ارسالها: 4,550
موضوعها: 0
تشکر Received: 10,841 in 2,956 posts
تشکر Given: 5,609
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
13,403
منم کالسکه نخریدم
از بچه برادرم گرفتم اونم که چند بار بیشتر نموند که ببینم اگر دوست داشت بخرم براش
از ٨ ماهگی هم شروع کرد راه رفتن دیگه عمرا تو کالسکه مینشست!
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• nona، youtab، رخشید
ارسالها: 6,736
موضوعها: 0
تشکر Received: 9,540 in 3,759 posts
تشکر Given: 5,949
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
16,116
۱۴۰۲/۱/۱۶، ۰۷:۴۸ عصر
(آخرین ویرایش: ۱۴۰۲/۱/۱۶، ۰۷:۵۲ عصر، توسط رخشید.)
(۱۴۰۲/۱/۱۶، ۰۶:۳۸ عصر)Celin نوشته است: منم با یوتاب هم نظرم
منم برگردم عقب حتما مونته سوری میخرم
الان هم منتظرم پسرم رضایت بده تختش رو عوض کنم
یه بار در موردش صحبت کردیم کلی گریه کرد تختمو دوست دارم
سلین من ندیده عاشق پسر تو شدم بس که این بچه فهمیده و پراحساسه
بنسای دقیقا یکی از دوستای منم همین دلیجان به من پیشنهاد داد همشم میگه تروخدا جوگیر نشی بری کلی پول بدیا
بچه ها چقدر اینکار زیباست که از دوستان و آشنایان وسایل مدت دار می گیرید بنظرم کار پسندیده ای هست به محیط زیست هم کمتر آسیب میرسه ... کاش فرهنگش بیشتر جا بیفته
ارسالها: 4,550
موضوعها: 0
تشکر Received: 10,841 in 2,956 posts
تشکر Given: 5,609
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
13,403
بچه ها چرا تخت و کمد نوجوان نمیگیرید؟ زیاد بلند نیست که بچه بیوفته چیزیش بشه
عریض هم هست و بچه راحت میتونه بخوابه
تا چندین سال هم جوابگوئه
من که خیلی راضی ام
ارسالها: 7,835
موضوعها: 7
تشکر Received: 20,184 in 5,383 posts
تشکر Given: 8,760
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
24,667
۱۴۰۲/۱/۱۶، ۰۸:۲۳ عصر
(آخرین ویرایش: ۱۴۰۲/۱/۱۶، ۱۰:۴۰ عصر، توسط نسیمه جااان.)
رخشید ،اونی ک خ ش ب من داد هم ،دلیجانه
خیلی سبکه ،جمعک میشه اصلا جاگیر نیس
میشه بذارم انباری ،بیرون رفتنی از اونجا بردارمش
آره بخدا اینکه وسیله ها دست ب دست بچرخن وقتی سالم هستن ،خیلی سنت خوب و پسندیده ای هست
واسه من ک ۹۹ درصد وسیله هاجور شد
بچه م کم خرجه
گوش کن! نبض دلم زمزمه اش با تو یکیست ♥︎
ارسالها: 2,315
موضوعها: 1
تشکر Received: 5,664 in 1,665 posts
تشکر Given: 9,657
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
6,838
رخشید آخه واقعا هیچ لزومی نداره همه برن وسیله ای که دوماه سه ماه فقط استفاده میشه بخرن ..تو فامیل ما که الان کریرو صندلی غذا و کالسکه اینا قشنگ چند دست بر میخوره...منکه خواهرزاده هام دختر بودن اونیکی هم خیلی بزرگه وگرنه حتی از لباسای اونا که سالم و نو موندن هم استفاده میکردم، حیفه واقعا...ادم بجای خرجای الکی میره خرجای بهتر میکنه برای بچش...
ارسالها: 7,835
موضوعها: 7
تشکر Received: 20,184 in 5,383 posts
تشکر Given: 8,760
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
24,667
۱۴۰۲/۱/۱۶، ۰۸:۲۵ عصر
(آخرین ویرایش: ۱۴۰۲/۱/۱۶، ۰۸:۲۶ عصر، توسط نسیمه جااان.)
اینم تخت پسر من
نمیدونم کاربردی باشه یا نه
ولی همین ک گوشه ی اتاق گذاشتیم ،رد میشم میبینم ذوق میکنم
اون استیکر های فیل و ستاره هم خودم چسبوندم
گوش کن! نبض دلم زمزمه اش با تو یکیست ♥︎
ارسالها: 6,736
موضوعها: 0
تشکر Received: 9,540 in 3,759 posts
تشکر Given: 5,949
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
16,116
۱۴۰۲/۱/۱۶، ۰۸:۳۱ عصر
(آخرین ویرایش: ۱۴۰۲/۱/۱۶، ۰۸:۳۱ عصر، توسط رخشید.)
وای نسیمه چه خوشگل شده
روتختیش هم دلمو برد دست مامانت واقعا درد نکنه
سوفی کاملا درسته ، ولی من الان یک عدد حسود پلاستیکی هستم دوروبرم بچه ها همه بزرگن در نتیجه همه رو خودمون باید بخریم 
اره بابا من از الان بفکر کارهای مهمتر هستم ...
ارسالها: 2,661
موضوعها: 0
تشکر Received: 6,105 in 1,845 posts
تشکر Given: 4,176
تاریخ عضویت: تير ۱۴۰۰
اعتبار:
7,856
قربونت رخشید جون نظر لطفته عزیزم
البته سانسورای مامانش رو نادیده نگیر کوه شیطنته
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• رخشید
ارسالها: 303
موضوعها: 1
تشکر Received: 1,405 in 273 posts
تشکر Given: 720
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
1,428
رخشید جان
کالسکه کاملا به سبک زندگیت ربط داره، من کریر رو، روی کالسکه سوار میکردم و باهاش همهجا میرفتم، تقریبا از ۴۰ روزگی دخترم، هر روز میبردمش پارک، با کریر که سوار کالسکه میشه، از بس که تو خونه بودم و کسی هم دور و برم نبود تنها دلخوشیم پارک بود و آخر هفتهها که با همسر میرفتیم گشت و گذار و پاساژگردی.
ولی خب مثلا دوستم اصلا کالسکه نخرید، چون بهدنیا اومدن بچهش همزمان شدهبود با شروع کرونا و طفلی هیچ جااا نمیرفت و همهش تو خونه بود.
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• Rose، youtab، رخشید
ارسالها: 2,661
موضوعها: 0
تشکر Received: 6,105 in 1,845 posts
تشکر Given: 4,176
تاریخ عضویت: تير ۱۴۰۰
اعتبار:
7,856
آرزو جان منم کالسکه نخریدم دقیقا به خاطر کرونا همش منتظر بودم تموم بشه بخرم که نشد
|