ارسالها: 10,766
موضوعها: 9
تشکر Received:
29,064 in 7,956 posts
تشکر Given: 44,430
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
33,733
آهان آره ماهور منطقیه دی ماه
به نظرم یکشنبه بزن زنگتو بپرس ازش
بگو من میخوام دی ماه بیام از الان میذاری یا کی زنگ بزنم
میدونی گاهی برای وقت میگه هفته دیگه بیا گاهی میگه ماه دیگه
میگم نمونی بلاتکلیف
بعد خوبیش اینه فقط وقت اول سخته پرونده که بهت بده هر وقت خواستی میری بی نوبت
ارسالها: 8,455
موضوعها: 1
تشکر Received:
30,661 in 6,991 posts
تشکر Given: 20,214
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
35,278
ماهور هر کاری میخوایی بکنی زیر نظر خودش بکن
ارسالها: 3,438
موضوعها: 0
تشکر Received:
11,239 in 2,495 posts
تشکر Given: 9,416
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
15,589
باشه، پس دیگه توکل به خدا. پس یکشنبه زنگ میزنم هروقت وقت بده میرم.
ارسالها: 10,766
موضوعها: 9
تشکر Received:
29,064 in 7,956 posts
تشکر Given: 44,430
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
33,733
هر چی خیر و صلاحته بشه الهی دوست قشنگم
ارسالها: 364
موضوعها: 0
تشکر Received:
638 in 283 posts
تشکر Given: 294
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
640
سلام دوستان
میشه من رو راهنمایی کنید؟
من کم کاری تیرویید کنترل شده دارم ولی طی این چند سال مشکلات زیادی برام پیش اومده از جمله یبوست شدید و چربی خون و حساسیت به بعضی غذاها.
امروز پیش فوق تخصص غدد بودم که گفت تیروییدت تحت کنترله و برای مشکلاتت نیاز به کار خاصی نداری ولی من خیلی دارم اذیت میشم. با اینکه فعالیت دارم و رژیم غذایی رو رعایت میکنم بدون دارو نمی تونم برم دستشویی. کلسترولم هم بالاست که باعث سردردهای بدی میشه. حساسیت هم به خیلی چیزا دارم که تا دارو نخورم کنترل نمیشه. پیش متخصص زنان هم رفتم که دوباره برای کلسترولم کاری نکرد، یبوست هم که هیچی، حساسیت هم شربت داد که فکر میکنم فقط به درد حساسیت فصلی می خوره.
من حدود 2 ماه باردار بودم و چون نمیتونستم دارو مصرف کنم خیلی اذیت شدم. آخر هم که سقط شد. الان از بارداری دوباره می ترسم. به نظرتون باید چیکار کنم؟
ارسالها: 3,438
موضوعها: 0
تشکر Received:
11,239 in 2,495 posts
تشکر Given: 9,416
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
15,589
سمین جون به نظرم برو زیر نظر یک متخصص زنان که تخصصش بارداری پر خطر باشه. تمام اینارو بهش بگو و بگو میخوای دوباره باردار بشی، خودش تمام این مسائلتو زیر نظر میگیره و مراقبت میکنه ازت.
ارسالها: 8,455
موضوعها: 1
تشکر Received:
30,661 in 6,991 posts
تشکر Given: 20,214
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
35,278
ثمین جان تحت نظر یه دکتر خیلی خوب باید باشی عزیزم. ترس و نگرانی نداره
ارسالها: 364
موضوعها: 0
تشکر Received:
638 in 283 posts
تشکر Given: 294
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
640
ممنون دوستان. این دکتری که برای غدد تحت نظرش هستم فوق تخصص هست و به سختی هم وقت میده ولی کلا بی خیاله. دکتر زنانم هم چندجا تعریفشو شنیدم ولی نمیدونم برلی بارداری های پرخطر هم هست یا نه.
من برای مشکلاتم باید دنبال چه تخصصی بگردم؟ آخه فکر میکنم دکتر زنان دوباره ارجاع میده به غدد!
ارسالها: 8,455
موضوعها: 1
تشکر Received:
30,661 in 6,991 posts
تشکر Given: 20,214
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
35,278
ثمین و ساغر جان من کلا برای بارداری های پر خطر و سقط همین دو تا دکتر رو پیشنهاد دارم دکتر آل یاسین یا آقاحسینی