ارسالها: 4,989
موضوعها: 27
تشکر Received:
8,188 in 2,973 posts
تشکر Given: 5,966
تاریخ عضویت: مهر ۱۴۰۰
اعتبار:
12,564
۱۴۰۰/۹/۲۳، ۱۱:۴۳ عصر
(آخرین ویرایش: ۱۴۰۰/۹/۲۳، ۱۱:۴۶ عصر، توسط شیدا.)
سلام دوستان.من هفته بعد و موقع شب یلدا یه سفر یکی دو روزه میخوام برم گیلان.کدوم شهر بهتر و زیباتره و دسترسی خوبی داره؟ به دریا هم نزدیک باشه و کلا جایی باشه که خوش بگذره؟
بعد از چه سایتی جا رزرو کنم؟جاباما و دیگه چه سایتهایی معتبر و خوبه؟
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• شماره مجازی تیندر
ارسالها: 2,661
موضوعها: 0
تشکر Received:
6,105 in 1,845 posts
تشکر Given: 4,176
تاریخ عضویت: تير ۱۴۰۰
اعتبار:
7,856
شیدا جان من لاهیجان رو دوست دارم
به نظرم شهر قشنگ و خوبیه تو گیلان انتخابم لاهیجانه
ارسالها: 3,061
موضوعها: 0
تشکر Received:
6,259 in 2,167 posts
تشکر Given: 5,726
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
7,047
۱۴۰۰/۹/۲۴، ۰۱:۴۴ عصر
(آخرین ویرایش: ۱۴۰۰/۹/۲۴، ۰۱:۴۶ عصر، توسط ندایا.)
عزیزم لاهیجان خیلی شهر کوچیک ولی زیبا و دل انگیزی هست که ی منطقه مرکزیش اگر تشریف ببرین میتونید شیطان کوه - یک دریاچه وسط شهر و روبروی دریاچه که کارخونه کلوچه نوشین هست و گرم و تازه خرید داشته باشید
شهر آستان اشرفیه که معروف به بادوم زمینی هست و یک مسجد بزرگی داره -
شهر رشت که عالیه مخصوصا شباش سمت میدان شهرداری که برای قدم زدن - باقلا خوردن و مخصوصا کباب خوردن که به صورت سیار هستن و پیشنهاد میکنم حتما امتحان کنید و همچنین رشته خشکار هم یکی از شیرینی های معروف رشت- بنظرم شب رشت بهتر از روزش - و حتما به بازار محلی و تره بار رشت هم ی سری بزنید زیبایی رنگی و سر زندگی میشه اونجا دید- کلا رشت به شب های زندش معروف- و همیشه پر از ادم تو خیابون - همه ی اینا تقریبا در یک منطقه هستن و اصلا احتیاج به ماشین نخواهید داشت
ماسوله حتما برید عالیه - جاده خلخال - اسالم بی نظیر - شهر ماسال خیلی خوبه - شهر فومن و قلعه رودخانش زیباست - استارا هم برای خرید که خب به نسبت سال های قبل هم گرون شدن و هم خیلی جنس عالی نیست
استارا نزدیک به دریا هست ولی میتونید بندر انزلی برید و با قایق باتلاقش ببینید - خیلی خوبه -
خوبیه شهرهای شمال اینه که فاصله بین شهر ها کم - به راحتی در یک روز چند جا میتونید برید - کلا همه جای شمال ( گیلان ) زیباست و عالیه
مسیر جهان دوره گردیست
ارسالها: 99
موضوعها: 0
تشکر Received:
399 in 73 posts
تشکر Given: 104
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
487
شیدا جان تو گیلان جواهرده و سَروِلات رو حتما برید
ارسالها: 347
موضوعها: 0
تشکر Received:
1,746 in 329 posts
تشکر Given: 1,609
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
1,996
توی گیلان یه جاییم هست به اسم سقالکسار یه دریاچه هست.من یکی دوبار رفتم بنظرم جای قشنگیه
ارسالها: 4,989
موضوعها: 27
تشکر Received:
8,188 in 2,973 posts
تشکر Given: 5,966
تاریخ عضویت: مهر ۱۴۰۰
اعتبار:
12,564
سلام دوستان
کسی از شهر دیلمان اطلاعاتی داره؟ یکی از شهرهای سیاهکل هست گویا.
چه جاذبه هایی دارن؟ خودشون و شهرهای اطرافشون؟
توی مسیرش چطور؟
و نزدیک ترین ساحل به دیلمان کدوم ساحل میشه؟ ممنونم
ارسالها: 306
موضوعها: 0
تشکر Received:
1,321 in 293 posts
تشکر Given: 1,165
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
1,323
شیدا جان من چندسال پیش رفتم.اون موقع که ما رفتیم دشت گلش تموم شده بود الان برید هست.اونقدر سرسبزی نداره مثل شهرای شمال.ولی خیلی باصفاست.تو راهش عالیه جاده خیلی قشنگی داره.سیاهکل هم خیلی خوبه برید حتما.دریا هم دوره بهشون باید ببینید مسیرتون چجوریه.ولی جنگل و رودخونه ای داره زیبا که به دریا فکر نمیکنید
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• tinaaa91، شیدا