ارسالها: 4,073
موضوعها: 1
تشکر Received:
13,899 in 2,545 posts
تشکر Given: 6,772
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
15,327
مهرناز جون شرایط خونه هرکسی فرق داره.
مثلا من با بچه کوچک الان فرش نمیخرم. اما اگر مثلا دوسال قبلم بود فرش میخریدم.
بنظرم مبل هاتو عوض کن. 50 درصد رخ منزل با مبله.
یخچال فریزر دوقلو هم خیلی جا داره مگر چقدر چیز تو یخچال فریزر نگه میداری. سعی کن تازه تازه مصرف کنی خوب نیست که یخچال فریزر بزرگ.
تازه اگر مبل هاتم چیز خوبیه برو سفر خرجش کن. چون ظاهرا پول مازاد داری و میخوای برا آسایشت هزینه ش کنی.
گل پسر ۳۰ ماهه.
ارسالها: 869
موضوعها: 0
تشکر Received:
2,743 in 754 posts
تشکر Given: 2,040
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
3,021
چه جالب ستی.جاروی منم با فشار زیادی که همسرم به قسمت پارویی ش آورده شکسته(قبلشم موتورش سوخته بود).میله های ظرفشویی منم شکستن،اتفاقا دیروز یکیشو یه کوچولو فشار دادم صاف شه کامل شکست.
جارو برقی بوش گرفتم.
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• ستیلیته، مهرناز
ارسالها: 95
موضوعها: 0
تشکر Received:
217 in 74 posts
تشکر Given: 2,056
تاریخ عضویت: شهر ۱۴۰۱
اعتبار:
264
تلویزیون منم سامسونگ هست، پارسال یهویی بی هیچ دلیلی روشن نشد و بردش رو عوض کردیم!
ارسالها: 10,766
موضوعها: 9
تشکر Received:
29,064 in 7,956 posts
تشکر Given: 44,430
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
33,733
بچه ها منم جاروی سامسونگ دارم و اصلا کلا ازش راضی نیستم
هم صداش زیاده هم اونقدرام به نظرم مکش عالی نداره
بوش عالیه واقعا، ال جی هم عالیه
کلا من زمان خرید جهیزیم از خیلیا شنیدم که لوازم خونه ال جی از سامسونگ بهتره
من ظرفشوئی ندارم اما خش داره و خیلیییی راضیه
...
مهرناز جون من برعکس بچه ها اور همچین پولی داشتم حتما حتما یخچالمو دوقلو میکردم
برای منم ال حی روی همه بالا فریزره
اما واقعا کمبود حا دارم و به شدت اهل فریز کردنم
اگه 150 داشتم اول یخچال فریزر دوقلو، بعدم ماشین ظرفشویی
من همه جیم سیلوره به نظرم از سفید ممکنه تمیز تر بمونه طی 10 سالی که گفتی
اما سفید رو خیلی دوست دارم به شرطی که کلا آشپزخونه سفید و یکدستی داشته باشم

پسر دو ساله من
ارسالها: 801
موضوعها: 0
تشکر Received:
2,761 in 620 posts
تشکر Given: 1,468
تاریخ عضویت: مرد ۱۴۰۰
اعتبار:
4,715
وای قلبممممم
من همچیم به جز جاروبرقیم سامسونگه خدارحم کنه فعلا تو ششمین سال استفاده ازشونیم
همینکه کنارهمیم کافیه…
ارسالها: 132
موضوعها: 0
تشکر Received:
678 in 108 posts
تشکر Given: 1,004
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
760
منم ظرفشویی سامسونگ دارم چند ساله مخزن نمکش ترکیده
ساید سامسونگ دارم چند ماهه در فریزر از داخل ترکهای ریز ورداشته واقعا نمیدونم دلیل اش چی میتونه باشه
ارسالها: 1,120
موضوعها: 0
تشکر Received:
3,251 in 846 posts
تشکر Given: 4,447
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
3,744
ولی ساید سامسونگ من مامانم خیلی سال ه داره اکی ه. سبا جون امیدوارم چیزی نباشه. من خودمم ساید سامسونگ دارم.
It's better to lose the fight than losing your peace
ارسالها: 1,993
موضوعها: 3
تشکر Received:
7,356 in 1,540 posts
تشکر Given: 9,421
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
9,288
یوتاب زمان عروسی ما سامسونگ هم به بدبختی گیر آوردیم، اگر الجی بود حتماً الجی میخریدیم. واقعاً بهتره.
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• youtab، مهرناز