ارسالها: 2,127
موضوعها: 0
تشکر Received: 3,203 in 1,261 posts
تشکر Given: 2,037
تاریخ عضویت: مهر ۱۴۰۰
اعتبار:
4,721
آخی مری پسر منم همینه
چه جالبه چون تو سن و سال همن مثل هم میشن
البته در مورد بغل از دور نمیاد ولی خودشو میاد میچسبون بین ما
در مورد حرف زدن که کافیه حرف بینمون گل کنه حاضره چرت و پرت بگه ما حرف نزنیم با صدای بلند
ارسالها: 1,458
موضوعها: 0
تشکر Received: 7,265 in 1,312 posts
تشکر Given: 5,338
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
7,874
پسر من از 8 ماهگی غلت نصفه و نیمه زد.
از 10 ماهگی درست و حسابی غلت زد که به یه سمتی بره.
11 ماهگی سینه خیز
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• Donya، youtab
ارسالها: 2,744
موضوعها: 2
تشکر Received: 9,057 in 2,138 posts
تشکر Given: 5,129
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
11,075
۱۴۰۱/۱۲/۱۲، ۰۳:۰۰ صبح
(آخرین ویرایش: ۱۴۰۱/۱۲/۱۲، ۰۳:۰۳ صبح، توسط liyane.)
برام خيلي عجيبه شيطون خانوم كه انقد بدش مياد
بهش ميگم بايد خوشحال باشي كه مامان و بابا بهم محبت ميكنن
عاطفه جون حالشو ببر
چون من و همسرم اصلا نميتونيم باهم تماس فيزيكي معمولي هم داشته باشيم و اين روي مود من اثر بد گذاشته
فري برد دقيقا مثل پسر من
وقتي حرف ميزنيم كنترل تلوزيون رو ميذاره دم گوشش مثلا داره با تلفن حرف ميزنه بعد بلند بلند يه سري كلمه هاي نامعلوم ميگه كه صداي ما به هم نرسه
ارسالها: 8,455
موضوعها: 1
تشکر Received: 30,661 in 6,991 posts
تشکر Given: 20,214
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
35,278
دختر منم لیانه جان ازین که مکالمه من و باباش طول بکشه خوشش نمیاد و اعتراض میکنه یا پاشو میکوبه زمین خودشو به گریه میزنه
ارسالها: 10,766
موضوعها: 9
تشکر Received: 29,064 in 7,956 posts
تشکر Given: 44,430
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
33,733
چه جالب لیانه پسر منمحتی ماشین حساب، کنترل اسباب بازیش، یا هرچیزی که دکمه داشته باشه رو میذاره دم. گوشش دور فرش میچرخه و این یکی دستشم تکون میده و بلند بلند معاملاتشو به زبون خودش انجام میده خخخ
 پسر دو ساله من
ارسالها: 1,530
موضوعها: 0
تشکر Received: 5,620 in 1,211 posts
تشکر Given: 1,388
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
6,218
ای خدا این فسقلیا چ شبیهن
دختر منم هر چیز دکمه داری میذاره دم گوشش دیروز ک ی دستشو با اون یکی نگه میداشت دم گوشش 
بعضی وقتا هم سعی میکنه بین گوش و گردنش بدون دست نگه داره مثل باباش همونجوری ی سره هم حرف نامفهوم میزنه
درباره حرف زدن پسر منم یک سره حرف میزنه نمیذاره ما اصلا حرف بزنیم مخصوصا تو ماشین هرچی باباش میگه پسرم اجاره بدی ما هم دو کلوم با زنمون حرف بزنیم اصلا انگار ن انگار
ارسالها: 7,835
موضوعها: 7
تشکر Received: 20,184 in 5,383 posts
تشکر Given: 8,760
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
24,667
وووای خدا ^_^
چقد حسودن جوجه هاااا
گوش کن! نبض دلم زمزمه اش با تو یکیست ♥︎
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• youtab
ارسالها: 2,315
موضوعها: 1
تشکر Received: 5,664 in 1,665 posts
تشکر Given: 9,657
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
6,838
دنیا جان عزیزم ان شالله زودتر خوب بشید با شاهان کوچولو، پسر منم خودش غلت نمیزنه هنوز اما اگه یه کوچولو به کنار بگیرمش سریع غلتو میزنه...فکر کنم چهار تا شش ماهگی اکثر بچه ها غلت میزنن...
من مردم برای کوچولوهای حسودتون که...
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• Donya، youtab
ارسالها: 1,733
موضوعها: 0
تشکر Received: 5,711 in 1,176 posts
تشکر Given: 1,195
تاریخ عضویت: تير ۱۴۰۰
اعتبار:
6,043
دختر منم دستشو میبره کنار گوشش میگه اَیوووو
همون الو
هرچیزی ک دکمه داشته باشه هم میبره سمت گوشش.منتها هی میگه اَیو
صدای حیوونا رو هم بلده .عمش عکس چندتا حیوون مثل پیشی ببعی جوجو خروس هاپو گاو دانلود کرده اونا رو یکی یکی میبینه صداشون درمیاره
ی روز بردمش پیش خروس واقعی تا دید گفت قوقو
عروسکش شبیه سگه منتها خیلی پشمالو هست اونم تا دید گفت اَپ
تو سن ۱۴ ماه چ اسباب بازی خوبه براش بگیرم؟
کاش سوال قبلیم ک مربوط ب دوستمه رو هم جواب بدین ک ۱ سالشه لب ب شیشه شیر نمیزنه فقط غذا میخوره
دخترم ۱۸ماهه شد
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• Donya، youtab
ارسالها: 4,073
موضوعها: 1
تشکر Received: 13,899 in 2,545 posts
تشکر Given: 6,772
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
15,327
۱۴۰۱/۱۲/۱۲، ۰۵:۱۱ عصر
(آخرین ویرایش: ۱۴۰۱/۱۲/۱۲، ۰۵:۱۴ عصر، توسط Donya.)
عای خدا دلم شاد شد تک تک جواب هاتونو خوندم... مخصوصا دختر عاطی چقققدر جگره عاخههههه
مرسی دخترهااا... من خودم سرماخوردم عجیییب... هرروز دارم بدتر میشم. عطسه میکنم شاهان از ترس جیییغ میکشه. خودش تک و توک سرفه داره ولی بمراتب کمتر شده خداروشکر.
امروز غلتوندمش خیلی بدش میاد ولی من ادامه میدم..
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• youtab، دژاوو
|