ارسالها: 7,835
موضوعها: 7
تشکر Received:
20,184 in 5,383 posts
تشکر Given: 8,760
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
24,667
۱۴۰۲/۳/۲۸، ۰۲:۱۷ عصر
(آخرین ویرایش: ۱۴۰۲/۳/۲۸، ۰۲:۱۸ عصر، توسط نسیمه جااان.)
بچه ها واسه گهواره زیاد هزینه نکنید
یهو دیدید بچه اصلا توش نخوابید
مثلا پسر من اصلا توی گهواره آروم نمیشه ،حتی از خواب بپره ،تکون تکون بدم نمیخوابه
وقتی خوابید ،توش میذارم به عنوان تخت سیار ازش استفاده میکنم در واقع
واسه خوابوندن میذارم تو کریر،یکم تکون تکون میدم میخوابه،بعد میذارم تو گهواره
ناخن گیر و برس مو،نیاز ب مارک خاصی نداره بنظرم
برس فقط نرم باشه همین
ناخن گیرم ک کلا قیچی ش ب کار میاد فقط
گوش کن! نبض دلم زمزمه اش با تو یکیست ♥︎
ارسالها: 4,989
موضوعها: 27
تشکر Received:
8,188 in 2,973 posts
تشکر Given: 5,966
تاریخ عضویت: مهر ۱۴۰۰
اعتبار:
12,564
بچه ها من یه شیشه شیر دیدم دست بچه فامیلمون به نظر خیلی خوب میومد
اسمش رو یادم رفته
ولی شیشه نبود
رنگش هم قهوه ای روشن بود
میگفت ضد نفخ و ایناست:|
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• youtab، نیوشا123
ارسالها: 2,315
موضوعها: 1
تشکر Received:
5,664 in 1,665 posts
تشکر Given: 9,657
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
6,838
۱۴۰۲/۳/۲۸، ۰۲:۲۷ عصر
(آخرین ویرایش: ۱۴۰۲/۳/۲۸، ۰۲:۲۸ عصر، توسط Sufii.)
شیدا اون برند هی اور شی هست...
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• youtab، شیدا، نیوشا123
ارسالها: 64
موضوعها: 0
تشکر Received:
175 in 44 posts
تشکر Given: 205
تاریخ عضویت: اسف ۱۴۰۱
اعتبار:
179
سلام نیوشا جان،
عزیزم منم مثل یوتاب برا دخترم تخت کنار مادر دلیجان مدل ویرا گرفتم، دخترم ۶ ماه ازش استفاده کرد تا الآن هم به دو نفر قرض دادم و هر سه نفرمون راضی بودیم، به نظرم هزینه بیشتر برا تخت کنار مادر (با توجه به مدت کوتاه استفاده) چندان ضرورت نداره.
تاب برقی برند کیکابو گرفتم که جز بیست روز اول دیگه دخترم ازش استفاده نکرد (مدل حرکتش از جلو به عقب بود و شاید اگر مثل گهواره از راست به چپ تکون میخورد بچه بیشتر دوست داشت)، در کل تاب برقی رو توصیه نمیکنم.
کالسکه و کریر برند بلکو گرفتم (مبله هست) ظاهرش قشنگه و به نسبت قیمتش خوبه هر چند ایرادایی تو قسمت نشیمن کالسکه هست. از کریر تا ۹ ماه به عنوان صندلی ماشین استفاده کردم و بعد هم صندلی ماشین برند گراکو خریدم و راضیم.
برس و ناخن گیر برند کیکابو گرفتم اما در کل چیز خاصی نیست و میتونی بسته به بودجه تهیه کنی.
لوازم بهداشتی همیشه فیروز گرفتم و تا الآن هم مشکلی از این بابت نبوده.
ارسالها: 10,766
موضوعها: 9
تشکر Received:
29,064 in 7,956 posts
تشکر Given: 44,430
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
33,733
اره شیدا شی او هی خیلی باحاله اما خیلیییی گرونه
2سال و نیم پیش 800 تومن بود
اما یه چیزیم هستا، خش وسطی من خرید بچش اصلا نخورد، الان توییست شیک میخوره
...
نیوشا خارحی خوب پیدا کنی که عالیه برای لوازن بهداشتی اما اینو هم در نظر بگیر که اینجا ایرانه و ممکنه یه جیزی الان باشه و بعدا نه و بچه اگر به اون فقط عادت کنه مصیبتیه برای خودش
اهان راستی من کلا کریر نگرفتم، هم به دلایلی که رهشید جون گفت هم اینکه خیلییی سنگین بود
کریکات چیکو گرفتم که تا 6ماه برای جابحایی و دکتر و واکسن و خونه کسی رفتن عالی بود واقعا
خشک کن هم بگیر
من 8تا داشتم و دارم و همچنان بعد 2سال کارایی داره
برای من مارک بیبی 4لایفه، کارترزم عالیه
رختخواب هم یه ست 3تایی سفری گرفتم که برای توی کریکات و خونه کسی عالی بود و هنوزم قابل استفادس

پسر دو ساله من
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• sims s، شیدا، نیوشا123
ارسالها: 364
موضوعها: 0
تشکر Received:
638 in 283 posts
تشکر Given: 294
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
640
بچه ها من ریویوو اونت و هی اور شی رو که نگاه کردم به نظر میرسید تعداد بچه هایی که اونت رو قبول میکردن بیشتر بود
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• youtab
ارسالها: 579
موضوعها: 0
تشکر Received:
1,130 in 385 posts
تشکر Given: 2,272
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
1,262
۱۴۰۲/۳/۲۹، ۰۱:۲۱ صبح
(آخرین ویرایش: ۱۴۰۲/۳/۲۹، ۰۱:۲۳ صبح، توسط نیوشا123.)
رخشید جان❤️
نسیمه جان❤️
یوتاب جان❤️
پورلاو جان❤️
ثمین جان❤️
مامان های گل ممنونم ازتون
نشستم یه برگه درآوردم تک تک صحبت هاتون رو یادداشت کردم تا به یه نتیجه برسم
خدایا شکرت