ارسالها: 306
موضوعها: 0
تشکر Received:
1,321 in 293 posts
تشکر Given: 1,165
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
1,323
لی لی جون موقع زایمان دکترم بیمارستان گاندی رو هم بهم گفت میتونم انتخاب کنم.ولی دلیل نمیخواست.گفت شکم اول سزارین این چندتا بیمارستان انتخاب کن.دستمزد جدا هم ظلمه این همه دکتر نمیگیرن برو پیششون.حالا اونایی که گاندی زایمان کردن بگن ازتجربشون
ارسالها: 8,455
موضوعها: 1
تشکر Received:
30,661 in 6,991 posts
تشکر Given: 20,214
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
35,278
لیلی دستمزد جدا واقعا شرم آوره برای پزشک
ارسالها: 3,438
موضوعها: 0
تشکر Received:
11,239 in 2,495 posts
تشکر Given: 9,416
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
15,589
۱۴۰۰/۸/۳۰، ۰۳:۰۸ عصر
(آخرین ویرایش: ۱۴۰۰/۸/۳۰، ۰۳:۱۰ عصر، توسط **ماهور**.)
خواهر شوهر من که واسه یه سزارین معمولی تو یه بیمارستانی که حالا خوبه ولی در حد گاندی نیست زایمان کرد دکترش که دکتر قبلی منم بود البته، ازش کلی دستمزد جدا گرفت، خرج زایمانش حدود ۳۰ میلیون شد. باورتون میشه؟ دکتر تا این حددددد شیاد
بچه ها همه بیمارستانا واسه سزارین توجیه پزشکی میخوان؟
لی لی جون دکتر شما کیه؟ دکتر لیانه دکتر رضایی بود، درسته؟
ارسالها: 7,835
موضوعها: 7
تشکر Received:
20,184 in 5,383 posts
تشکر Given: 8,760
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
24,667
۱۴۰۰/۸/۳۰، ۰۳:۴۰ عصر
(آخرین ویرایش: ۱۴۰۰/۸/۳۰، ۰۴:۲۱ عصر، توسط نسیمه جااان.)
دوستان من یه چیزی بگم ،چون حس میکنم بدرد میخوره
در رابطه با توجیه پزشکی
اون دکتری که بخاد سز کنه دنبال بهانه نمیگرده ،هزار جور خودش میتونه تو پرونده تون توجیه بیاره ،پیشرفت کردن زایمان،بریچ بودن ،فشار خون بالا،آناتومی نامناسب و....هیچ کس هم پیگیر نمیشه
من بیمارستان خصوصی که کار میکردم همه سزارین اختیاری بودن که پزشک تو پرونده یه دلیل الکی مینوشت ،تو اتاق عملم با مریض هماهنگ میکرد ک فلان چیز رو برات نوشتم دلیل سز
گوش کن! نبض دلم زمزمه اش با تو یکیست ♥︎
ارسالها: 10,766
موضوعها: 9
تشکر Received:
29,064 in 7,956 posts
تشکر Given: 44,430
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
33,733
نه ماهور
من حالا توجیه داشتم اما نونا هم بهمن زایمان مرد و توجیه نخواسته فکر کنم
زیر میزی هم دکتر آقا حسینی نمیگیره
ارسالها: 627
موضوعها: 0
تشکر Received:
2,709 in 516 posts
تشکر Given: 3,776
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
2,787
بچه ها شهر ما برای سز تو بیمارستان دولتی باید علت پزشکی داشته باشی یعنی ازت میخوان، ولی برای بیمارستان خصوصی باید نامه ببریم از روانپزشک که فوبیای زایمان طبیعی داریم!
همينقدر مسخره
انگار مثل همیشه مسئله هزینشه، وقتی زیادتر پول بدی اکی ان
ارسالها: 8,455
موضوعها: 1
تشکر Received:
30,661 in 6,991 posts
تشکر Given: 20,214
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
35,278
۱۴۰۰/۸/۳۰، ۰۹:۵۳ عصر
(آخرین ویرایش: ۱۴۰۰/۸/۳۰، ۰۹:۵۴ عصر، توسط nona.)
اره یوتاب جان از من پرستار پرسید به چه علت؟ من داشتم توضیح میدادم گفت عزیزم اینجا بیمارستان خصوصیه هرطورم بخوایی زایمانت میکنیم فقط پرسیدم تو پرونده بنویسم، پس مینویسم اختیاری
ستی کلا سزارین تو دولتی حتما باید دایل داشته باشی متاسفانه اما اینکه تو خصوصیم دنبال دلیلن مسخرست
ارسالها: 627
موضوعها: 0
تشکر Received:
2,709 in 516 posts
تشکر Given: 3,776
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
2,787
بچه ها بعد سونو وزن سونوی دیگه ای داریم؟
نینی من سونوی وزن سفالیک بود امکانش هس بچرخه؟
ارسالها: 131
موضوعها: 0
تشکر Received:
797 in 125 posts
تشکر Given: 1,914
تاریخ عضویت: تير ۱۴۰۰
اعتبار:
809
سلام
دکتر من هم ۲.۵ پول جدا گرفت
برای بیمارستان هم گفتن نامه شرکت تو کلاس های بارداری و متخصص ارتوپد ببرم بعد تو بیمارستان کمیسیون تشکیل دادن تا اکی بشه
با اینکه بیمارستانم دولتی نیست
همش مسخره بازی و معطل کردن مردمه