ارسالها: 4,550
موضوعها: 0
تشکر Received:
10,841 in 2,956 posts
تشکر Given: 5,609
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
13,403
خب سودشون تو اینه که قانون رو رعایت نکنن
اینم همکارهام گفتن وگرنه خود مهد که اصلا نمیگه
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• freebird، Rose
ارسالها: 1,433
موضوعها: 0
تشکر Received:
4,039 in 1,090 posts
تشکر Given: 9,315
تاریخ عضویت: شهر ۱۴۰۰
اعتبار:
4,832
مامانا پسر من ۲ روزه خوب شیر نمیخوره همش میخوابه، خوابشم عمیق نیست تو خواب همش نق میزنه. چیکار کنم؟
ارسالها: 7,835
موضوعها: 7
تشکر Received:
20,184 in 5,383 posts
تشکر Given: 8,760
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
24,667
سیما پنبه خیس بکش کف پاهاش تا بیدار بشه .
گفته بودی زردی داره مقداری،واجبه که حسابی شیر بخوره
یعنی شیشه و سینه رو پس میزنه ؟
گوش کن! نبض دلم زمزمه اش با تو یکیست ♥︎
ارسالها: 658
موضوعها: 0
تشکر Received:
1,329 in 498 posts
تشکر Given: 574
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
1,525
بچه ها تا چند روز باید فرنی بدیم به بچه؟ من چهارروز دادم یبوست گرفته
ميخندي و در دلم پر ميشود از خوشبختي
ارسالها: 4,073
موضوعها: 1
تشکر Received:
13,899 in 2,545 posts
تشکر Given: 6,772
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
15,327
ساغر جان فرنی آرد برنجه ؟
کمی کره یا روغن زیتون بهش اضافه کنید و بدید.
برای رفع یبوست، دل شو حول ناف، در جهت عقربه های ساعت، با بازی و خنده چهل بار با روغن بچه دوار ماساژ بدید.
در ضمن تابستونه آب یادمون نره به کوچولوها بدیم.
من دیروز شاهانو بردم دکتر، گفت غذای سفره بخوره حتی برگر حتی ماکارونی. پرسید امشب چی دارید گفتم سوپ مرغ و قارچ با شیر گفت هیچ مساله ای نداره بهش بدید.
حتی ادویه گفت فقط غذای مکزیکی و هندی نخوره، غذاهای نرمال خودمون ادویه هاش اوکیه.
میان وعده هم بستنی و کیک میتونه بخوره. البته ما بخاطر شکر، گلوتن و مواد نگه دارنده تا جایی که ضرورتی نباشه بنا نداریم بهش بستنی و کیک بدیم.
فقط تو پارک چون بچه های دیگه میان بالاسر کالسکه ش در حال خوردن این بچه ام دلش میخواد.
گل پسر ۳۰ ماهه.
ارسالها: 836
موضوعها: 0
تشکر Received:
2,048 in 549 posts
تشکر Given: 695
تاریخ عضویت: شهر ۱۴۰۰
اعتبار:
2,464
چه دکتر جالبی دنیا جان
دکتر پسر من میگفت تا قبل دو بستنی هرگز بعد از اونم هرچی کمتر بهتر
کلا ی نظریه داره میگه نوشابه پنیر پیتزا بستنی سس سفید کارخونه ایی همون اندازه که سیگار برای بزرگسالان مضره این ها هم برای کودکان مضره
کار خوبی میکنی که نمیدی چون بستنی هیچ خاصیتی نداره واقعا مگر خونگی باشه
من خود به چشم خویشتن دیدم که جانم میرود...
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• Donya، Rose
ارسالها: 627
موضوعها: 0
تشکر Received:
2,709 in 516 posts
تشکر Given: 3,776
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
2,787
بچه ها در چه صورتی استا ۴ ساعته باید بدیم؟ در چه صورتی۶ ساعته؟!
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• freebird