ارسالها: 5,251
موضوعها: 280
تشکر Received:
22,276 in 4,723 posts
تشکر Given: 14,850
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
24,851
والا کار به بحث شکایت که کشید گفتم نباشه بهتره، حداقل با قدرت بتونم دفاع کنم

وگرنه منم دوسش داشتم

حالا که دلتون تنگ شده دوباره میزنمش
مرسی آره واقعا خیلی عالیه

اسمش علی قائدنیای جهرمی هست، موسس مرکز مشاوره ی شیوا:
https://shivapsy.ir/
رزومه ش توی سایت هم هست
آزاده نزادیـم کـه آزاد بمیریـم
با گریه بزادیم و به فریاد بمیریم
با جبر و جهالت به جهان پای نهادیم
تا عاقبت از این همه بیداد بمیریم
ارسالها: 1,120
موضوعها: 0
تشکر Received:
3,251 in 846 posts
تشکر Given: 4,447
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
3,744
رز جون تم مذهبی داره مشاور؟
It's better to lose the fight than losing your peace
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• Rose
ارسالها: 5,251
موضوعها: 280
تشکر Received:
22,276 in 4,723 posts
تشکر Given: 14,850
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
24,851
(۱۴۰۲/۴/۷، ۰۶:۵۹ عصر)mahtakhanoum نوشته است: رز جون تم مذهبی داره مشاور؟
ما که توی این 3 ماه چیزی حس نکردیم

و دوتامون باهم به هیچ نتیجه ای نرسیدیم که آیا مذهبیه یا نه
آزاده نزادیـم کـه آزاد بمیریـم
با گریه بزادیم و به فریاد بمیریم
با جبر و جهالت به جهان پای نهادیم
تا عاقبت از این همه بیداد بمیریم
ارسالها: 1,733
موضوعها: 0
تشکر Received:
5,711 in 1,176 posts
تشکر Given: 1,195
تاریخ عضویت: تير ۱۴۰۰
اعتبار:
6,043
برای من ملکه بودن زمانیه ک ...
دخترم ۱۸ماهه شد
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• youtab، نیوشا123
ارسالها: 1,733
موضوعها: 0
تشکر Received:
5,711 in 1,176 posts
تشکر Given: 1,195
تاریخ عضویت: تير ۱۴۰۰
اعتبار:
6,043
یوتاب
خیلی فکر کردم .
حس میکنم زمانی ک اختیار زندگیم دست خودم باشه من ملکه ام
زمانی ک جرات کنم زمانی ک شجاع باشم ملکه ام
زمانی ک با همسرم تو سطح شهر قدم بزنم من ملکه ام شوهرم هیچوقت وقت نداره باهام بیاد بریم پیاده روی
چند روز پیش برای خرید لباسش بعد چند سال باهم رفتیم بیرون واقعا کیف کردم ولی خب میدونم رفت تا چند سال بعد
زمانی ک ب یکی از رویاهام برسم من ملکه ام
زمانی ک اطرافیانم بهم اهمیت بدن من ملکه ام
خیلی زیاده یوتاب
من خیلی فاصله دارم با ملکه شدن
دخترم ۱۸ماهه شد
ارسالها: 7,835
موضوعها: 7
تشکر Received:
20,184 in 5,383 posts
تشکر Given: 8,760
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
24,667
عاطفه جان ،همه ی اینا که گفتی دست خودته.
فقط کافیه از ته دل بخوای و همت کنی.
ببخشید دخالت میکنم ولی مشکل اصلی تو عزت نفسه.خودت رو باور نداری.توانایی هاتو نمیبینی.زیبایی هاتو نمیبینی.
فک میکنی بقیه ازت بهترن در حالیکه واقعا اینطور نیست.
خودت رو دوس داشته باش.واقعا دوست دارم یه روزی بیای برامون بنویسی که ملکه ی زندگیت هستی.
خودت رو باور کن.تو میتونی عزیزم.♥︎
گوش کن! نبض دلم زمزمه اش با تو یکیست ♥︎
ارسالها: 1,993
موضوعها: 3
تشکر Received:
7,356 in 1,540 posts
تشکر Given: 9,421
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
9,288
نسیمه درست میگه.
بعد یکی از تعاریف اصلی «ملکهی زندگی خود بودن» اینه که ملکه بودنمون رو منوط به عواملِ خارج از خودمون نکنیم. یعنی نگیم اگر دیگران بهمون اهمیت بدن یا اگر دیگر برامون فلان کار رو بکنن ما ملکهایم؛ بلکه واقف باشیم که ملکه شدن فقط و فقط با تلاش خودمون اتفاق میفته.
ارسالها: 801
موضوعها: 0
تشکر Received:
2,761 in 620 posts
تشکر Given: 1,468
تاریخ عضویت: مرد ۱۴۰۰
اعتبار:
4,715
عاطفه جون دقیقا همون چیزی که ستی گفتن درسته
ملکه بودن از این میاد شما هرکاری میکنی برای خودت هست
منتظر تایید گرفتن از دیگران نیستی
انتظاری از دیگران نداری بهت کمک کنن چون خودت انقدر به خودت متکی هستی و به خودت اعتماد داری که از پسش برمیای
میخوای دونه دونه مواردی که نوشتی رو برات باز کنم و بگم که همه شون وابسته به خودت هستن؟
باتوجه به شناختی که از دوران مجردیت دارم اینکه تو هر مرحله از زندگیت دنبال شمایت مردن و مظلوم کردن خودت هستی
و بنظرت فقط تو هستی که شرایط بر وفق مرادت نمیره…
امیدوارم ناراحت نشی ولی ما همه میخوایم کمکت کنیم اما تو گارد گرفتی و دوست داری تو فاز مظلومیت بمونی
همینکه کنارهمیم کافیه…