ارسالها: 10,766
موضوعها: 9
تشکر Received:
29,064 in 7,956 posts
تشکر Given: 44,430
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
33,733
رخشید پتو من تازه پاییز خریدم براش جون بچه منم مردادی قرار بود بشه تیری شد
من کلا خشک کن انداختم روش و بیرونمکه گرم بود پتو دورش نپیجیدم، سرهمی یا بادی شلوار پوشوندم
رخشید مال من دلیحان مدل ویرا هست بیا بگو کجا برات بفرستمش
باور کن اصلا تعارف نیستا نوی نوهم هست رنگشم طوسی تیرس

پسر دو ساله من
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• Rose، رخشید
ارسالها: 10,766
موضوعها: 9
تشکر Received:
29,064 in 7,956 posts
تشکر Given: 44,430
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
33,733
اره گناه داره، بچه رو با دمای خودتون تنظیم کنین راحتی رخشید
ما اخر هفته کولرمونو راه میندازیم، بچم تا صبح از گرما هلاکه
...
باور کن بی تعارف بودا گفتم تختو منکه دیگه نمیخوام
خووش سایت نداره دلیجان؟ بهار و عبدل اباد هست

پسر دو ساله من
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• رخشید
ارسالها: 5,251
موضوعها: 280
تشکر Received:
22,276 in 4,723 posts
تشکر Given: 14,850
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
24,851
(۱۴۰۲/۱/۲۱، ۰۱:۴۵ عصر)رخشید نوشته است: مامانا من چند روز پیش میخواستم پتو دورپیچ بخرم همشون ضخیم و گرم بودن مدلی هست برلی بچه های تابستون یا کلا همشون همینه ؟
مامانم مال خودم نگه داشته ولی منم بچه پاییز بود بنظرم برای پسرم کاربرد نداره
یه سوال دیگه هم دارم تخت کنار مادر دلیجان از کجا بخرم سایت خودش فروش نداره بقیه هم قیمتاشون خیلی متغییره
رخشید آقابزرگ رفتی؟ برای خرده ریزها و جنس های ایرانی اگه بخوای، کمترین قیمت رو همین داره و فکر کنم یه جای دیگه همون نزدیکا... انتظار جای لوکس و اینا هم نداشته باش چون یه سوله اس کردن فروشگاه... ولی خب خنزرپنزر و چیزای ساده و ایرانی اگه بخوای اونجا خوبه چون خرید هم ازش زیاده، تاریخاشون خوبه... من خودم 3 ماه به زایمان، به زور و بدبختی توی یه داروخانه موستلا پیدا کردم و کلا 6 ماه از انقضاش مونده بود اگرچه خریدمش چون خانمه گفت که زود تموم میشه و ال و بل، ولی خب استفاده نشد و کامل بی مصرف شد... حیف پول شد... اما جایی که خرید زیاده معمولا جنسا تاریخ خوبی دارن از این جهت هم ضرر نمی کنی...
بعدش جمهوری مناسبترین قیمتا رو داره
چیزای درست و حسابی و عمری و خارجی یا جوندار هم بخوای، بهار اکیه... ولی اینو باید کامل قیمت بگیری... من یه لانچ باکس مشخص می خواستم، تقریبا از 1 تا دو تومن متغیر بود... یا مثلا صندلی ماشین خیلی خوب اگه بخوای، تقریبا هیچ جا قوی تر از بهار توی ایران نداریم مگه از خارج برات بیارن...
آزاده نزادیـم کـه آزاد بمیریـم
با گریه بزادیم و به فریاد بمیریم
با جبر و جهالت به جهان پای نهادیم
تا عاقبت از این همه بیداد بمیریم
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• youtab، رخشید
ارسالها: 2,315
موضوعها: 1
تشکر Received:
5,664 in 1,665 posts
تشکر Given: 9,657
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
6,838
۱۴۰۲/۱/۲۱، ۰۳:۵۰ عصر
(آخرین ویرایش: ۱۴۰۲/۱/۲۱، ۰۳:۵۰ عصر، توسط Sufii.)
رخشید پارچه موسلین پفکی بگیر دورشو نوار بزن خیلی خوب و خنک و شیک هم میشه، من برا پسرم اینکارو کردم هرچند از زمین و اسمون برا پسرم پتو رسید...
حالا فرصت شه مال خودمو عکس میدم ببینی
ارسالها: 7,835
موضوعها: 7
تشکر Received:
20,184 in 5,383 posts
تشکر Given: 8,760
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
24,667
سوفی ،موسلین چه نوع پارچه ایه؟
همین نخی ها ک تار و پود پارچه مشخصه ؟
گوش کن! نبض دلم زمزمه اش با تو یکیست ♥︎
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• Rose، youtab
ارسالها: 6,736
موضوعها: 0
تشکر Received:
9,540 in 3,759 posts
تشکر Given: 5,949
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
16,116
چه جالب سوفی الان سرچ کردم موسلین یا ململ
تو کتابها بیشتر ململ نوشته میشه
من که هنر خیاطی ندارم عکسشو تونستی بذار بدم بیرون بدوزن
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• youtab