ارسالها: 2,744
موضوعها: 2
تشکر Received:
9,057 in 2,138 posts
تشکر Given: 5,129
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
11,075
ستي جان سراتو الان ١٨٠٠ پولشه
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• پروانه ابریشم
ارسالها: 1,993
موضوعها: 3
تشکر Received:
7,356 in 1,540 posts
تشکر Given: 9,421
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
9,288
۱۶۰۰ سیسی فکر کنم بشه با ۱،۲۵۰ اینا.
ارسالها: 5
موضوعها: 0
تشکر Received:
45 in 4 posts
تشکر Given: 9
تاریخ عضویت: بهم ۱۴۰۱
اعتبار:
45
من خودم چندین ساله جکs3دارم ..خداروشکر جز برای تعویض روعن نرفتم نمایندگیش.والا توی این ۵سال اخ نگفته ماشینم ...چراانقدر گارد دارین نسبت ب ماشین چینی .دائمم در حال استفادم..از سفر و دشت و دمن باهاش رفتم تا مسیر هموار و راحت.
ارسالها: 1,993
موضوعها: 3
تشکر Received:
7,356 in 1,540 posts
تشکر Given: 9,421
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
9,288
۱۴۰۲/۲/۲۰، ۰۹:۰۹ عصر
(آخرین ویرایش: ۱۴۰۲/۲/۲۰، ۰۹:۱۴ عصر، توسط ستیلیته.)
شاید باید گاردم رو بیارم پایین. ولی خب یه چیز احساسیه.
ارسالها: 6,736
موضوعها: 0
تشکر Received:
9,540 in 3,759 posts
تشکر Given: 5,949
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
16,116
سیب زمینی اتفاقا یکی از همکارهای ما داره بعد یکسال جلوبندیش به صدا افتاده ...
بیشتر گاردی که وجود داره فکر کنم بخاطر عدم نناسب قیمت و کیفیت هست
ارسالها: 513
موضوعها: 0
تشکر Received:
1,512 in 353 posts
تشکر Given: 372
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
1,756
دقیقا
ما هم دوست داشتیم جک s5بگیریم
واقعا آریزو ۵ نگیریم
ارسالها: 160
موضوعها: 0
تشکر Received:
860 in 110 posts
تشکر Given: 531
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
1,046
۱۴۰۲/۲/۲۱، ۱۲:۱۹ صبح
(آخرین ویرایش: ۱۴۰۲/۲/۲۱، ۱۲:۲۱ صبح، توسط B and I.)
منم یه چیزی بگم لال از دنیا نرم
ما قبلا x22داشتیم، شوهرم یه تصادف خیییلی خیییلی بد باهاش کرد، که هرکی صحنه رو دیده بود میگفت خدا رحم کرد شوهرت هیچیش نشد، ماشین فوق العاده سفت و مقاوم! ظاهر ماشین که آخ نگفت ولی زیربندیشو مجبور شدیم عوض کنیم که اونم واسه چنان تصادفی واقعا هیچی نبود.
خلاصه که این ماشین چینی پیش ما امتحان خودشو خوب پس داد
پدرمم آریزو دارن تا حالا کوچکترین خرجی توی این چندسالی که داشته واسش نداشته