ارسالها: 8,455
موضوعها: 1
تشکر Received:
30,661 in 6,991 posts
تشکر Given: 20,214
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
35,278
وای نسیمه من باورم نمیشه ۵۰۰ هم برای دوخت کسی نمیگیره چه برسه ۳۰۰
واقعا مناسفم
چه خرکت عالی ای کردی من بودم ۱۶۰ میریختم براش میگفتم ده تومنم اضافه ریختم چون خیلی نیاز داری اونم خرج زندگیت کن حالشو ببر صدقه سر بچه هام
ارسالها: 7,835
موضوعها: 7
تشکر Received:
20,184 in 5,383 posts
تشکر Given: 8,760
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
24,667
مرسی یوتاب
اخخخخخ ،کاشکی همون موقع مطرح میکردم اینجا ،بهم میگفتی
اگه ۱۰ بیشتر میرختم، سوزش بیشتر بود
گوش کن! نبض دلم زمزمه اش با تو یکیست ♥︎
ارسالها: 4,548
موضوعها: 48
تشکر Received:
15,678 in 3,399 posts
تشکر Given: 20,623
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
18,796
نسیمه -__- ۵۰۰ واسه مانتو هم کمه به خدا
زحمتی که کشیده میشه ، گردن و کمر آدم کلا درگیره -__-
واقعا که بی شعور بوده -___-
تا به کجا کشد مرا ، مستی بی امان تو
ارسالها: 2,661
موضوعها: 0
تشکر Received:
6,105 in 1,845 posts
تشکر Given: 4,176
تاریخ عضویت: تير ۱۴۰۰
اعتبار:
7,856
۱۵۰ برای مانتو؟؟؟؟؟
همکارت کجا زندگی میکنه!!
پول نخ و سوزن و کاغذ الگو و ..بیشتر از ۱۵۰ شده
چه آدمایی پیدا میشن
چقدر راحت حق بقیه رو میخورن
ارسالها: 7,835
موضوعها: 7
تشکر Received:
20,184 in 5,383 posts
تشکر Given: 8,760
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
24,667
سلین ۱۵۰ ،واسه مانتو و شلوار با هم !!!!!
آقا باشه ،اصلا شما ندار
بعد ۶ ماه
ماهی ۵۰ تومن هم کنار گذاشته بودی پولش رو داشتی بدی
گوش کن! نبض دلم زمزمه اش با تو یکیست ♥︎
ارسالها: 8,455
موضوعها: 1
تشکر Received:
30,661 in 6,991 posts
تشکر Given: 20,214
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
35,278
ولم کن نسیمه ادم ندار اصلا گستاخ نیست کسی که نداشته باشه وقزح حرف نمیزنه کهرو بی اجر کنه بقول یوتاب شگردشه بجه پررو
ارسالها: 1,458
موضوعها: 0
تشکر Received:
7,265 in 1,312 posts
تشکر Given: 5,338
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
7,874
۱۴۰۱/۱۲/۵، ۰۵:۴۳ عصر
(آخرین ویرایش: ۱۴۰۱/۱۲/۵، ۰۵:۴۴ عصر، توسط (کژال).)
نسیمه اعصاب خودتو خرد نکن. کلا تو کار خدماتی این چیزا زیاد پیش میاد.
چون آدما اون موقع که سفارش میدن نمیدونن آخرش قراره چی تحویل بگیرن.به هر دلیلی ممکنه نتیجه کار راضیشون نکنه. اگر یه کم پررو و وقیح باشن سریع میندازن گردن خیاط و آرایشگر و....
برای من هزار بار پیش اومده تو این سالها
ارسالها: 4,073
موضوعها: 1
تشکر Received:
13,899 in 2,545 posts
تشکر Given: 6,772
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
15,327
۱۴۰۱/۱۲/۵، ۰۷:۵۸ عصر
(آخرین ویرایش: ۱۴۰۱/۱۲/۵، ۰۸:۰۲ عصر، توسط Donya.)
بچه ها من مشکلم اینه که پارچه به این گرونی رو خراب کرده و الان من باید عید یه مانتویی رو بپوشم که لقی یقه اش گرفته نشده و جلوی سینه می پره بالا و کلا مدل مانتو جلوش با دکمه بسته میشده که زیرش پیراهن کوتاه بپوشم الان جلوش باز مونده اندازه گیری هاش اشتباهه. تازه از وقتی اندازه گیری کرده من دو کیلو هم لاغر شدم...
اونطرف اولش هی میگه وای نه اصصصلا حرف هزینه رو نزن قابل شما رو نداره.
الان هیچ بروی خودش نمیاره که اندازه هاش اشتباه بوده، خودم آستری و قرقره شو بردم.. قبلا برای خاله همسرم ازش قیمت گرفته بودم گفته بود مانتو آستر دار ساده 800 تومن، با جیب فیلتاب و یقه یک میلیون. خودمم آسترش و میخرم.
الان مال من جیب فیلتاب هم که نداره.. نمی دونم حالا من براش میزنم ولی دیگه نباید برم پیشش...
نسیمه جون من یه مزون میرفتم، خانمه میگفت همینطور که شما گفتید خانمه شش ماه نمیاد لباسو بگیره بعد میگه توروخدا ببخشید یه مجلس فوری پیش اومده همسرم بیاد دم در بگیره هزینه رو بگو کارت به کارت کنه هیچی لباسو میبره بعد شش ماه ما باید هزار تا زنگ بزنیم تا پولو بده
ارسالها: 6,736
موضوعها: 0
تشکر Received:
9,540 in 3,759 posts
تشکر Given: 5,949
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
16,116
نسیمه جان دیگه تو کار پیش میاد یکی هم اینطور ناتو دربیاد
ولی خب فکر کنم بهترین کار اینه حداقل نصف مبلغ همون ابتدای کار گرفته بشه
من یادمه هروقت برای کوتاهی و اندازه کردن و کلا هرکار خیاطی میبرم همون اول کل مبلغ رو میگیره