ارسالها: 5,251
موضوعها: 280
تشکر Received:
22,276 in 4,723 posts
تشکر Given: 14,850
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
24,851
ای بابا فکر کنم یه اپیدمی جدید اومده...
پسر منم همین علائم رو داره...
الان روز دوم میشه
آزاده نزادیـم کـه آزاد بمیریـم
با گریه بزادیم و به فریاد بمیریم
با جبر و جهالت به جهان پای نهادیم
تا عاقبت از این همه بیداد بمیریم
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• Nedaaa28
ارسالها: 2,661
موضوعها: 0
تشکر Received:
6,105 in 1,845 posts
تشکر Given: 4,176
تاریخ عضویت: تير ۱۴۰۰
اعتبار:
7,856
رز جان خداروشکر خوبه
فقط دوبار بالا آورد یه روز هم پرهیز غذایی بود دیگه علامتی نشون نداد
جز اینکه یه کم بی حال بود
به نظرم حرف دکترش درست بود ویروس نبود
روز قبلش خیلی درهم خورده بود ناهار ابگوشت و دوغ و ..خورد بلافاصله بعد غذا کلی زردآلو خورد تیر خلاص هم کیک خامه ای بود ،بعدش خودم خوردم دیدم مونده اس
خونه مادربزرگا هم که مادر هیچ کارس با جمله بذار بچه بخوره دلش میخواد عملا حرفی نمیشه زد
امیدوارم پسرت زود خوب بشه
دوستم دخترش ویروس گرفته بود دکتر یک سوم آمپول دیمترون داده بود اوکی شده بود گفت دارو دیگه ای هم نداده
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• Nedaaa28، nona، Rose
ارسالها: 658
موضوعها: 0
تشکر Received:
1,329 in 498 posts
تشکر Given: 574
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
1,525
ممنون بچه ها
رز جان مولتي ويتامين مارك بيبي جويس يوروويتال هست
اد هم داره
ويتامين آ ١٥٠٠ ٤٥٠ ميليگرم
ويتامين دي ٤٠٠ ١٠ ميلي گرم
بقيش هم تمام ويتامين ب ها ويتامين اي بيوتين نياسين و ويتامين سي و كا فوليك اسيد
دو دل شدم نميدونم بدم يا نه
ميخندي و در دلم پر ميشود از خوشبختي
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• Rose
ارسالها: 3,491
موضوعها: 0
تشکر Received:
6,006 in 2,143 posts
تشکر Given: 4,518
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۱
اعتبار:
8,229
ساغر جان دکتر تجویز کرده چرا باید دودل بشی !!
پسر ۱۹ ماه ❤
ارسالها: 2,661
موضوعها: 0
تشکر Received:
6,105 in 1,845 posts
تشکر Given: 4,176
تاریخ عضویت: تير ۱۴۰۰
اعتبار:
7,856
برای تولد پسر ۳ ساله به نظرتون چه هدیه ای مناسبه؟
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• nona
ارسالها: 2,315
موضوعها: 1
تشکر Received:
5,664 in 1,665 posts
تشکر Given: 9,657
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
6,838
ساغر ندا درست میگه به دکتر پسرت اطمینان کن یا در غیر اینصورت دکترشو عوض کن...
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• nona، youtab
ارسالها: 8,455
موضوعها: 1
تشکر Received:
30,661 in 6,991 posts
تشکر Given: 20,214
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
35,278
۱۴۰۲/۳/۱۲، ۰۵:۲۲ عصر
(آخرین ویرایش: ۱۴۰۲/۳/۱۲، ۰۵:۲۴ عصر، توسط nona.)
متاسفانه البته بهضی متخصص ها هم این اشتباه رو مثل بهداشت گاها دارن که غیر ضروری ملتی تجویز کنن اگر بچه ای نیاز خاصی نداشته باشه همون آد باید داده بشه
ساغر جان اگر دکتر پسرت خوبه و بهش اطمینان داری که حتما درسته تجویزش اما اگر اطمینان نداری خب با یه دکتر دیگه مشورت کن عزیزم
بچه ها خواستم بگم که واکسن ابله مرغان رو تو ایران نباید زد دکتر نظری تو کانالش گذاشته بود. فعلا همون پریونار ضروریه و انفولانزا سالانه
ارسالها: 658
موضوعها: 0
تشکر Received:
1,329 in 498 posts
تشکر Given: 574
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
1,525
۱۴۰۲/۳/۱۲، ۰۶:۵۴ عصر
(آخرین ویرایش: ۱۴۰۲/۳/۱۲، ۰۶:۵۷ عصر، توسط Saghar685.)
به دکترش اعتماد دارم بچه ها دکتر اسفندیار هست تو بیمارستان عرفان هست مطب هم داره نمیدونم میشناسید یا نه
شما هم اسم دکتر هایی که میشناسیذ بگید لطفا
دقیقا نونا جان دکتر پسرمنم همینو گفت در مورد واکسن
ميخندي و در دلم پر ميشود از خوشبختي
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• youtab
ارسالها: 5,251
موضوعها: 280
تشکر Received:
22,276 in 4,723 posts
تشکر Given: 14,850
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
24,851
۱۴۰۲/۳/۱۲، ۰۷:۳۵ عصر
(آخرین ویرایش: ۱۴۰۲/۳/۱۳، ۱۲:۳۴ صبح، توسط Rose.)
منم دقیقا وقتی بهداشت مولتی داد شک کردم و رفتم سرچ کردم دیدم واجب نیست و زیر دو سال همون آد و آهن باید داد... و مولتی بیشتر برای موارد خاص داده میشه...
ولی بچه ها به نظر من ما باید حواسمون باشه که به چه دلیلی داره این دارو برای بچه مون تجویز میشه... دکتر پسر من مقدادیه... خیلیا بهش چشم بسته ایماااان دارن... ایماااااان که میگم ایمااااان ها... یعنی بگی مقدادی اله، کلی باهات بحث می کنن که ازش دفاع کنن... بعد اون موقع که نسخه میداد همون لحظه تهیه می کردیم، خیلیاشم می دیدی داروخونه نداره و باید از منشیش بخری با قیمت های گزاف... یعنی تا 1 سالگی که ویزیت ماهانه داشتیم، ما هر سری به جز ویزیتش، باید 500-600 تومن هم پول دارو میدادیم، خیلیاشم خارجی بود و تاثیر انچنانی برای ما نداشت و تازه معادل ایرانی هم داشت... خب آیا این درسته؟ الان می فهمم که نیازی به اینهمه هزینه های اضافه نبود... یا الان برام کامل بولد شده که خرید دارو از جایی غیر از داروخونه کار درستی نیست... ولی خب دکترا خیلی وقتا فکر خودشون هستن و نمی بینن با تجویزهاشون چه لطماتی میزنن...
ساغر منم باشم حتما با یه دکتر دیگه مشورت می کنم، یا حتما وقتی دکتر میگه مولتی، میگم چرا؟ بالاخره دکتر باید یه دلیلی بهم بده که بچم چی شده که مولتی براش صلاح دونسته... اگر هم سالمه چرا داره به بدن بچه فشار میاره؟
آزاده نزادیـم کـه آزاد بمیریـم
با گریه بزادیم و به فریاد بمیریم
با جبر و جهالت به جهان پای نهادیم
تا عاقبت از این همه بیداد بمیریم
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• Gitii، nona، youtab