ارسالها: 6,679
موضوعها: 0
تشکر Received: 20,555 in 4,948 posts
تشکر Given: 8,673
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
25,412
(۱۴۰۱/۱۲/۱۱، ۰۳:۳۲ عصر)رخشید نوشته است: (۱۴۰۱/۱۲/۱۱، ۱۱:۲۸ صبح)Targol نوشته است: من امروز میخوام بیرون پنجره سالن رو بعد یک سال تمیز کنم. انشالله خیر است و مبارک
متاسفانه دیر دیدم ولی باید عرض کنم خدمتون که هفته آینده هوای تهران بارانی است   )) هیی
پس نصفشو میذارم بمونه
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• 2015، رخشید
ارسالها: 10,766
موضوعها: 9
تشکر Received: 29,064 in 7,956 posts
تشکر Given: 44,430
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
33,733
منم همیشه برای پرده هام وایتکس میریزم
 پسر دو ساله من
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• دژاوو
ارسالها: 6,679
موضوعها: 0
تشکر Received: 20,555 in 4,948 posts
تشکر Given: 8,673
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
25,412
من دیروز قاب درها، درها و دیوارها تا ارتفاع قابل دسترسی بچهها رو با اسکاچ و مایع ظرفشویی شستم. یه امتحان هم کردم برای چند قسمت از قرنیز. دیدم فرق خاصی با دستمال کشیدن نداره ادامه ندادم
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• Mari90، youtab
ارسالها: 3,438
موضوعها: 0
تشکر Received: 11,239 in 2,495 posts
تشکر Given: 9,416
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
15,589
بنده دیروز فرشام اومد. تا کف خونه رو تمیز کنم و فرشا رو پهن کنم ۱۰ بار جون دادم.نمیدونم چرا انقدر کار خونه سخت شده
دیشب موقع خواب تصمیم گرفتم اتاقا رو ول کنم  چون پرده ها رو ۲ ماه پیش شستم. دیواراش کاغذ دیواریه و نمیشه شست.فقط چندتا از کشوها و کمدا که بهم ریختن رو تمیز میکنم.با احتمالا روی در کمد ها و در ورودیشونو تمیز کنم. همین
۲ روز مونده به عید هم حمام دستشویی رو بشورم، آینه و کنسول رو دستمال بکشم، داخل یخچالو بشورم، جا کفشی رو تمیز کنم، حوله ها و ملافه ها و رو بالشتی ها رو بشورم، کتابخونه رو گردگیری کنم. همین دیگه
ارسالها: 4,550
موضوعها: 0
تشکر Received: 10,841 in 2,956 posts
تشکر Given: 5,609
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
13,403
امروز همسرم شیشه های پنجره بزرگ پذیرایی رو پاک کرد خیلیییی تمیز شد
برق میزنه
ارسالها: 7,835
موضوعها: 7
تشکر Received: 20,184 in 5,383 posts
تشکر Given: 8,760
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
24,667
کمد دیواری های اتاق مهمان مورچه زده بود ،دیروز فهمیدم ،خیلی هم شدید
دیشب ک خودم خونه نبودم ،گفتم همسر سم زد و صبح دستمال خیس کشید
بعد خودم ک رفتم خونه ،کلا تمیز کردم داخل و در هاش رو
وسایل رو هم مرتب چیدم ،کلی وسیله هم انداختم دور
مسبب،جمع شدن مورچه ها رو هم پیدا کردم ،قند های بالای سر ،عقدمون !
با اینکه خیلی دوسشون داشتم ،انداختم رفت
الانم احساس پارگی میکنم ،دارم میرم سرکار
دعا کنید خلوت باشه ،بتونم یکم استراحت کنم
گوش کن! نبض دلم زمزمه اش با تو یکیست ♥︎
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• 2015، youtab، سِودا
ارسالها: 613
موضوعها: 0
تشکر Received: 2,080 in 377 posts
تشکر Given: 3,963
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
4,482
۱۴۰۱/۱۲/۱۲، ۰۶:۴۰ عصر
(آخرین ویرایش: ۱۴۰۱/۱۲/۱۲، ۰۶:۴۲ عصر، توسط سِودا.)
نسیمه جان
یه بار ازت پرسیدم فکر کنم ندیده بودی پیاممو
گفتی جارو شارژی دسته بلند داری یا دسته کوتاه؟
من از روزی که فهمیدم جای پودری ماشین رو باید شست، کاخ آرزوهام ویران شدن و دیگه آدم سابق نشدم 
واقعا تمیزی این جزئیات خیلی حس خوبی میده بهم.
الانم نشستم دارم آشپزخونه تمیز رو نگاه میکنم کیف میکنم، ولی هنوز از چیدمان داخل کابینت خیلی راضی نیستم
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• youtab
ارسالها: 7,835
موضوعها: 7
تشکر Received: 20,184 in 5,383 posts
تشکر Given: 8,760
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
24,667
سودا جون دسته کوتاه دارم
گوش کن! نبض دلم زمزمه اش با تو یکیست ♥︎
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• youtab، سِودا
ارسالها: 1,120
موضوعها: 0
تشکر Received: 3,251 in 846 posts
تشکر Given: 4,447
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
3,744
من از آچاره دو تا اسپارد رزرو کرده بودم یکیشون پیچوند. ولی یه خانوم ه اومد خیلی عالی بود از صبح دو تایی کل آشپزخونه رو تکوندیم. بقیه خونه هم تمیزکاری هفتگی کرد رفت.
یوتاب جونم فکر کنم سوال من و ندیدی. میگم اونجایی که فرشات و دادی و شماره ش و میدی لطفا؟
مبل هم یادم ه گفتی washmobl.com درسته؟
ارسالها: 6,736
موضوعها: 0
تشکر Received: 9,540 in 3,759 posts
تشکر Given: 5,949
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
16,116
من امروز کابینت هارو تمیز کردم و فهمیدم ماههاست که هیچ شکلاتی نخریدم و نخوردم، کلا در این کابینت ماه ها باز نشده بود
|