ارسالها: 3,438
موضوعها: 0
تشکر Received:
11,239 in 2,495 posts
تشکر Given: 9,416
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
15,589
صبحانه نان جو+پنیر+گوجه
ناهار شوید پلو+ماهی سالمون آبپز شده.خخخخخخ(خدایی خوشمزه درستش میکنم، اصلا هم بد مزه نمیشه)
شام سینه مرغ کبابی+سیب زمینی آبپز+ خیار گوجه
به لطف همسرجانم غذاهامون صد در صد رژیمی شدن.
ارسالها: 1,433
موضوعها: 0
تشکر Received:
4,039 in 1,090 posts
تشکر Given: 9,315
تاریخ عضویت: شهر ۱۴۰۰
اعتبار:
4,832
قرمه سبزی ولی یادم رفته برنج خیس کنم
ارسالها: 2,413
موضوعها: 0
تشکر Received:
6,286 in 1,695 posts
تشکر Given: 7,257
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
7,851
ماکارونی
اما دلم زرشک پلو با مرغ میخواد
ارسالها: 347
موضوعها: 0
تشکر Received:
1,746 in 329 posts
تشکر Given: 1,609
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
1,996
ناهار باقالی قاتق
ماهور جان همسر منم تری گلیسریدش بالا بود الان دو هفته هست که سعی میکنم غذا رژیمی درست کنم و تو خورشتامم روغن نمیریزم تا دو هفته دیگه آزمایش بده ببینم جوابش چطور میشه
ارسالها: 10,766
موضوعها: 9
تشکر Received:
29,064 in 7,956 posts
تشکر Given: 44,430
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
33,733
صبحانه نون بربری پنیر خیار گوجه سبزی گردو با لیمو ترش و نعنا خشک
ناهار نداااااانم هنوژ
بچه ها همسر منم هم فشار خون داره هم چربی خون. منم همه غذاهام بی نمک واقعی و با نهایت یه قاشق روغن زیتونه
ارسالها: 4,073
موضوعها: 1
تشکر Received:
13,899 in 2,545 posts
تشکر Given: 6,772
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
15,327
نهار دو تکه پیتزا از شام دیشب و سالاد کاهو
برای شام موادشو حاضر گذاشتم قراره مامانم برامون لوبیاپلو درست کنه.
ترانه جون، باقالی قاتق درست میکنی، لوبیای خاص شو که میگن لوبیای کشاورزی و یا باقالی به قول رشتی ها از تهیه میکنید؟
ماهورجون، شما ماهی سالمون از کجا تهیه میکنید؟ قبل ترها، فروشگاه های رفاه داشتند، از وقتی خیلی گرون شد، من دیگه ندیدم.
ارسالها: 347
موضوعها: 0
تشکر Received:
1,746 in 329 posts
تشکر Given: 1,609
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
1,996
دنیا جان من هروقت میرم رشت خونه مادرشوهر از اونجا تازه میگیرم پاک میکنم واسه یه مدت میذارم فریزر.از اون استفاده میکنم
شام احتمالا آش ماش