امتیاز موضوع:
  • 2 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
امروز غذا چی داری (۱) ++بدون عکس++
ناهار امروز سوسیس چون وقت نمیکنم آشپزی کنم
شام هم احتمالا عدسی
[-] کاربرانی که از این پست تشکر کردند
  • sims s
پاسخ
صبحونه خامه شکلاتی و نون و چای
ناهار ک*ت*ل*ت
شام ؟
[-] کاربرانی که از این پست تشکر کردند
  • Donya، sims s
پاسخ
ناهار چلو کباب با سالاد شیرازی

شام مهمون شرکت رستوران
۱۴۰۱/۲/۲۶   بالاخره مال هم شدیم Heart
[-] کاربرانی که از این پست تشکر کردند
  • Donya، sims s
پاسخ
صبحانه تخم مرغ آب پز
ناهار زرشک پلو از دیروز
شام احتمالا میرزاق*ا*س*می
[-] کاربرانی که از این پست تشکر کردند
  • sims s
پاسخ
ناهار خوراک لوبیا لعابدار به به
[-] کاربرانی که از این پست تشکر کردند
  • sims s، ستی‌لیته
پاسخ
صبحونه کره و عسل و نون بربری
ناهار قیمه ،ماست موسیر
گوش کن! نبض دلم زمزمه اش با تو یکیست ♥︎
[-] کاربرانی که از این پست تشکر کردند
  • Donya، sims s، ستی‌لیته
پاسخ
آخ نسیمه ماست و موسیر نوش جانت عزیزم


من نهار برا خودم پاستا مک با لوبیا و عدس و پوره گوجه و فلفل دلمه ای درست کردم. شب هم شیرقهوه با کیک دارچین خوردم
مامانمم با مامانش و خواهرش بود..
امیرم آب گوشت و آب مرغ و آب میوه میخوره برا کولونوسکوپی و آندوسکوپی فرداش...
گل پسر ۳۰ ماهه.  Rolleyes
[-] کاربرانی که از این پست تشکر کردند
  • 2015، sims s
پاسخ
برنامه فردا:
صبحانه: نیمرو، گوجه گیلاسی، پنیر و مربا و کره و چای
ناهار: حلیم
شام: پیتزا
موفقیت هایی که نصیب افراد صبور می شود
همان هایی هستند که توسط افراد عجول رها شده اند
“آلبرت انیشتین”
پاسخ
صبونه حلیم
ناهار فلافل
شام شاید املت
امروز چه فقیرانه شد D:
[-] کاربرانی که از این پست تشکر کردند
  • youtab
پاسخ
بارون صبونت شاهانه بود
ناهار منزل مامان هم ماکارونی بود هم دلمه
[-] کاربرانی که از این پست تشکر کردند
  • بارون
پاسخ


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 5 مهمان