ارسالها: 1,733
موضوعها: 0
تشکر Received:
5,711 in 1,176 posts
تشکر Given: 1,195
تاریخ عضویت: تير ۱۴۰۰
اعتبار:
6,043
من شیرینی رو کمتر کردم
اما بستنی چند روز یبار میخورم
بیسکوییت ستاک گرفتم اونم روزی دو دونه اگ بخورم
میوه مثل سیب و هلو زیاد مبخورم
خداروشکر ترگل جان خوشحالم برات
ارسالها: 1,251
موضوعها: 0
تشکر Received:
6,781 in 1,210 posts
تشکر Given: 4,526
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
6,935
آره عزیزم من یه دست خریدم از اینا
ارسالها: 627
موضوعها: 0
تشکر Received:
2,709 in 516 posts
تشکر Given: 3,776
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
2,787
چند خریدی عزیزم؟ همین مارک؟
ارسالها: 2,744
موضوعها: 2
تشکر Received:
9,057 in 2,138 posts
تشکر Given: 5,129
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
11,075
ترگل جان الهي شكر ، هميشه خوش خبر باشي
يوتاب جان بيا خبر بده از حال خودتو قند عسلت
ندا جان بهترين تايم عكس بارداري هفته ي ٣٢ هست كه هم شكم كاملا برجسته باشه هم ورم ها هنوز به حداكثر نرسيده باشه
ارسالها: 1,251
موضوعها: 0
تشکر Received:
6,781 in 1,210 posts
تشکر Given: 4,526
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
6,935
مرسی لیانه جان
ستی جان آره همین مارکه همه مغازه ها هست ۱۷۵ خریدم از عبدل آباد
ارسالها: 1,530
موضوعها: 0
تشکر Received:
5,620 in 1,211 posts
تشکر Given: 1,388
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
6,218
بچه ها کسی از یوتاب شماره ای نداره؟
نگران شدم
انشاله ک خوب باشن هردو
ترگل جون خیلی خوشحال شدم انشاله هر دوتا دختراتو زود زود بغل کنی و برین خونه
آرزو جون تبریک میگم ب سلامتی انشاله
ارسالها: 308
موضوعها: 0
تشکر Received:
1,579 in 285 posts
تشکر Given: 2,919
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
1,595
۱۴۰۰/۴/۱۲، ۰۸:۴۶ صبح
(آخرین ویرایش: ۱۴۰۰/۴/۱۲، ۰۸:۵۳ صبح، توسط lili_61.)
ترگل جان به سلامتی انشالله که همیشه خوش خبر باشی، به سلامتی آرزو جان هم فارغ شدن انشالله قدم نی نیش خیر باشه و به سلامتی و دل خوش بزرگ بشه
منم یکم نگران شدم آخرین بار یوتاب قرار بود آزمایشهای پسرش بیاد انشالله که به امید خدا با خبر خیر بیاد
ندا جان دیشب تو شرایط یه آتلیه میخوندم گفته بود بهترین زمان عکاسی بارداری 28 هفته تا 30 هفته هست باز دوستان تجربشو دارن بهتر میدونن
ارسالها: 9
موضوعها: 0
تشکر Received:
72 in 9 posts
تشکر Given: 15
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
72
سلام دخترا
من ازمایش غربالگری اول دادم
papp رو برام زده 4536
frebhcgرو زده 37
ایا نرماله تا عصر برم دکتر دل تو دلم نیس