ارسالها: 4,989
موضوعها: 27
تشکر Received: 8,188 in 2,973 posts
تشکر Given: 5,966
تاریخ عضویت: مهر ۱۴۰۰
اعتبار:
12,564
نه ماری ، رخشید نهایت دو نوع درست میکنه
گفت معذب میشم چند نوع باشه
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• youtab، رخشید
ارسالها: 6,736
موضوعها: 0
تشکر Received: 9,540 in 3,759 posts
تشکر Given: 5,949
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
16,116
۱۴۰۲/۱/۲۶، ۰۹:۵۳ صبح
(آخرین ویرایش: ۱۴۰۲/۱/۲۶، ۰۹:۵۷ صبح، توسط رخشید.)
(۱۴۰۲/۱/۲۶، ۰۹:۵۰ صبح)Mari90 نوشته است: احتمالا منوی رخشید تو مایه های منوی میس شین هست
حدسم اینه
 دل به بحث نمیدی خانم دکتر 
میخواین منو بد جلوه بدین
(۱۴۰۲/۱/۲۶، ۰۹:۴۷ صبح)شیدا نوشته است: رخشید من چیکاره بیدم
شده تا حالا حرفت رو گوش ندم؟ 
نه تو بچه خوبی هستی حالا هروقت خواستی مهمونی بدی بگو پیشنهاد میدیم البته نذار دقیقه نود
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• youtab، شیدا
ارسالها: 4,550
موضوعها: 0
تشکر Received: 10,841 in 2,956 posts
تشکر Given: 5,609
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
13,403
منم میخواستم ترغیبش کنم که منو را بگه خخخ
ارسالها: 4,989
موضوعها: 27
تشکر Received: 8,188 in 2,973 posts
تشکر Given: 5,966
تاریخ عضویت: مهر ۱۴۰۰
اعتبار:
12,564
خخخ منم چه ساده هستمااا-__-
رخشید
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• Mari90، youtab، رخشید
ارسالها: 6,736
موضوعها: 0
تشکر Received: 9,540 in 3,759 posts
تشکر Given: 5,949
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
16,116
مری بذار اردیبهشت یه منو خوب برای مهمونات بچینیم یه وجب روغن روش باشه
شیدا
از زن حامله اینقدر کار نکشید
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• Mari90، youtab، شیدا
ارسالها: 4,550
موضوعها: 0
تشکر Received: 10,841 in 2,956 posts
تشکر Given: 5,609
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
13,403
۱۴۰۲/۱/۲۶، ۱۰:۴۱ صبح
(آخرین ویرایش: ۱۴۰۲/۱/۲۶، ۱۰:۴۳ صبح، توسط Mari90.)
کیو میترسونی رخشید
من آب از سرم گذشتهههه
الهام جون خیلی هم خوبه والا زرشک پلو با مرغ عالیه
غذای اصلی مهمونی ایرانیا همینه دیگه.
اگر دلت میخواد یه نوع غذا دیگه هم تمرین کن هفته ای یک بار برای خودتون بپز که قلقش دستت بیاد بعد واسه مهمون با اعتماد به نفس بپزی
ارسالها: 836
موضوعها: 0
تشکر Received: 2,048 in 549 posts
تشکر Given: 695
تاریخ عضویت: شهر ۱۴۰۰
اعتبار:
2,464
۱۴۰۲/۱/۲۶، ۱۰:۴۹ صبح
(آخرین ویرایش: ۱۴۰۲/۱/۲۶، ۱۰:۵۰ صبح، توسط miss shin.)
(۱۴۰۲/۱/۲۶، ۰۹:۵۰ صبح)Mari90 نوشته است: احتمالا منوی رخشید تو مایه های منوی میس شین هست
حدسم اینه
کم منوی من رو دست مایه شوخی هاتون کنید
من همیشه این همه تدارک نمیبینم چون واقعا با بچه خیلی سخته اما خوب نظرم اینه وقتی جایی مهمان میشم و تدارک عالی میبینن منم باید سعی کنم جبران کنم مثلا این خانوم هر بار مهمانی دعوت میکنه حداقل چند مدل پیش غذا چند مدل غذای اصلی دسر اینجور چیزا میچینه فکر کنم خیلی زشته من ی چیز ساده بزارم
من خود به چشم خویشتن دیدم که جانم میرود...
ارسالها: 4,550
موضوعها: 0
تشکر Received: 10,841 in 2,956 posts
تشکر Given: 5,609
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
13,403
میس شین ناراحت نشی یه وقت
اتفاقا دمت گرم ❤️ مخصوصا که با عشق و علاقه داری تدارک می بینی
من که خودم هرگز نمیتونم همچین منویی تدارک ببینم
ارسالها: 7,835
موضوعها: 7
تشکر Received: 20,184 in 5,383 posts
تشکر Given: 8,760
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
24,667
مری ،مهمون های تو ک میان چند روز میمونن
من یاد بچگی های خودمون می افتم
خاله م اینا شهرستان بودن
هر موقع ما میرفتیم یا اونا میومدن ،کم کم ۳ روز باهم بودیم
یادمه وعده ی اول فقط تدارک میدیدن مامانا
اونم فقط یه نوع غذا
وعده های بعدی هی سبک تر میشد ،کار به املت و نون پنیر و نون ماست هم میرسید در نهایت 
آخی یادش بخیر
گوش کن! نبض دلم زمزمه اش با تو یکیست ♥︎
ارسالها: 10,766
موضوعها: 9
تشکر Received: 29,064 in 7,956 posts
تشکر Given: 44,430
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
33,733
رخشیییید
منم که از ایندفعه کلی حرف گوش کردم خب
نه حدی بگو دو سه تا منو جدا جدا من شاید تغییر دادمش
اقا مرغ دیروز بود کیلویی 90 لعنتیااااا
...
الهامی دمت گرم عزیزم
منم والا دارم زرشک پلو میدم
خیلی عالیه قشنگم 
...
میس شین جون دیدیشون؟ ایسشششش  بیا بغل خودم با اون منوی جذابت، من عاااااشقشم
 پسر دو ساله من
|