امتیاز موضوع:
  • 2 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
امروز غذا چی داری (۱) ++بدون عکس++
آبگوشت
[-] کاربرانی که از این پست تشکر کردند
  • شیدا
پاسخ
لوبیا پولو با سالاد شیرازی
۱۴۰۱/۲/۲۶   بالاخره مال هم شدیم Heart
[-] کاربرانی که از این پست تشکر کردند
  • شیدا
پاسخ
صبحانه نیمرو عسلی و کلی فلفلسیاه تازه با یه برش کوچولو بربری
ناهار جوجه و گوجه منقلی و نون تافتون و خیار شور 
شام احتمالا نون و پنیری چیزی  Big Grin
بااااید اضافه کنم که من نون نخوردم با ناهار و خوشحاااالم Big Grin
Heart  پسر دو ساله من  Heart
[-] کاربرانی که از این پست تشکر کردند
  • ستی‌لیته، شیدا، نسیمه جااان
پاسخ
خانواده سبزی پلو با ماهی
من نان جو با یک کف دست ماهی و روغن زیتون و دو تا دونه زیتون
گل پسر ۳۰ ماهه.  Rolleyes
[-] کاربرانی که از این پست تشکر کردند
  • youtab، شیدا
پاسخ
صبحانه شیرکاکائو و کیک بعد دوباره خونه مامانم صبحانه خوردم چای و نون و پنیر و مربا هویج و نیمرو
ناهارم خونه مادرم خوراک مرغ
شام املت
موفقیت هایی که نصیب افراد صبور می شود
همان هایی هستند که توسط افراد عجول رها شده اند
“آلبرت انیشتین”
[-] کاربرانی که از این پست تشکر کردند
  • Donya
پاسخ
شام کباب شامی با گوجه و خیار شور
گوش کن! نبض دلم زمزمه اش با تو یکیست ♥︎
[-] کاربرانی که از این پست تشکر کردند
  • Donya
پاسخ
شام خانواده سبزی پلو با ماهی
شام من کدو رنده شده در ماست و سیب زمینی آب پز با یک نان تست جو
نهار فردای مامان و امیر آبگوشت
شاهان کته با فیله مرغ داره
من هشت قاشق سبزی پلو با سالاد فصل دارم.
گل پسر ۳۰ ماهه.  Rolleyes
[-] کاربرانی که از این پست تشکر کردند
  • خانم فسقلی
پاسخ
صبحانه شیر و گزانگبین (گزو)
ناهار ماکارونی سبزیجات
میان وعده حلوای زعفرونی
شام حاضری
موفقیت هایی که نصیب افراد صبور می شود
همان هایی هستند که توسط افراد عجول رها شده اند
“آلبرت انیشتین”
[-] کاربرانی که از این پست تشکر کردند
  • Donya
پاسخ
قیمه سیب زمینی
[-] کاربرانی که از این پست تشکر کردند
  • Donya
پاسخ
عدس پلو
[-] کاربرانی که از این پست تشکر کردند
  • Donya
پاسخ


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 3 مهمان