ارسالها: 303
موضوعها: 1
تشکر Received: 1,405 in 273 posts
تشکر Given: 720
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
1,428
۱۴۰۲/۱/۱۶، ۰۸:۵۵ عصر
(آخرین ویرایش: ۱۴۰۲/۱/۱۶، ۰۸:۵۸ عصر، توسط Arezoo1984.)
برای قفسه هم نمیدونم اینجا جاش هست یا نه؟
من اولش رفتم چندتا از این باکسهای پارچهایی سفارش دادم که خب کم اومد و اسباببازیهاش خیلیهاش جا نمیشد.
تازگی رفتم از این قفسهها سفارش دادم، برام ساختن، باکسهارو هم از ایکیا سفارش دادم، خیلییی منظم شد .
فقط اون برچسبها مال قبلا هست، باید بکنم و مناسب این قفسه دوبار بخرم.
ارسالها: 2,661
موضوعها: 0
تشکر Received: 6,105 in 1,845 posts
تشکر Given: 4,176
تاریخ عضویت: تير ۱۴۰۰
اعتبار:
7,856
مری تخت پسرم کودک و نوجوانه اما ارتفاعش زیاده خودم باید بغلش کنم بیارم پایین
بالا رفتن ازش هم شده دردسر نرده ها رو میگیره میره بالا
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• Mari90، nona، youtab
ارسالها: 6,736
موضوعها: 0
تشکر Received: 9,540 in 3,759 posts
تشکر Given: 5,949
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
16,116
آرزو جان دقیقا دارم به همین مسائل فکر میکنم آیا شرایط و اوضاع احوال خودم و پسرک جوری هست که بعدا بیرون بریم یا نه ....
متاسفانه خیابونها و کوچه ها که اصلا شرایط مناسبی ندارن حالا باز پاساژ و مراکز خرید وضعیت بهتره ....
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• Arezoo1984، youtab
ارسالها: 2,315
موضوعها: 1
تشکر Received: 5,664 in 1,665 posts
تشکر Given: 9,657
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
6,838
ارزو چقدر خوشگلن، من عاشق برچسب بودم، همسر هی میگفت شبیه دفتر بچه ها میشه قشنگ نیست نذاشت انجام بدیم...
میشه بگی قفسه ها رو به چه فروشگاهی سفارش دادی؟ و همینطور باکسا رو؟
اون چرخ و فلک هم خیلی باحاله از کجا گرفتی؟
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• youtab، رخشید
ارسالها: 6,736
موضوعها: 0
تشکر Received: 9,540 in 3,759 posts
تشکر Given: 5,949
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
16,116
ارزو چقدر خوشگل و کاربردی
من از این قفسه ها دارم
ولی تو ذهنم بود باکس حصیری بخرم
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• youtab
ارسالها: 2,315
موضوعها: 1
تشکر Received: 5,664 in 1,665 posts
تشکر Given: 9,657
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
6,838
رخشید حصیری خیلی خوشگله ولی برای بچه مناسب نیست، چون ممکنه دهن بزنن و یا تیکه هاش بریزه بره تو دستشون یا بخورن حتی...
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• youtab، رخشید
ارسالها: 6,736
موضوعها: 0
تشکر Received: 9,540 in 3,759 posts
تشکر Given: 5,949
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
16,116
سوفی حتی اون حصیری های سفت ایکیا؟
پس همین پارچه ای گزینه بهتری هست
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• Sufii، youtab
ارسالها: 2,315
موضوعها: 1
تشکر Received: 5,664 in 1,665 posts
تشکر Given: 9,657
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
6,838
اره رخشید بنظرم برای بچه همین پارچه ای بهترین گزینست...
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• youtab، رخشید
ارسالها: 8,455
موضوعها: 1
تشکر Received: 30,661 in 6,991 posts
تشکر Given: 20,214
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
35,278
۱۴۰۲/۱/۱۶، ۰۹:۱۳ عصر
(آخرین ویرایش: ۱۴۰۲/۱/۱۶، ۰۹:۱۷ عصر، توسط nona.)
(۱۴۰۲/۱/۱۶، ۰۶:۴۶ عصر)رخشید نوشته است: لیانه صندلی ماشین که حتما از روز اول می زارم داخلش
ولی کالسکه رو مرددم نمیدونم واقعا حوصله و وقت و ... دارم یا نه
برای من خیلی کم کاربرد داشت
آغوشی خیلی کاربرد داشت
بعدشم کوتاه کالسکه بعدشم که خودش راه افتاد مالسکه ای هم نیست ترجیح میده مالسکه رو هل بده عروسکشو داخلش بذاره ( بیرون که میریم) بنظرم بذار به وقتش لازم بود بگیر
(۱۴۰۲/۱/۱۶، ۰۸:۱۵ عصر)Mari90 نوشته است: بچه ها چرا تخت و کمد نوجوان نمیگیرید؟ زیاد بلند نیست که بچه بیوفته چیزیش بشه
عریض هم هست و بچه راحت میتونه بخوابه
تا چندین سال هم جوابگوئه
من که خیلی راضی ام مری جون برای من نوجوان بود اما با جابجایی چند متری دخترم تو شب براش کوچیک بود و از نرده هاشم اویزون میشد همون ارتفاع برای بچه نه ماهه زیاد بود
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• Sufii، youtab، رخشید
ارسالها: 2,315
موضوعها: 1
تشکر Received: 5,664 in 1,665 posts
تشکر Given: 9,657
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
6,838
منم هنوز کالسکه نگرفتم ولی اینهفته میخوایم بگیریم، بعضی وقتا لازم میشه، ما آغوشی داریم و خوبه ولی من راحت نیستم باهاش که بچه رو تنها ببرم بیرون با آغوشی، باباش میبره...برای یه پیاده روی کوتاه و پاساژ گردی و همینطور تو سفر که خیلی بیرون هستی و بچه خسته میشه لازمه کالسکه، بیشترین چیزیم که مهمه جدا از استحکام کالسکه و ایمنیش، سبک بودن و جمع و جور بودنشه که راحت جمع و تو ماشین جا بشه...کالسکه های عصایی برای ایران فکر کنم گزینه بهتری باشن
|