ارسالها: 10,766
موضوعها: 9
تشکر Received:
29,064 in 7,956 posts
تشکر Given: 44,430
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
33,733
۱۴۰۲/۱/۱۷، ۱۱:۵۸ صبح
(آخرین ویرایش: ۱۴۰۲/۱/۱۷، ۱۱:۵۹ صبح، توسط youtab.)
وای بچه ها عاشقتونم چه مزه داد همه تایید کردن
شمام تشریف بیارید قدماتون روی چشمام
نه شیدا اتفاقا لازانیا برام خیلی راحته
اره منم شب قبل هم لازانیا هم مواد کیک مرغ هم سالاد هم نصف سوپ خخخ
...
نورا جون سالاد ذرت رو توی تاپیکش الما یاد واده من چند بار درست کردم همه عاشقش شدن
مرسیییی پس همینارو درست میکنم
اره نورا منم اینجوری دوست دارم اما همش هی یه جیزی نیشه یه برنجیم باید بذارم اینبار نمیخوام خخخخخخ

پسر دو ساله من
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• Almam، شیدا، نورا بانو
ارسالها: 4,989
موضوعها: 27
تشکر Received:
8,188 in 2,973 posts
تشکر Given: 5,966
تاریخ عضویت: مهر ۱۴۰۰
اعتبار:
12,564
یوتاب بعدا ازت میپرسم مراحل رو خخخخ
یا خودت هر وقت حال داشتی بگو
آخه من همیشه همه چیزم دقیقه نودی میشه
همش حس میکنم همه چی باید همون دقایقی قبل مهمونی حاضر شه-___-
راستی من فر م کوچیکه
ایشالله خونه بعدی منم غذاهای توفری بدون برنج درست میکنم^__^
ارسالها: 10,766
موضوعها: 9
تشکر Received:
29,064 in 7,956 posts
تشکر Given: 44,430
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
33,733
اره حتنا شیدا برات میذارم لازانیا هامو همه دوست دارن راستش خخخ
...
الهی خونه بزرررگ و عالی ای بخری خونه بعدی و همه چیتو طبق دلت بچینی منم دعوت کن خببببب؟

پسر دو ساله من
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• liyane، شیدا
ارسالها: 7,835
موضوعها: 7
تشکر Received:
20,184 in 5,383 posts
تشکر Given: 8,760
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
24,667
۱۴۰۲/۱/۱۷، ۰۷:۳۰ عصر
(آخرین ویرایش: ۱۴۰۲/۱/۱۷، ۰۷:۳۲ عصر، توسط نسیمه جااان.)
آلما جون میگم این سیب زمینی هات رو چقدر میپزی ک قشنگ مکعبی میشن و وا نمیرن !
من یه بار اینجوری کردم ،اصن له شدن ،مث الویه شد !!
اول نگینی میکنی بعد آبپز میکنی ؟
یا کلا سیب زمینی ک پخت ،نگینی برش منی ؟
شیدا من سالاد خاصی بلد نیستم ،یه چیزایی بلدم ک همه بلدن

سالاد پاستا،الویه ،اندونزی،سزار
اگه بلد نبودی از بین اینا بگو
گوش کن! نبض دلم زمزمه اش با تو یکیست ♥︎
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• Almam، youtab، شیدا
ارسالها: 10,766
موضوعها: 9
تشکر Received:
29,064 in 7,956 posts
تشکر Given: 44,430
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
33,733
نسیمه من اول کامل با پوست میپزم بعد پوست میگیرم و وقتی خنک شد با چاقو تیز یا یکم نمدار برش میزنم قشنگ و مرتب مکعبی میشه

پسر دو ساله من