ارسالها: 187
موضوعها: 0
تشکر Received:
238 in 66 posts
تشکر Given: 328
تاریخ عضویت: بهم ۱۴۰۱
اعتبار:
250
ناهار تخم مرغ آبپز
جهنم خالیست؛ تمام شیاطین اینجا هستند
ارسالها: 1,062
موضوعها: 1
تشکر Received:
4,332 in 825 posts
تشکر Given: 464
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
4,470
نهار پلو مرغ
شام نون و پنیر و چای
ارسالها: 187
موضوعها: 0
تشکر Received:
238 in 66 posts
تشکر Given: 328
تاریخ عضویت: بهم ۱۴۰۱
اعتبار:
250
ناهار قیمه سیب زمینی
جهنم خالیست؛ تمام شیاطین اینجا هستند
ارسالها: 280
موضوعها: 0
تشکر Received:
632 in 155 posts
تشکر Given: 2,122
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
665
نهار پلو و خورش قیمه بادمجون
ارسالها: 187
موضوعها: 0
تشکر Received:
238 in 66 posts
تشکر Given: 328
تاریخ عضویت: بهم ۱۴۰۱
اعتبار:
250
شام سوپ جو با شیر
جهنم خالیست؛ تمام شیاطین اینجا هستند
ارسالها: 187
موضوعها: 0
تشکر Received:
238 in 66 posts
تشکر Given: 328
تاریخ عضویت: بهم ۱۴۰۱
اعتبار:
250
پاستا با سس پستو
جهنم خالیست؛ تمام شیاطین اینجا هستند
ارسالها: 4,073
موضوعها: 1
تشکر Received:
13,899 in 2,545 posts
تشکر Given: 6,772
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
15,327
کماکان خورشت آلو اسفناج... مامانم میخواد ماکارونی مارگاریتا درست کنه... نمیدونم چرا عادت کردیم این مدل و حجیم درست کنیم.. مثلا پاستا پنه رو هیچوقت حجیم درست نمی کنیم.. امیدوارم بتونه مامان بعد از غذاهای مختصرتری که درست کرده، یه غذای مفصل با قابلمه سنگین رو هم جابجا کنه و مشکلی نباشه..
گل پسر ۳۰ ماهه.