ارسالها: 303
موضوعها: 1
تشکر Received:
1,405 in 273 posts
تشکر Given: 720
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
1,428
دنیا جون
بچه اون اوایل اصلا بلع رو بلد نیست، برای همین میریزه بیرون.
اینا یعنی هنوز اونقدرا آمادگیش رو نداره، شماهم عجله نکن، با همون سیستم قاشق برو جلو، اگه نتونست یه هفته بعد دوباره امتحان کن.
دکتر دختر من از شروع پنج ماهگی گفت غذا رو شروع کنم ولی دخترم اوایل هفت ماهگی تااازه به غذا تمایل نشون داد.
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• Donya
ارسالها: 4,073
موضوعها: 1
تشکر Received:
13,899 in 2,545 posts
تشکر Given: 6,772
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
15,327
۱۴۰۲/۱/۲، ۱۱:۲۹ عصر
(آخرین ویرایش: ۱۴۰۲/۱/۲، ۱۱:۳۱ عصر، توسط Donya.)
پائولا جون یعنی باید از قاشق میک بزنه شاهان تا ازش در بیاد؟
آرزوجان شاهان عاشق خوردن حریره بادوم شد و وقتی با قاشق می شینم جلوش دهنشو مثل تمساح باااوز میکنه اما بچم بقول شما بلعو بلد نیست. میخوره اما جای قورت با زبونش میفرسته بیرون.
صوفی جون یک روروعک و واکر داره صندلی غذاهم میشه ولی خب توش هنوز یکم لق میخوره
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• Arezoo1984
ارسالها: 929
موضوعها: 0
تشکر Received:
2,618 in 585 posts
تشکر Given: 753
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
3,787
نه عزیزم به میک زدن نیاز نداره
سرلاک خوری رو که کمی کج کنی مواد داخلش از اون سوراخ میاد داخل قاشق
بعد، بهش میدی
فقط داخل دهنش کج نکن؛ هر دفعه با فاصله از بچه اون رو کج کن تا قاشق پر بشه بعد، قاشق رو بذار دهن بچه
بعد دوباره همین رویه رو تکرار کن
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• Donya
ارسالها: 4,073
موضوعها: 1
تشکر Received:
13,899 in 2,545 posts
تشکر Given: 6,772
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
15,327
مرسی پائولا جون. چه فرقی با قاشق داره؟
ارسالها: 1,458
موضوعها: 0
تشکر Received:
7,265 in 1,312 posts
تشکر Given: 5,338
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
7,874
سلام
مامانا ما الان واکسن 18 ماهگی زدیم
من یه نوبت پاراکید دادم.
الان برای جلوگیری از درد هر 6 ساعت پاراکید بدم؟ یا فقط تب رو بررسی کنم هروقت تب کرد بدم؟
ارسالها: 64
موضوعها: 0
تشکر Received:
175 in 44 posts
تشکر Given: 205
تاریخ عضویت: اسف ۱۴۰۱
اعتبار:
179
سلام، کژال جان دختر من موقع واکسن ۱۸ ماهگی زیاد تب نکرد اما درد خیلی شدیدی داشت و برا درد من بهش استامینوفن میدادم، یک روز که بگذره دردشون خیلی کمتر میشه و راحتتر راه میرن.
ارسالها: 1,458
موضوعها: 0
تشکر Received:
7,265 in 1,312 posts
تشکر Given: 5,338
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
7,874
مرسی عزیزم
پسر من تا الان برای هیچ واکسنی تب مقاوم نداشته.
پیورلاو جان یادت هست دردش چه قدر بعد شروع شد؟ الان که 2 ساعت گذشته هنوز چیزی نمیگه
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• Purelove
ارسالها: 2,315
موضوعها: 1
تشکر Received:
5,664 in 1,665 posts
تشکر Given: 9,657
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
6,838
۱۴۰۲/۱/۷، ۰۳:۳۹ عصر
(آخرین ویرایش: ۱۴۰۲/۱/۷، ۰۳:۳۹ عصر، توسط Sufii.)
کژال درد معمولا سه چهارساعت بعد واکسن شروع میشه، همون شش ساعت بعد دوباره بده تا بیست و چهار ساعت، بعد دیدی دردش کمتره هشت ساعته بده یا دوازده ساعته
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• (کژال)
ارسالها: 64
موضوعها: 0
تشکر Received:
175 in 44 posts
تشکر Given: 205
تاریخ عضویت: اسف ۱۴۰۱
اعتبار:
179
ما ظهر واکسن زدیم، اگر درست یادم باشه از بعدازظهرش دردش شروع شد منتها فقط برا نشستن و بلندشدن خیلی اذیت میشد و میخواست که ما کمکش کنیم، اینجوری نبود که بهانه بگیره.
ارسالها: 10,766
موضوعها: 9
تشکر Received:
29,064 in 7,956 posts
تشکر Given: 44,430
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
33,733
کژال جان به سلامتی عزیزم
ببین دکتر به ما گفت بالای 10 کیلو دیگه پاراکید ندید و شربت استا بدید
من تایلوفن میدم
نصف وزنش
ما ساعت 11 زدیم خوب بود از 4 پا درد داشت همش تا دوروز کم کم بهتر شد

پسر دو ساله من
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• Sufii