ارسالها: 571
موضوعها: 0
تشکر Received:
2,320 in 320 posts
تشکر Given: 1,430
تاریخ عضویت: شهر ۱۴۰۰
اعتبار:
2,391
به نظر من که هیچ وقت نمیذارن ماشین خارجی وارد ایران بشه .چون دیگه کسی نه از سایپا میخره نه از ایران خودرو.اگه میخوای بخری الان وقت خوبیه قیمتها یه خورده پایین اومده.ماشین دست دوم خارجی هم واقعا معلوم نیست چیه.ما نمیدونیم کیلومترشو چقدر دست کاری کردن .از اینا هر چی بگی بر میاد تازه اگه بذارن بیاد ایران
۱۴۰۱/۲/۲۶ بالاخره مال هم شدیم
ارسالها: 4,073
موضوعها: 1
تشکر Received:
13,899 in 2,545 posts
تشکر Given: 6,772
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
15,327
سلین جون من تعریف تیگو رو خیلی شنیدم. البته مدل شو نمیدونم 8 بوده یا نه.
بنظرم اگر پول داری دست دست نکن، بخر. من اگر موضوع دست مامان پیش نیومده بود، ماشین مو داده بودم H30 کراس گرفته بودم... قسمت نشد الان حسرت میخورم.
گل پسر ۳۰ ماهه.
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• lady، مهرناز
ارسالها: 1,293
موضوعها: 1
تشکر Received:
2,239 in 609 posts
تشکر Given: 7,655
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
4,973
دنیا ماشین بابای من h30 کراس اتفاقا میخوایم بفروشیم چون استفاده ندارن
ارسالها: 4,073
موضوعها: 1
تشکر Received:
13,899 in 2,545 posts
تشکر Given: 6,772
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
15,327
مرسی عزیزم. الان تو ارزونیه اگر امکانش هست صبر کنید.
منم قضیه عمل های مکرر مامان پیشومد به اون پس انداز مباداییم دارم مداوم پاتک میزنم. پولی برا تعویض ماشین نمی مونه.
گل پسر ۳۰ ماهه.
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• lady
ارسالها: 571
موضوعها: 0
تشکر Received:
2,320 in 320 posts
تشکر Given: 1,430
تاریخ عضویت: شهر ۱۴۰۰
اعتبار:
2,391
تا اونجایی که من میدونم وامی واسه ماشین نمیدن باز بپرس
۱۴۰۱/۲/۲۶ بالاخره مال هم شدیم
ارسالها: 1,293
موضوعها: 1
تشکر Received:
2,239 in 609 posts
تشکر Given: 7,655
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
4,973
سحر جان وام کالا با وام برای ماشین فرق میکنه
برای ماشین اطلاع ندارم قدیما ولی میدادن اونم مبلغ ناچیز
وام کالارو شنیدم تا ۲۰۰ میدن نمیدونم حالا چقدر صحت داره
ارسالها: 571
موضوعها: 0
تشکر Received:
2,320 in 320 posts
تشکر Given: 1,430
تاریخ عضویت: شهر ۱۴۰۰
اعتبار:
2,391
بله قبلا خیلی کار میتونستی بکنی الان همه مزایا رو قطع کردن میگم من تو این ۲ سال نشنیدم وام ماشین بدن کالا چرا ولی ماشین نه ولی باز شما سوال کن بعید میدونم
۱۴۰۱/۲/۲۶ بالاخره مال هم شدیم
ارسالها: 240
موضوعها: 0
تشکر Received:
896 in 201 posts
تشکر Given: 323
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
1,039
وام که نمیدن ولی شرکتهایی مثل کرمان خودرو چندوقت یه بار فروش اقساطی میزارن
یه مقدار نقد میگیرن بقیه چک مدت دار که خودش حالت وام داره یعنی کمبود پول رو میتونی چک بدی که خوب مثل وام کارمزد هم داره
ارسالها: 1,293
موضوعها: 1
تشکر Received:
2,239 in 609 posts
تشکر Given: 7,655
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
4,973
۱۴۰۲/۶/۷، ۰۶:۵۷ صبح
(آخرین ویرایش: ۱۴۰۲/۶/۷، ۰۶:۵۸ صبح، توسط خانم فسقلی.)
بچه ها وام کالارو پرسیدم بخونید متن رو، نه ماشین
این رو میدونم وام برای ماشین نیست
وام کالا میخوام بردارم که باهاش ماشین بخرم