ارسالها: 4,073
موضوعها: 1
تشکر Received:
13,899 in 2,545 posts
تشکر Given: 6,772
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
15,327
۱۴۰۲/۱۱/۲، ۱۰:۳۸ صبح
(آخرین ویرایش: ۱۴۰۲/۱۱/۲، ۱۰:۳۸ صبح، توسط Donya.)
خورشت آلو اسفناج جای همگی خالی غذای مورد علاقه منه
دیشب هم ته چین با قیمه سفارش دادم با فیلم گناه فرشته خوردم نصفه شبی خیلی کیف داد ولی الان خوابم میاد..
گل پسر ۳۰ ماهه.
ارسالها: 187
موضوعها: 0
تشکر Received:
238 in 66 posts
تشکر Given: 328
تاریخ عضویت: بهم ۱۴۰۱
اعتبار:
250
عدس پلو
جهنم خالیست؛ تمام شیاطین اینجا هستند
ارسالها: 4,073
موضوعها: 1
تشکر Received:
13,899 in 2,545 posts
تشکر Given: 6,772
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
15,327
آخرین وعده آلو اسفناج
دیشب هم اسفناج و تخم مرغ خوردم
گل پسر ۳۰ ماهه.
ارسالها: 1,062
موضوعها: 1
تشکر Received:
4,332 in 825 posts
تشکر Given: 464
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
4,470
نهار جوجه کباب تابه ای با پلو
شام نون و پنیر و گوجه خیار
ارسالها: 187
موضوعها: 0
تشکر Received:
238 in 66 posts
تشکر Given: 328
تاریخ عضویت: بهم ۱۴۰۱
اعتبار:
250
ناهار ک*ت*ل*ت خوردیم ولی شوهرم گفت بیشتر شبیه کوکو سیب زمینی بود تا ک*ت*ل*ت میگه دست و دلت نرفته توش گوشت بریزی
واسه مهمون کوچولو مون هم همبرگر خونگی که عاشقشه
جهنم خالیست؛ تمام شیاطین اینجا هستند
ارسالها: 187
موضوعها: 0
تشکر Received:
238 in 66 posts
تشکر Given: 328
تاریخ عضویت: بهم ۱۴۰۱
اعتبار:
250
ناهار تیلیت کشک بادمجون
جهنم خالیست؛ تمام شیاطین اینجا هستند
ارسالها: 187
موضوعها: 0
تشکر Received:
238 in 66 posts
تشکر Given: 328
تاریخ عضویت: بهم ۱۴۰۱
اعتبار:
250
ناهار فسنجون
جهنم خالیست؛ تمام شیاطین اینجا هستند
ارسالها: 4,073
موضوعها: 1
تشکر Received:
13,899 in 2,545 posts
تشکر Given: 6,772
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
15,327
امروز نهار یه پسته بار مانی خوردم یه سیب قرمز کوچولو.. صبح هم همکارها برام املت گرفته بودن با نون بربری که یه خورده شو خوردم بقیش جلو روم نشسته داره به حال خراب من لبخند میزنه.
گل پسر ۳۰ ماهه.
ارسالها: 187
موضوعها: 0
تشکر Received:
238 in 66 posts
تشکر Given: 328
تاریخ عضویت: بهم ۱۴۰۱
اعتبار:
250
ناهار امروزمون جوجه زعفرونی
جهنم خالیست؛ تمام شیاطین اینجا هستند