ارسالها: 5,251
موضوعها: 280
تشکر Received:
22,276 in 4,723 posts
تشکر Given: 14,850
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
24,851
۱۴۰۰/۳/۱۶، ۱۰:۴۹ صبح
(آخرین ویرایش: ۱۴۰۰/۳/۲۱، ۰۹:۳۸ عصر، توسط Rose.)
خب خب خب
اینجا بیاید از تجربیات رستوران و فست فود و کافی شاپ گردی و تهیه غذاها بگید و نقد و بررسی کنید
عکسسسسسسسسسسسس غذا و فاکتور یادتووووون نره که مهمترین قسمته
لیست قیمت، آیا نسبت به قیمت میارزید؟
کیفیت غذاتون چطور بود؟
بسته بندی و بهداشتش چطور بود؟
تاخیر داشت؟ نداشت؟
در کل راضی بودید یا نه؟ به کسی توصیه می کنید یا نه؟
بیاید و از تجربیاتتون به صورت منصفانه بگید هم حمایتی از کارها می شه هم دوستانمون راحت تر می تونن انتخاب کنن

اینهمه تیستر توی اینستا هست ولی چون پولیه، خب اعتمادی بهش نیست...
آزاده نزادیـم کـه آزاد بمیریـم
با گریه بزادیم و به فریاد بمیریم
با جبر و جهالت به جهان پای نهادیم
تا عاقبت از این همه بیداد بمیریم
ارسالها: 2,123
موضوعها: 3
تشکر Received:
5,096 in 2,141 posts
تشکر Given: 0
تاریخ عضویت: تير ۱۴۰۰
اعتبار:
5,476
سلام
رستوران دورهمی(امامزاده حسن-روبروی بانک ملی)
هم غذای سنتی داشتن هم فست فودی پرسنل خوش برخورد+فضای باز ودوطبقه که شامل کافی شاپم میشد +سرویس دهی خوب همشونم از ماسک استفاده میکردن
نقطه ضعف رستوران چک کردن فیش هنگام خروج بود که بنظرم حرکت چیپی بود..
بنظرم میشه یکبار تجربه اش کنی و کیفیت غذاها نصبت به قیمت ها متوسط روبه بالا بود
سفارش ما(سالادسزار،پیتزا باربیکیو،۲تا دلستر لیمویی) شد ۱۷۶تومن!
+
سالاد سزار
![[تصویر: incollage_20220304_194806950_mluc.jpg]](https://s6.uupload.ir/files/incollage_20220304_194806950_mluc.jpg)
،
پیتزا چیکن باربیکیو
هیچ اگر سایه پذیرد منم آن سایه هیچ...!
_pichak_021
ارسالها: 4,073
موضوعها: 1
تشکر Received:
13,899 in 2,545 posts
تشکر Given: 6,772
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
15,327
سلام دوستان
عذرمیخواهم که من با عکس آپلود کردم یه مقدار مشکل دارم چون معمولا از سرکار آنلاین میشم و بخواهم عکس و ایمیل کنم و بردارم آپلود کنم فرصتشو ندارم.
اما با توضیحات کامل براتون میگم:
اغذیه بهروز خیابان سهروردی نبش اورامان
یه ساندویچی قدیمی هست که از دوسال قبل دکورشو تازه از حالت قدیمی یکمی به روز کرد.
ساندویچ زبان (توی نان ساندویچی بلند) با پیاز و خیارشور و جعفری 70 تومن.
ساندویچ مغز 70 تومن
ساندویچ الویه 50 تومن
بقیه آیتم های منوش به اندازه این سه تا آیتمش معروف نیستند.
گوشه خیابون لب باغچه رو نیمکت کشی کردند و می شه نشست، داخلهم اندازه چهار تا میز دو سه نفره گذاشتند.
ارسالها: 7,835
موضوعها: 7
تشکر Received:
20,184 in 5,383 posts
تشکر Given: 8,760
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
24,667
حالا اگه شکم گردی مون ،در تهران نبود چه کنیم ؟؟
گوش کن! نبض دلم زمزمه اش با تو یکیست ♥︎
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• youtab
ارسالها: 4,548
موضوعها: 48
تشکر Received:
15,678 in 3,399 posts
تشکر Given: 20,623
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
18,796
نسیمه اگه نبود بگید تاپیکشو بزنیم ، الان کیش و قشم و شیراز و اصفهان و مشهد رو داریم
تا به کجا کشد مرا ، مستی بی امان تو
ارسالها: 7,835
موضوعها: 7
تشکر Received:
20,184 in 5,383 posts
تشکر Given: 8,760
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
24,667
آلما اینجا فقط من از اهوازم
نمی ارزه واسه یه نفر تاپیک بزنیم
هرکی اینوری،اومد سفر بهم خصوصی بزنه تا بهش رستوران معرفی کنم
اینجا یه غذاهایی داریم ک هیج جا نخوردی ^_^
چقد هندونه گذاشتم زیر بغل اهواز
گوش کن! نبض دلم زمزمه اش با تو یکیست ♥︎
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• Almam، youtab
ارسالها: 10,766
موضوعها: 9
تشکر Received:
29,064 in 7,956 posts
تشکر Given: 44,430
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
33,733
نه نسیمه
الما جونم بزن تاپیکو
من الان سکته میکنم عاشق غذاهای جنوبیم چونکه

پسر دو ساله من
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• Almam، Rose
ارسالها: 4,548
موضوعها: 48
تشکر Received:
15,678 in 3,399 posts
تشکر Given: 20,623
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
18,796
چشم عزیزم بالا آوردم تاپیکو❤️
تا به کجا کشد مرا ، مستی بی امان تو
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• youtab