ارسالها: 1,251
موضوعها: 0
تشکر Received:
6,781 in 1,210 posts
تشکر Given: 4,526
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
6,935
دکتر من گفت ۲ تومن بده هفته آخر ، میخواستم عوضش کنم انقدر بدم اومد ، دفعه بعدی ازش پرسیدم گفت این دو تومن از صورتحساب بیمارستانت کم میکنم چون بیمه نداری اونا اذیت میکنن واسه حساب کتاب باهام
آخرش ۵۰۰ این وسط نه اون کم کرد نه بیمارستان
البته که ما ۳۰ تومن سر ان آی سیو دادیم ولی اون ۵۰۰ بیشتر بهم فشار آورد
۱۰ میلیون چه خبررررره؟
ارسالها: 4,457
موضوعها: 1
تشکر Received:
9,621 in 3,200 posts
تشکر Given: 3,566
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
13,735
ندا جان انای سیو جزو بیمه حساب میشه؟ یعنی بیمه بهتون برگردوند چیزی؟
ارسالها: 1,251
موضوعها: 0
تشکر Received:
6,781 in 1,210 posts
تشکر Given: 4,526
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
6,935
عزیزم ما بیمه نداشتیم ولی اگه کسی داشته باشه حساب میشه
ارسالها: 1,251
موضوعها: 0
تشکر Received:
6,781 in 1,210 posts
تشکر Given: 4,526
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
6,935
بیمه تکمیلی نداری لی لی جان؟ ایشالا نی نی ات با خودت میاد خونه صحیح و سالم
ارسالها: 2,661
موضوعها: 0
تشکر Received:
6,105 in 1,845 posts
تشکر Given: 4,176
تاریخ عضویت: تير ۱۴۰۰
اعتبار:
7,856
دکترای زنان خیلی وقیح و پول دوست شدن
خواهرشوهرم چند روز پیش هفته ۳۷ عصر کیسه آبش پاره شد رفت بیمارستان دکتر گفته بود من سرم درد میکنه بمون تا فردا صبح میام!!!
ویزیت قبلی ازش پرسیده بود سر زایمان میای گفته بود تو شیرینیش رو بده میام خ ش منم به روی خودش نیاورده بود سر زایمانش نیومد یه دکتر دیگه سزارینش کرد
ارسالها: 1,251
موضوعها: 0
تشکر Received:
6,781 in 1,210 posts
تشکر Given: 4,526
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
6,935
تهران بوده؟ بهتر نیس اسمشونو بگیم که بشناسیم نریم پیششون؟
ارسالها: 2,661
موضوعها: 0
تشکر Received:
6,105 in 1,845 posts
تشکر Given: 4,176
تاریخ عضویت: تير ۱۴۰۰
اعتبار:
7,856
بله عزیزم تهران
اسمشو فراموش کردم بپرسم مینویسم حتما
ارسالها: 5,251
موضوعها: 280
تشکر Received:
22,276 in 4,723 posts
تشکر Given: 14,850
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
24,851
۱۴۰۰/۹/۲، ۰۶:۴۲ عصر
(آخرین ویرایش: ۱۴۰۰/۹/۲، ۰۶:۴۴ عصر، توسط Rose.)
وای سلین چه وحشتناک!!!!!
من توی نوعروس چند بار این دکترای پولکی و دوزاری رو نقد کردم، کلللللی بهم توپیدن... انگار نون اونها قطع میشه... یا انگار از دکترا چیزی بهشون میرسه که اینقدر مدافعشون بودن...
حتی اگه آدم خودش دکتر خوبیه، جای ناراحتی نداره اگهاز یه دکتری انتقاد میشه... چرا باید به یه دکتر خوب، انتقاد به یه دکتر دیگه، بربخوره؟ جز اینکه خودش هم خوب نباشه و این کارا رو مجاز بدونه؟
ولی این حق ماست بدونیم که حداقل پیش کی نباید رفت... اسما رو توی تاپیک حتما بگید. حتی فکر می کنم اگه تاپیکی باشه که انتقاد کنیم خوبه... چطور پزشکا موقع مقایسه درآمد که میشه آرایشگرای بیچاره رو به سیخ و صلابه می کشن ولی موقع مسئولیت پذیری حتی از آرایشگری که روی مو و ناخنی کار میکنه که باز درمیاد، کمترن...
به نطر من پیش این دکترایی که این مدلی هستن نریم و نرید و به بقیه هم بگید نرن و پیش دکتر خوب و با شخصیت و اصیل بریم و برید و برن... حداقل کاریه که در مقابل بی قانونی از خودمون محافظت کنیم... بخصوص توی بحث زنان خیلیاشون واقعا وقیح و پولکی هستن.. اتفاقا چند هفته پیش mi.moo63 در رابطه با وقاحت بعضی پزشکان زنان و آسیب هاشون گفتن...
آزاده نزادیـم کـه آزاد بمیریـم
با گریه بزادیم و به فریاد بمیریم
با جبر و جهالت به جهان پای نهادیم
تا عاقبت از این همه بیداد بمیریم