ارسالها: 1,293
موضوعها: 1
تشکر Received:
2,239 in 609 posts
تشکر Given: 7,655
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
4,973
مونا جان پیج شون رو میذاری
موفقیت هایی که نصیب افراد صبور می شود
همان هایی هستند که توسط افراد عجول رها شده اند
“آلبرت انیشتین”
ارسالها: 35
موضوعها: 0
تشکر Received:
77 in 30 posts
تشکر Given: 49
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
77
Bardari_ flora این پیج خانم تاجیک هست
مامایی هم که من خودم زیر نظرشون هستم sarafathi_mama
ارسالها: 35
موضوعها: 0
تشکر Received:
77 in 30 posts
تشکر Given: 49
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
77
عزیزم حرف شما متین و منطقی اما چیزی که الان باعث هنین بیماریهای هورمونی شده کلا به خاطر سبک غلط زندگیه اگه دقت کنی زمان مادرا و مادر بزرگامون همچی بیماریهایی مثل کیست، تنبلی و... نبود
درسته الان خبلی کم مواد ارگانیک پیدا میشه ولی خیلی چیزا هم دست خودمونه مثل ساعات خواب،میان وعده های سالم مثلا مغز و مبوه به جای تنقلات ناسالم
چیزی که تو این رژیم تجویز میشه اصلن عجیب غریب نیست و طوری هم نیس که به بدن آسیب بزنه
منظور من اینه وقتی راهش هست که با سالم خوری درمان شی چرا بری دنبال دارو هورمونی
من از ۱۸ سالگی پریود تامنظم دارم کلی دکتر رفتم از ساوه تا تهران میرفتم پیش بهترین متخصصا ولی خوب درمان موقت بود به سختی باردار شدم و کل این سالها رو دارو خوردم فعلا که با این روش،پیش مبرم به امید اینکه درمان شم
ارسالها: 364
موضوعها: 0
تشکر Received:
638 in 283 posts
تشکر Given: 294
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
640
بچه ها من هم با اصلاح سبک نصفه و نیمه باردار شدم
البته زیر نطر کسی نبودم و خودم سعی کردم سالم تر زندگی کنم
چند ماه داروهای تحریک تخمک گذاری خوردم ولی فایده نداشت
دو ماه بعد از اصلاح سبک جدی باردار شدم، به نظرم ورزش و تنظیم خواب مهمتر از موارد دیگه بودن
ارسالها: 513
موضوعها: 0
تشکر Received:
1,512 in 353 posts
تشکر Given: 372
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
1,756
یه سوال
من خودم چند ماه رعایت کردم و واقعا ریزش مو هام خوب شد که تنها نشونه تنبلی ام بود
من پریودام منظمه فقط تو سونو نشون داد که تنبلی دارم
الان دوباره از عید زیاد رعایت نکردم و دوباره ریزش مو گرفتم
چه جوریه درمان نمیشه یعنی؟
ثمین جان چه ورزشی میکردی پیاده روی هم خوبه؟
ارسالها: 364
موضوعها: 0
تشکر Received:
638 in 283 posts
تشکر Given: 294
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
640
پروانه جان درمان که نمیشه ولی با سبک زندگی سالم کامل کنترل میشه
ببین نسبت به الانت هر طور بتونی فعالیتت رو زیاد کنی خیلی خوبه
من قبل از اصلاح سبک توی خونه ورزش میکردم و دو روز هم میرفتم دو، ولی هرسری بیشتر از نیم ساعت نمیشد
وقتی تصمیم به ورزش جدی گرفتم باشگاه ثبت نام کردم و یک روز درمیون دو ساعت ورزش سنگین می کردم
اونموقع فهمیدم بدن من فقط 20 دقیقه طول میکشه گرم بشه، عملا تا گرم میشدم ورزش رو قطع میکردم!
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• پروانه ابریشم
ارسالها: 513
موضوعها: 0
تشکر Received:
1,512 in 353 posts
تشکر Given: 372
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
1,756
موتا جان شما موهات نازکم شده؟
دکتر سونو به من گف نمیخواد بری دنبال درمان دارویی تحرکت بیشتر بشه و قهوه و شکلات نخوری خوبه منم نرفتم زنان
الان ولی خیلی ریزش دارم میخوام برم زنان
شما درمان دارویی نداشتید؟
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• مونا ۹۶
ارسالها: 5,251
موضوعها: 280
تشکر Received:
22,276 in 4,723 posts
تشکر Given: 14,850
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
24,851
۱۴۰۲/۳/۱۸، ۱۲:۰۰ عصر
(آخرین ویرایش: ۱۴۰۲/۳/۱۸، ۱۲:۰۰ عصر، توسط Rose.)
بچه ها اگه می تونید لبنیات رو هم حداقل 1 ماه حذف کنید، نتیجه ش رو روی بدنتون (مو، پوست و جوش و اینا) ببینید...
کم کم تاثیرش روی کارکردهای زنانه هم معلوم میشه...
آزاده نزادیـم کـه آزاد بمیریـم
با گریه بزادیم و به فریاد بمیریم
با جبر و جهالت به جهان پای نهادیم
تا عاقبت از این همه بیداد بمیریم
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• Hamiii99، مونا ۹۶