو بچم
حدودا دو ساعتی هم معطل شدم اونجا?
ارسالها: 8,455
موضوعها: 1
تشکر Received:
30,661 in 6,991 posts
تشکر Given: 20,214
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
35,278
کژال تو سالن انتظار بودی و نگرانی ؟ بی خیال دختر خوب حتی تو اون اتاقه هم میرفتی که ماموگرافی میشه تا وقتی دستگاه روشن نشه بی خطره