امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
گزارش مشکلات کلی سایت برای مهمانان
سلام
امکان زدن تاپیک برای کاربران عادی وجود نداره؟
پاسخ
سلام. نه عزیزم. می تونید درخواستش رو در تاپیک مطرح کنید تا زده بشه
آزاده نزادیـم کـه آزاد بمیریـم
با گریه بزادیم و به فریاد بمیریم
با جبر و جهالت به جهان پای نهادیم
تا عاقبت از این همه بیداد بمیریم
پاسخ
سلام
لطفا تاپیک زدن توسط کاربرارو باز بذارید
با توجه به اینکه دیگه ادمینی نداره سایت
حداقل ادمین جدید بیارید خیلی وقت از فعالیت مفید قدیمی ها گذشته
و امکان زدن تاپیک به کاربر براساس فعالیت بدید
ممنون
پاسخ
سلام خانم فسقلی
سایت ادمین داره، ولی چون فعالیت خاصی در اون نیست، لزومی به ایجاد تاپیک برای هر سال هم نیست. مثلا برای هر سال تاپیک زده بشه که دو تا پیام توش باشه؟
اگه تاپیک علمی یا هنری مدنظرتونه بفرمایید من خودم می زنم عزیزم. ولی برای تاپیک هایی که سالانه هستن ولی مدتهاست توش پیام نبوده، لطفا اصرار نکنید که تاپیک زده بشه.
تاپیک های سالانه که فعالیت داشتن مثل اعتراف، تاپیک جدید می زنم.
اگه پیشنهادی برای تاپیک زدن دارید بفرمایید.
آزاده نزادیـم کـه آزاد بمیریـم
با گریه بزادیم و به فریاد بمیریم
با جبر و جهالت به جهان پای نهادیم
تا عاقبت از این همه بیداد بمیریم
پاسخ
سلام چرا نمی تونم عکس بذارم لینک میاد
پاسخ
چرا عزیزم، ببین:
الان علامت عکس رو که بزنی و نشونی رو past کنی، عکس آپلود میشه:

[تصویر:  %D8%A2%D9%85%D9%88%D8%B2%D8%B4-%D8%A2%D9...00x900.jpg]
آزاده نزادیـم کـه آزاد بمیریـم
با گریه بزادیم و به فریاد بمیریم
با جبر و جهالت به جهان پای نهادیم
تا عاقبت از این همه بیداد بمیریم
پاسخ
همون گزینه عکس که قبلاً لینک میذاشتم حذف شده برای من
پاسخ
Photo 
یکبار خارج و دوباره وارد شو ببین بر میگرده عزیزم؟
آزاده نزادیـم کـه آزاد بمیریـم
با گریه بزادیم و به فریاد بمیریم
با جبر و جهالت به جهان پای نهادیم
تا عاقبت از این همه بیداد بمیریم
پاسخ
تست کردم نشد متأسفانه
پاسخ


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 13 مهمان