ارسالها: 8,455
موضوعها: 1
تشکر Received: 30,661 in 6,991 posts
تشکر Given: 20,214
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
35,278
من والا تجربه ای ندارم بذار الان دخترا میان راهنمایی میکنن
ارسالها: 2,315
موضوعها: 1
تشکر Received: 5,664 in 1,665 posts
تشکر Given: 9,657
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
6,838
نونا فقط به این فکر کن که سه روز دیگه تموم شده همه چی و راحت شدین هم شما هم مادمازل قشنگ
ساغر دختر جاری من یبوست داشت دکتر گفته بود تا چهار روز طبیعیه، بعدشم شیاف گلیسیرین بچگونه بذار اما همشو نه یه ذره بذار شاید با کمش شکمش کار کرد...اما این راه حل همیشگی نیست..
ارسالها: 6,679
موضوعها: 0
تشکر Received: 20,555 in 4,948 posts
تشکر Given: 8,673
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
25,412
نونا جون معمولا دوغ بیرونی میدم. ماهشام خیلی دوست دارن. فقط رقیقترش میکنم.
حالا نه که بگم ۶۰ سیسی میخورن اما همون اندازه که یه وعده آب میخورن، دوغ رو حاضرن جاش بخورن.
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• nona، youtab
ارسالها: 8,455
موضوعها: 1
تشکر Received: 30,661 in 6,991 posts
تشکر Given: 20,214
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
35,278
سوفی جان خودش خدارو شکر بنظرم منطقی پذیرفته میاد مبگه شیرشیری میخوام مبگم تموم شده مامان جان
میکشه یقمو پایین میبینه چسب سیاه داره لباسمو برمیگردونه سرجاش میره دنبال کارش
فقط من داغونم الان به دوستم زنگ زدم کفت پروفن بخور و کلم بذار همسرم رفت بخره
ترگل جون مرسی عزیزم از کمکت الان زدم دوغ ماهشامم بگیر همین مونده کمبود کلسیم بکیره با قطع شیر
ارسالها: 6,679
موضوعها: 0
تشکر Received: 20,555 in 4,948 posts
تشکر Given: 8,673
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
25,412
۱۴۰۱/۱۲/۱۸، ۱۲:۰۳ صبح
(آخرین ویرایش: ۱۴۰۱/۱۲/۱۸، ۱۲:۰۴ صبح، توسط Targol.)
قربونت عزیزم. انشالله دوست داشته باشه. دوغ رو از یک سالگی دکتر گفته بود به لیتل بده که شیرو قطع کرده.
الهی بگردمش. میگم خیلی میفهمن
راستی دکتر زنان به منم گفت میتونی ژلوفن بخوری. چون خودم نخوردم حواسم نبود بهت بگم.
ارسالها: 8,455
موضوعها: 1
تشکر Received: 30,661 in 6,991 posts
تشکر Given: 20,214
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
35,278
اره خیلی فهمیده ان طفلیا
ترگل دوغ هم بارها تلاش کردم ولی خب یه ماهی هست ارائه ندادم ببینم شاید الان که شیری وجود نداره شاید خورد
اره ترگل گفت پروفن قاعدتا میشه استا و ژلوفنم خورد مرسی
اتفاقا بن سای هم کفت
منم چند دقیقه پیش یه زلوفن خوردم منتظرم شش ساعت بگذره یکی دیگه بخورم دارم میمیرم تقریبا
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• Bonsai، Targol، youtab
ارسالها: 6,679
موضوعها: 0
تشکر Received: 20,555 in 4,948 posts
تشکر Given: 8,673
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
25,412
وای عزیزم. تا فردا دردت کمتر میشه. منم دخترم حتی وقتی اشاره میکرد به شیر دردم میگرفت. ولی از روز سوم چهارم خیلی قابل تحملتر شد.
به هر حال تبریک میگم. انشالله امشب راحت بگذره و دیگه تموم شه.
ارسالها: 6,736
موضوعها: 0
تشکر Received: 9,540 in 3,759 posts
تشکر Given: 5,949
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
16,116
من سعی میکنم این تاپیک نیام که آینده برام مبهم باشه
نونا مقاومت کن تو میتونی
ارسالها: 1,433
موضوعها: 0
تشکر Received: 4,039 in 1,090 posts
تشکر Given: 9,315
تاریخ عضویت: شهر ۱۴۰۰
اعتبار:
4,832
رخشيد دقيقا منم ميام اينجا استرس ميگيرم
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• nona، youtab، رخشید
ارسالها: 8,455
موضوعها: 1
تشکر Received: 30,661 in 6,991 posts
تشکر Given: 20,214
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
35,278
رخشید جونم فردا برات بهترینها رو ارزو میکنم امیدوارم اینقدر آسون پیش بره که هیچ اذیتی نشی
سیما رخشید کار بسیار خوبی میکنید بذارید مبهم بمونه
از مزایای شیر خشک میتونید به این نکته هم توجه کنید خدایی
واقعا بی اغراق دردم از خود سرارین و بعدش بیشتره
|