ارسالها: 10,766
موضوعها: 9
تشکر Received: 29,064 in 7,956 posts
تشکر Given: 44,430
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
33,733
۱۴۰۲/۲/۵، ۱۲:۱۶ عصر
(آخرین ویرایش: ۱۴۰۲/۲/۵، ۱۲:۱۷ عصر، توسط youtab.)
سلام ندا
اوا راست میگی؟
 پسر دو ساله من
ارسالها: 10,766
موضوعها: 9
تشکر Received: 29,064 in 7,956 posts
تشکر Given: 44,430
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
33,733
سلام بچه ها
ما الان از پیش ممیشی اومدیم
گفت یه سرماخوردگی سطحیه سیتریزیت داد برای وقتی که خیلی سرفه کرد اما گفت الان نده
یه شربتم داد همسرم بگیره بیاره ببینم چیه بگم فکر کنم سرماخوردگی باشه
دیگه گفت اصلا اصلا اصلا شیاف تا حد امکان استفاده نکنین اگر بدونین چقدر مضره هرچی داری میریزی بره
...
شیر رو هم گفت خوبه 22ماه میتونی قطعش کنی شیشه رو هم اصلا بنداز بره و هرجی میدی توی لیوان و کاپ
برلی خوابش گفت دیگه 22ماه خیلی طولانی شده. و این یعنی اختلال خواب، نامه داد برای دکتر حیدری مغز و اعصاب ببرمش
گفت مولتیم لازم نیست بدی همون دی کامویت و اهن فلیپ کافیه
 پسر دو ساله من
ارسالها: 10,766
موضوعها: 9
تشکر Received: 29,064 in 7,956 posts
تشکر Given: 44,430
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
33,733
من الان سرچ کردم دکتر مرتضی حیدری فوق تخصص مغز و اعصاب کودکانه
خیلی کامنتای خوبی دتشت امیدوارم جواب بگیریم
 پسر دو ساله من
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• Bonsai
ارسالها: 3,491
موضوعها: 0
تشکر Received: 6,006 in 2,143 posts
تشکر Given: 4,518
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۱
اعتبار:
8,229
یوتاب ایشالا حل شه مشکل خوابش
بیای به منم یاد بدی چیکار کنم
یوتاب تاب چه مدلی داری؟ کارای خطرناک باهاش نمیکنه؟
پسر ۱۹ ماه ❤
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• Bonsai، youtab
ارسالها: 10,766
موضوعها: 9
تشکر Received: 29,064 in 7,956 posts
تشکر Given: 44,430
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
33,733
امیدوارم واقعا ندا
حتما حتما
حل بشه و جواب بگیرم میام همه رو مو به مو میگم براتون
...
تاب رو همسایمون داده بهش
بیدار شد عکس میگیرم برات میذارم
نه نمیتونه خخخ چون میشینه پاش میره اونتو پایین تنگه نمیتونه در بیاره
سعیم میکنه ها خخخ
به بارفیکس به چارچوب اتاقش میزنم
بارفیکسشم از اینا گرفتیم که با دریل محکم میشه و امنه
از خرمشاد گرفتیم
اما چیز خوبیه ندا
مخصوصا برای وقتایی که میخوام تی بکشم
 پسر دو ساله من
ارسالها: 3,491
موضوعها: 0
تشکر Received: 6,006 in 2,143 posts
تشکر Given: 4,518
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۱
اعتبار:
8,229
مامانا میشه جدی جواب بدین من دیگه بریدم
آیا بچه های شما هم یکسره در حال بالا رفتن از همه چی هستن؟
امروز در حد ۳۰ ثانیه فقط رفتم خورشتمو هم بزنم دیدم رو میز ل
ناهارخوریه ، هنوز حالم بده از دیدن این صحنه
یا خودشو آویزون کرده از کنسول بره بالا
از تختشم که خیلی وقته یاد گرفته میره روش
من واقعا نمیدونم چیکار کنم یکسره باید کنارش باشم خیلی جاهای حطرناکی میره
نمیتونم کل ناهار خوری و کنسول و میز تی وی و کمد خودشو جمع کنم که ، همه گلدونا و آباژور و اینارو گذاشتم تو اتاق نثل سمساری درشو بستم
در اتاقارم یاد گرفته باز میکنه باید حتما حواسم باشه قفل کنم
کی این مرحله تارزان بودن تموم میشه؟
پسر ۱۹ ماه ❤
ارسالها: 6,679
موضوعها: 0
تشکر Received: 20,555 in 4,948 posts
تشکر Given: 8,673
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
25,412
ندا ما هنوز تو این مرحله گیر کردیم
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• Nedaaa28، رخشید
ارسالها: 6,736
موضوعها: 0
تشکر Received: 9,540 in 3,759 posts
تشکر Given: 5,949
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
16,116
۱۴۰۲/۲/۵، ۰۹:۳۳ عصر
(آخرین ویرایش: ۱۴۰۲/۲/۵، ۰۹:۳۳ عصر، توسط رخشید.)
خودتون بذاریدشون روی بلندی های خونه شاید از هیجانشون کم بشه !
منم باشم یه ریزه باشم دوست دارم برم جاهای مرتفع که همه چی ببینم
ارسالها: 3,491
موضوعها: 0
تشکر Received: 6,006 in 2,143 posts
تشکر Given: 4,518
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۱
اعتبار:
8,229
اون تایمی که بیداره کلا رو بلندیه !!
پسر ۱۹ ماه ❤
ارسالها: 10,766
موضوعها: 9
تشکر Received: 29,064 in 7,956 posts
تشکر Given: 44,430
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
33,733
ندا جان خیلی خیلی جدب میگم منم له شدم دیگه
و دقیقا میخوام بدونم کی این مرحله میگذره
 پسر دو ساله من
|